Laatste 10 weken afteltopic deel 2!

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Wolfmother, 28 jun 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lila8

Lila8 Bekend lid

8 mrt 2018
    602
    689
    93
    Vrouw
    @pooh82 Wat lekker dat je weet dat je iig Vrijdag je kindje in je armen hebt. Hopelijk zet het nog door voor die tijd.

pooh82 vindt dit leuk.
  2. laurazoey

laurazoey Fanatiek lid

20 mrt 2015
    4.485
    2.225
    113
    Vrouw
    twente
    Spannend zeg. Maar zo raar dat ze soms echt niet willen meegaan. Je bent vrijdag al ruim overtijd. En maandag nóg verder. Dat moeten ze toch ook niet helemaal goed zien zitten denk ik dan.
    Hopelijk voor vrijdag je baby al!

3. laurazoey

laurazoey Fanatiek lid

20 mrt 2015
    4.485
    2.225
    113
    Vrouw
    twente
    Oke maar als die wellicht wel met je meedenken en een keizersnede akkoord geven is het wellicht het proberen waard. Tenzij het natuurlijk uren rijden is... maar dat zegt mijn gevoel dan hoor.

4. pooh82

pooh82 Fanatiek lid

11 jan 2009
    1.820
    1.034
    113
    Ja ze was echt een beetje anti-inleiden merkte ik. Zelf ben ik ook echt van een natuurlijke bevalling, maar de VK zei me dat het verstandig is om haar niet tot 42 weken te laten zitten ivm grootte van kindje. En nu in het ziekenhuis zei de verpleegkundige dat de grootte allemaal wel meeviel en dat dat niet de reden hoeft te zijn:confused:

Ik hoop ook echt dat ze voor die tijd gewoon komt hoor!

@Besco laat eens wat van je horen:D Ik denk dat je inmiddels met je baby aan het kroelen bent;)

qwerty123 vindt dit leuk.
  5. Lila8

Lila8 Bekend lid

8 mrt 2018
    602
    689
    93
    Vrouw
    Ik denk niet dat ik de stress van het veranderen van ziekenhuis nu nog aankan. Ik hoop dat ze nog even blijft zitten, en anders een spoedkeizersnede haal.

6. Zonnestralen

Zonnestralen VIP lid

22 apr 2017
    12.653
    8.395
    113
    Vrouw
    Wat waren jouw vorige bevaltermijnen?

7. Silsil

Silsil Actief lid

14 nov 2013
    495
    507
    93
    Vrouw
    @Lila8 hé wat naar!
    Ze hadden op z'n minst wat empathischer kunnen reageren. Ook al zijn ze het niet met je eens dan kunnen ze toch wel kijken hoe ze wat van je nare gevoel weg kunnen nemen. Kan zo'n domper zijn op je ervaring en uiteindelijk ook invloed hebben op hoe je je bevalling ingaat.

@pooh82 jouw dag is al een avontuur op zich haha. Goed dat je ff hebt aangedrongen!

8. qwerty123

qwerty123 Fanatiek lid

16 nov 2015
    1.569
    902
    113
    NULL
    NULL
    Vreemd. Waarom moet je perse in stuit bevallen. Wat gaven ze als reden dat zolang duurt?
    @pooh82 weet je al of je vruchtwater hebt verloren? Op je hand blazen. Fijn dat je vrijdag Word ingeleid hopelijk is het niet nodig en komt die kleine eerder.

9. Lila8

Lila8 Bekend lid

8 mrt 2018
    602
    689
    93
    Vrouw
    Eentje was 6 dagen voor datum, 3 echt op en rond datum, en 1 was 11 dagen over tijd. Dus de kans dat ik dit haal is 1/5

Ik denk echt dat zij denken dat ze me een gunst doen, door op deze manier een ks te vermijden.

Ze vinden het zonde dat ik een operatie wil terwijl de stuitbevalling waarschijnlijk wel makkelijk zal gaan. Qua datum denk ik dat het natuurlijk allemaal al vrij vol zit. Prop me er maar tussen om middernacht ofzo...

10. water27

water27 Fanatiek lid

11 jan 2013
    2.733
    189
    63
    Hi dames, nog geen baby nieuws??

Ik vroeg me af hoeveel stuks aan kleertjes jullie hebben in maat 50 en maat 56? Ben nu alles een beetje aan het uitzoeken van mn eerste wat ik nog heb en morgen begin ik met wassen. Maar twijfel of er nog wat bij moet..

