Begrijp ik heel goed dat je een traantje moet laten hoor. Is ook allemaal niet niks en dan ook nog zo veel pijn van het strippen. Even al die spanning eruit gooien is helemaal niks mis mee. Goed juist! Dan kun je er straks flink tegenaan met de bevalling. @Besco spannend zeg! Ben benieuwd wat vanavond / vannacht gaat brengen hier in de groep.
@Besco klinkt spannend bij jou! Zeker als het echt al regelmatig komt! Bedankt voor alle lieve woorden! Hier is het ook zeker aan het rommelen. Voelt nu als pijnlijke harde buiken zo eens in de 10 minuten. Dus ik hoop ook dat het niet ineens afzwakt
@pooh82 en @Besco Ik weet wat ik vannacht doe als ik weer wakker lig: dit topic continue verversen Spannend dames! Hopelijk zet het bij beiden eindelijk door!
Planbureau heeft gebeld, whoohoo! Eindelijk een datum voor volgende week. Ik meld me wel als het zover is
Moet trouwens even lachen om mijn banner. "Je baby weegt 3051 gram" As if... Volgens mij gaan we al richting de 4kg onderhand.
@Besco Oo zo spannend zeg!! Hopen dat je snel de kleine mag verwelkomen. @pooh82 mooi zo dat het toch ook al aan het rommelen is! Duim Voor je dat heb doorzet!
@pooh82 en @Besco Ik hoop dat het dan eindelijk zover is!!!! Succes! Wel jammer dat het zo'n pijn deed, dat strippen. Hier de hele middag weeen om de 10 minuten. We dachten gauw de kids naar huis brengen en oppas regelen. Kom je thuis, houdt het op. De tranen vloeien hier ook geregeld de laatste dagen. Helpt zo heerlijk met de stress.
Ah meiden wat een spannende tijden zijn het! Ik hoop voorspoedige bevallingen voor jullie en gauw genieten met jullie gezinnetjes En inderdaad niet te geloven wat een meiden worden er overal geboren! Hier een jongen die erg gelukkig gaat worden later. Ik vind dat toch wel spannend zo'n piemeltje hoor ben m'n meisje gewend haha. Gelukkig heb ik 2 vriendinnen die ook een jongetje verwachten!
Maaaaann ik heb de hele dag al een verkrampte buik als een dolle.. mega hard en t zakt niet af. Vet irritant. Zelf mn bad maakte het net niet beter. Ook niet slechter das dan wel jammer.. Vanavond komt de masseuse weer. Hopelijk ontspant dat wat.
Ik ben benieuwd hoeveel Halloween kindjes we gaan krijgen in dit topic... Hier is alleen met de 20 wkn echo een meisje gezien. Tijdens de groei en liggingsecho lagen er beentje voor dus is het niet bevestigd. Nu begin ik toch wel een beetje te twijfelen aangezien er zo weinig jongetjes zijn. Dadelijk is het hier toch een jongen
Jeetje wat een gerommel bij iedereen. Ik wil wel een Halloween baby. Was ook altijd de datum die ik in m'n hoofd had.
Ohh wat spannend ineens bij veel dames zeg! Super leuk!! Succes allemaal. Ik hoop dat jullie een vlotte voorspoedige bevalling krijgen. Hier vandaag een groei echo gehad omdat vk niet veel vruchtwater voelde en een klein kindje dacht te voelen. Maar gelukkig alles heel gemiddeld. Vruchtwater was 11 (tussen 10 en 15 is goed) en hij weegt nu 2600 gram! Super keurig. Leuk om weer even te mogen spieken. Alleen de placenta was al aan het verkalken zei ze. Dat is normaal aan het einde van de zwangerschap vanaf 37 weken ongeveer. Ze mocht er eigenlijk geen uitspraken over doen maar aan de hand hiervan verwacht ze niet dat ik 41 weken zo gaan halen. Nou ik hoop dat ze gelijk heeft mn eerste kindje kwam met 38.5 en woog 3040 gram dus dat vind ik nu ook wel mooi Had wel het gevoel dat mn kindje al ingedaald was maar hij had nog wel even een stukje te gaan zagen we. Hij lag wel keurig met zn hoofdje naar beneden en de kans dat dat nog helemaal anders zou worden was wel heel klein zei ze. Dus helemaal goed gekeurd gelukkig!
Oh nog even ego tussendoor. Sinds vanmorgen mega jeuk in mn muts. Na wat Google en overleg net met de vk. Schimmelinfectie door de ab.. Serieus?!?!?!?!? Wanneer houdt t nou eens op zeg.. Vanavond pilletje erin en hopen dat t snel afzakt.
Ooww zo naar is dat!!! Dat had ik dus oook van de week door de ab kuur. En hoofdpijn misselijk en diarree als bijwerking! Ben meteen met de ab gestopt. Toch 3 dagen geslikt en heeft toch even Zijn werking gedaan! Dacht idd jeetje kan er ook nog wel bij! De baby is vandaag echt rustig. Ik haat het als ze zo rustige dag heeft. Gister avond was ze mega druk. Ben dan altijd zo bang dat er iets mis is ofzo. Of dat ze het niet Fijn heeft daarbinnen. Morgen weer controle vk. Ga nu even rustig zitten kijken of ze gaat bewegen.
@Silsil niet bang zijn voor de piele hoor. Het schijnt dat je bij een meisje juist veel meer moet nadenken. Een kameraad van mijn man kreeg eerst een zoon en toen een dochter en hij zei: ik snap nu waar het gezegde: "stront aan de knikker" vandaan komt. Bij een meisje zit het overal en bij ee jongetje houdt het daar zo ongeveer op Ik heb vanochtend de kdv gebeld en gevraagd of ik mn zoontje mocht brengen. Ze waren zo lief. Er was eigenlijk geen plek maar hij mocht meedoen met een andere groep. Wat was dat heerlijk. Heb de hele dag kunnen liggen haha. Morgen gaat hij weer en ik hoop dat ik donderdag beter te pas ben. Morgen afspraak bij de vk ben dan alweer 39+4. Time flies haha. Ik denk dat we vanacht baby nieuws hebben. Althans. K denk dat er dames gaan bevallen en dat we dat dan hopelijk snel horen
Oh ja dat kan heel snel gaan. In mijn nachtkastje ligt standaard een canesten capsule voor als ik weer eens blaasontsteking heb. Sterkte ermee! Hopelijk is het snel weer weg. De ab slaat wel aan?
Is een veel.voorkomende bijwerking van de antibiotica. Je kan goede dingen bij de etos/Kruidvat halen. Weet zo niet of je dat mag hebben. Sterkte. Knuffel