Wauw! Van harte gefeliciteerd met jullie dochter @pooh82 ! Eindelijk is ze er, wat een prachtig bevallingsverhaal. Geniet lekker van haar en van elkaar!
Oke.. nu @pooh82 bevallen is staan wij ineens bovenaan met onze 3 november... @Vie87 @wiedeltje @Knitknot
@Eva2011 Ze worden uiteindelijk ook te groot he dan wordt t te pijnlijk. Je had al een einddatum toch? En nee wordt niet erger. Jammer genoeg HAHA. Over de kindjes. Hier ook een zoon die wat extra aandacht nodig is. Maar hij is ook wéér ziek dus ik weet niet waar t door komt..
@pooh82 Gefeliciteerd!!! Hele leuke naam. Fijn dat je zo'n goede thuisbevalling mocht meemaken. Lekker genieten...
Och nee wat sneu. Het blijft maar doorgaan als je het eenmaal te pakken hebt hè? Beterschap! Ik heb idd al een datum. Pb je zo wel even ivm familie hier op het forum
Heb nog een dochter van 9, was toen 8 toen haar broertje geboren werd. Was ook direct een moedertje. Ze wilde alles doen, behalve de luiers verschonen. Jammer maar weer
@pooh82 Jemig! Wat een verassing!!! Maar wel een aangename zeg! Wat een leuke naam en wat fijn dat alles zo mooi verliep! Heel veel geluk met je gezin!!
@Amelie deze dame hier heeft dat ook. Heletijd aan je been hangen, huilen als je weg loopt. @pooh82 wow gefeliciteerd wat fijn dat het zo voorspoedig is gegaan! Nu lekker genieten heb je verdiend!!!! Wat hebben jullie allemaal mooie buiken helemaal geen striea. Hier zo ook afspraak in het ziekenhuis. Ben benieuwd.
Wat vind ze er nu van? Denk je dat ze weer moedertje gaat spelen? Ik vind dat altijd zo mooi om te zien op het schoolplein, wanneer mijn dochter daar speelt als we op grote broer wachten en de kindjes uit school komen,. Dan komen de groep 5/6/7/8 meisjes altijd naar haar toe gelopen. Zo lief!
Ik ga straks maar krukjes kopen, want ik kom serieus amper dat bed nog op, zo hoog. T is nu 90 cm. Ik voel me na deze nacht nog steeds ruk, maar geen koorts, bloeddruk goed, dus t zal wel. we wachten rustig af . Wel naar dat ik me zo slap voel enzo, blijft natuurlijk niks in Mn lijf..
Jaaaa!! Gefeliciteerd! Weer een snelle bevalling dus. Fijn dat je thuis hebt kunnen bevallen en dat het inleiden niet nodig was. Lekker van je meisje genieten!
@pooh82 yeahhhh eindelijk! Wat fijn zeg. Gefeliciteerd! Heerlijk dat het gewoon thuis kon nu en klinkt als een prima bevalling. @laurazoey omg! Het wordt serieus! Ik word vast ingehaald door anderen op de lijst haha.
Ja ik geniet er ook wel van hoor. Onze dochter is helemaal geen knuffelkind, echt het tegenovergestelde dus vind het ook wel heerlijk nu. Van de week toen ze 's nachts niet kon slapen heb ik d'r ook bij ons in bed gelegd, normaal gaat ze dan echt niet slapen maar nu kwam ze helemaal lekker tegen me aan liggen en nog even lekker geslapen met zijn 3tjes. Kan ik echt van genieten, ook al lig ik zelf over de rand heen. Maar helaas kan het niet altijd en dat vind ik dan zo zielig.