Laatste 10 weken afteltopic deel 2!

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Wolfmother, 28 jun 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. laurazoey

laurazoey Fanatiek lid

20 mrt 2015
    4.485
    2.225
    113
    Vrouw
    twente
    Dit dus

Bijgevoegde bestanden:

Gelaarsde Kat, Silsil, Triesje91 en 6 anderen vinden dit leuk.
  2. laurazoey

laurazoey Fanatiek lid

20 mrt 2015
    4.485
    2.225
    113
    Vrouw
    twente
    Hier ging het van de week iets beter qua verkoudheid maar het is weer 3x zo erg terug. Heb nu het gevoel dat ik een midden oor ontsteking heb en alles zit vast. Nu mn hele nek erbij. Mn hoofd doet verdomd veel pijn en het hoesten zorgt voor nog meer pijn. Afgelopen nacht al niet geslapen. Toen vandaag wederom een dag alleen met mn zoontje omdat mn man ging werken. Ben helemaal op en wil dus nu ook echt nog geen baby hoor. Dan stort ik in ben ik bang.

En als klap op de vuurpijl komt ons zoontje waarschijnlijk om half 5 ipv half 6 vanwege die pleuris klok.

Nee ik ben ook niet de leukste versie van mezelf. Maar dat komt wel weer denk ik. Hoop ik ;)

1986cindy en Amelie vinden dit leuk.
  3. Bubblez

Bubblez Niet meer actief

Groot gelijk. Tis klaar nu he met dat verbouw gedoe.. man man

Eva2011 vindt dit leuk.
  4. Bubblez

Bubblez Niet meer actief

Jij ook nog steeds :( gatverdarre.. balen!

En shit van je zoon dattie zo vroeg wakker wordt.

Vorig jaar sliep onze zoon er gewoon doorheen . En afgelopen lente was het ook prima..
    Hebben hem.nu wel ietsje later op bed gedaan maar wij zijn nogal verwend met slapen. Dus ik hou mn mond :p

5. Amelie

Amelie Fanatiek lid

8 okt 2013
    3.652
    3.240
    113
    Vrouw
    Noord-Holland
    Ik ben ook benieuwd wat de tijd hier zal doen. Ons dochtertje is nu wel veel later naar bed gegaan omdat de dag toch al helemaal ontregeld is dus misschien helpt dat. :rolleyes: Vanmorgen was ze ook pas heel laat wakker door alle onrust van gisteravond.

qwerty123 vindt dit leuk.
  6. qwerty123

qwerty123 Fanatiek lid

16 nov 2015
    1.569
    902
    113
    NULL
    NULL
    Die kleine wat later naar bed gebracht. Ben ook benieuwd

7. laurazoey

laurazoey Fanatiek lid

20 mrt 2015
    4.485
    2.225
    113
    Vrouw
    twente
    Haha ja vorig jaar ook geen problemen gehad maar toen sliep hij niet in een groot bed waar hij uit kon. Als hij toen wakker werd ging hij weer verder slapen. Nu wordt hij wakker en rent als het ware naar ons toe..

Hier lag hij er om 20 in en we zagen op de babyfoon dat hij rond 20.20 sliep.
    Eerder altijd rond 19 naar bed dus wel wat later vandaag maar of het helpt....

8. wiedeltje

wiedeltje Fanatiek lid

2 apr 2012
    1.502
    1.853
    113
    Oja, die stomme klok. Jammer dat ze het nu nog niet afgeschaft hebben. De jongste hier heeft er altijd erg veel last van. Net als mama trouwens.. als ik nou vannacht beval, dan heb ik er vast geen last van.. goed plan! (Maar gaat vast niet door :confused:)

Ik voel mezelf ook niet zo leuk trouwens op het moment. Laat mij maar lekker thuis zijn en hier gezellig aan rommelen.

@rissie10 ik heb toevallig vanmiddag ook appeltaart staan bakken. Had dubbel appels gekocht en ze gaan hier wel goed, maar ook weer niet zo hard. Misschien straks vast een stuk proeven..

rissie10 vindt dit leuk.
  9. Eva2011

Eva2011 Niet meer actief

Wintertijd vergeten, zoon om 20:00 op bed en zowaar meteen gaan slapen. Normaal hoor ik hem altijd nog met Lego spelen tot ik tien keer heb geroepen dat hij naar bed moet :rolleyes:

Maar als hij morgen met zijn vader wat gaat klussen in het nieuwe huis, kan ik toch nog uitslapen. Dochter is nog bij opa en oma :cool: anders had zij om 5:00 naast bed staan springen ipv 6:00.

Wintertijd betekent wel een uur langer op de baby wachten :roflmao:

Lila8 vindt dit leuk.
  10. Eva2011

Eva2011 Niet meer actief

Ik had gister trouwens muffins gebakken. Vanmiddag waren ze op. Enne... Ik ben vergeten te delen met vriend en zoon :oops:

Olifantje, laurazoey, 1986cindy en 8 anderen vinden dit leuk.
  11. Amelie

Amelie Fanatiek lid

8 okt 2013
    3.652
    3.240
    113
    Vrouw
    Noord-Holland
    Ik vind vannacht een hele goeie nacht om te gaan bevallen. Even een beetje positive vibes richting mijn baarmoeder zenden. :p

laurazoey, qwerty123, rissie10 en 7 anderen vinden dit leuk.
  12. Bubblez

Bubblez Niet meer actief

Dat is ook iets wat mij "angst" aanjaagt ja.. dat hij eruit gaat klimmen en gaat spelen enzo.
    En zo'n zazu wekker? Lees ik goede verhalen over..

Ik hoop voor je dattie lekker slaapt!

laurazoey vindt dit leuk.
  13. Bubblez

Bubblez Niet meer actief

Sjjjtt niet meer over praten :p

Eva2011 vindt dit leuk.
  14. Bubblez

Bubblez Niet meer actief

Ik ook!!!! Misschien even voor de ingang praten door je man? Hahahaha

Ik ga het vanavond even gezellig maken denk ik.. misschien zet dat hier wat in werking. Vanaf morgen mag het!!!!

Triesje91 en Amelie vinden dit leuk.
  15. Zonnestralen

Zonnestralen VIP lid

22 apr 2017
    12.657
    8.401
    113
    Vrouw
    Appels gaan hier echt snel sinds ik zo n speciale appel snijder heb. In 1 beweging is de appel klaar om te eten :)

Nemen jullie luiers mee naar het ziekenhuis of gaan jullie ervan uit dat ze die daar hebben?

Ik ben ook het liefste alleen en in bed. Ik doe bijna niks meer en zit er toch doorheen. Maandag kan ik mijn ijzer tabletten ophalen want mijn reserve schijnt op te zijn.

16. Eva2011

Eva2011 Niet meer actief

Luiers hebben ze in het ziekenhuis wel, maar ik stop er wel een paar in de tas.

Wat merkt je als je ijzer op is? Had je je hb laten bepalen?

Zonnestralen vindt dit leuk.
  17. Eva2011

Eva2011 Niet meer actief

Zoon vroeg een paar keer waar de muffins waren. Heb wijselijk mijn mond gehouden tot hij er over op hield :roflmao:

laurazoey, rissie10, Amelie en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  18. Zonnestralen

Zonnestralen VIP lid

22 apr 2017
    12.657
    8.401
    113
    Vrouw
    Aah dan ga ik daar gewoon vanuit. Dan blijven de luiers fris.

Je merkt dat je eigenlijk niet veel meer kan dan slapen. Af en toe leef ik een uur op en dan sta ik weer te draaien op mijn benen. En ik heb volgende week afspraken staan :(

19. Bubblez

Bubblez Niet meer actief

@Zonnestralen ik neem 1 klein pak mee. Vorige keer lag er ook een pak. En volgens schoonzusje, ie er 4 weken geleden beviel, krijg je ze idd daar.

Dus dat bespaart in mn tas :p Ik beval in Heerenveen, zal vast niet zijn waar jullie bevallen haha

Zonnestralen vindt dit leuk.
  20. Eva2011

Eva2011 Niet meer actief

Dan vooral nu het kan je rust even pakken!

Ga je wasbare luiers gebruiken?
    Ik heb ze klaarstaan maar nog niet gewassen. Heb wegwerp maat 1/2 gehaald voor de eerste maand en ga dan overstappen. Die meconium wil ik niet in mijn wasbare luiers!!

Zonnestralen en Silsil vinden dit leuk.

Deel Deze Pagina