11. laurazoey

laurazoey Fanatiek lid

20 mrt 2015
    4.485
    2.225
    113
    Vrouw
    twente
    50 geloof ik 1 setje. 50/56 ietsje meer. Van 56 echt geen idee. Bleef maar kopen. En toen dacht ik tis wel veel dus n tijdje al niks meer gehaald. Maar als het toch weinig blijkt heb je zo wat bij gekocht toch :)

water27 vindt dit leuk.
  12. Amelie

Amelie Fanatiek lid

8 okt 2013
    3.652
    3.240
    113
    Vrouw
    Noord-Holland
    Ik vind het wel echt vreemd hoor @Lila8. Maar misschien ook een goed teken dat zij zich geen zorgen maken om een stuitbevalling. Dat betekent in ieder geval dat ze er vertrouwen in hebben.

Spannend @pooh82! Ben ook benieuwd of het nou vruchtwater is of niet. Fijn dat je nu in ieder geval een einddatum hebt. Al hoop ik natuurlijk voor je dat het niet nodig is! :rolleyes:

@water27 ik heb geloof ik 1 setje in maat 50 en een paar truitjes in maat 50 van ons dochtertje nog. Maar er wordt hier een grote baby verwacht dus heb alleen maar maat 56 ingeslagen. Heb iets van 10 rompertjes, 10 broekjes en 2 pakjes. Niet zo veel truitjes omdat ik niet veel leuks in unikleur kon vinden. Dus ik dacht, we wachten gewoon af wat het geslacht is. Als het een meisje is heb ik nog genoeg liggen en als het een jongen is, hoop ik gewoon dat we veel krijgen en anders nog even snel wat bij bestellen. Zag dat ze nu cute pakjes en truitjes hebben bij de Zeeman. Maar mag niks meer kopen van mezelf. :rolleyes:

13. Zonnestralen

Zonnestralen VIP lid

22 apr 2017
    12.653
    8.395
    113
    Vrouw
    Dan hebben ze ook niet veel reden om aan te nemen dat je die datum haalt... frustrerend hoor als je niet gehoord word.

Ik ben ik 5 en 2 uur bevallen. Nu ben ik bang voor een stortbevalling. Veel mensen om mij heen doen alsof ik gek ben omdat ik niet 20 minuten in de auto wil zitten op weg naar het ziekenhuis als het ook thuis kan...

14. Bubblez

Bubblez Niet meer actief

Ik heb 8 setjes maat 50 en 8 maat 56.

Oh meisjes..het kamertje is af!! Komen de foto's;

Bijgevoegde bestanden:

Roanna, Vrouwke87, Triesje91 en 11 anderen vinden dit leuk.
  15. Amelie

Amelie Fanatiek lid

8 okt 2013
    3.652
    3.240
    113
    Vrouw
    Noord-Holland
    Wat cute! Leuk hoor!

Bubblez vindt dit leuk.
  16. Bubblez

Bubblez Niet meer actief

Kleine details:p

Achter het bed komt trouwens nog een lange kast over de breedte van de kamer. Maar tis eerst wel even goed zo. Uitgeklust.

Bijgevoegde bestanden:

Triesje91, Zonnestralen, laurazoey en 4 anderen vinden dit leuk.
  17. Bubblez

Bubblez Niet meer actief

En de kast. Alles is aanwezig. Veeeeeeel gekregen wegwerp luiers dus we redden ons wel :p

Bijgevoegde bestanden:

Triesje91, Zonnestralen, laurazoey en 4 anderen vinden dit leuk.
  18. Amelie

Amelie Fanatiek lid

8 okt 2013
    3.652
    3.240
    113
    Vrouw
    Noord-Holland
    Groot gelijk hoor. Zeker als je vorige bevalling zo snel was. Mijne was helemaal niet zo snel (12 a 13 uur) maar nu met al dit voorwerk denk ik ook steeds dat ik misschien een stortbevalling krijg. Helemaal nergens op gebaseerd. Haha! Maar heb toch al van alles bedacht wat ik moet doen mocht het gebeuren als ik alleen ben enz.

Zonnestralen vindt dit leuk.
  19. Lila8

Lila8 Bekend lid

8 mrt 2018
    602
    689
    93
    Vrouw
    @Zonnestralen Kan me helemaal indenken dat je lekker thuis wil blijven. Grote kans dat je dat dan inderdaad niet of nauwelijks gaat reden.

@Bubblez Wat een gaaf kamertje. Lekker dat het nu af is.

Zonnestralen en Bubblez vinden dit leuk.
  20. Silsil

Silsil Actief lid

14 nov 2013
    495
    507
    93
    Vrouw
    Ahh yes @Bubblez!!
    Super mooi geworden!

Bubblez vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina