Ik ben twee keer bevallen in het IJsselland. Na de bevalling heb ik lekker mijn eigen kamer gehad. Ik woon daar nu niet meer in de buurt, maar als ik mag kiezen bij een inleiding dan ga ik vragen of ik daar weer mag.
@Besco gefekiciteerd! Knap dat je het nog vol gehouden heb zonder pijnstilling. Ik hoop dat je snel hersteld en kan gaan genieten van de kraamtijd.
@Besco jeeeeej! Gefeliciteerd met jullie zoon! Wat een leuke stoere naam! Wel balen van zo'n heftige bevalling zeg. "Gelukkig" vergeet je het op den duur wel. En als je zo het eindresultaat in je armen hebt, is dat het allemaal wel waard geweest. En lief dat je me nog in de gaten gaat houden Hier zijn de krampen toch weer minder geworden. Morgenmiddag eerst nog een strippoging gepland waar ik nu al als een berg tegenop zie gisteren deed het zo'n zeer! Ik hou me maar vast aan de gedachte dat het nog 2 dagen doorbijten is. Daarna kan ik ook eindelijk gaan genieten van die drukteschopper in mn buik....
@Besco gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon! Wat heftig dat het zo lang duurde. Nu lekker genieten!! @pooh82 is toch pijnlijk strippen vind ik ook. Hopelijk valt het mee en heeft het het gewenste resultaat. Maar alles liefst dat het gewoon vanacht spontaan begint. Succes morgen
Ben zo moe, ik ga nu tegelijk met mijn dochtertje slapen. Hopelijk levert het wat op. Als ik dan weer wakker word, heb ik er hopelijk al wat meer uurtjes op zitten.
Ik hoop dat je een goede nachtrust krijgt! Ga al sinds het weekend om 21:00 naar bed. Helpt nog niet echt hier, behalve dat ik die eerste paar uurtjes mee kan pikken
@Besco jeej babynieuws! En een helloween beeb leuk! Jeetje wat een heftige bevalling maar gelukkig is alles goed gekomen! Geniet van de kleine man en rust maar lekker uit. @pooh82 jeetje zeg jammer dat het stil valt steeds. Snap dat je er tegen op zit om nog een keer te strippen. Maar het kan nu niet heel lang meer duren idd met vrijdag in het vooruitzicht. Hier alles weer goed bij de vk. Wel een hele drukke beeb nu in de buik. Ze zei dat me baarmoeder wel af en toe aan het werk was ... hoe ze dat weet van buiten af geen idee...? Maar het zal wel.