Ook precies de reden waarom hier nooit koekjes in huis zijn, tot grote teleurstelling van vriendjes die over de vloer komen... Ze zijn gewoon altijd op! En de laatste tijd haal ik ze niet in huis uit zelfbescherming.
Ik heb gisteren voor het eerst mijn ijzerpil genomen en kom vandaag zowaar wat vooruit. Beetje schoonmaken, was vouwen en sint cadeaus inpakken. Daarvoor was dat zelfs teveel gevraagd. Ik word alleen wel helemaal niet lekker als ik de pil heb ingenomen dus ik wacht nog even tot ik klaar ben met het huishouden. Fijn om mezelf eindelijk een beetje levend te voelen. Mijn backup oppassen voor de bevalling verdwenen maar er is een vriend die zegt dat hij hier zal zijn in de weken die ik nu moet overbruggen. Plan is dat hij vanaf dat mijn vriend uit de ziektewet tot aan dat mijn vriend vrij is hier even tijdelijk inwoond en dat ze gaan proberen om afwisselende werkdiensten te draaien (zelfde sector die bijna 24 uur per dag doorgaat).
Fijn dat de pillen werken, maar vervelend dat je er naar van wordt. Je kunt proberen het na het eten in te nemen, iig niet met melkproducten! Balen dat je oppas afhaakt, maar goede oplossing gevonden. Hier lukt t ineens ook niet meer nu we een datum voor volgende week hebben, dus gister ook veel lopen regelen. Frustrerend!
Hier 1-12 uitgerekend. Ik hoop dat het november wordt, december is al zo’n drukke maand. Mijn schoonvader is 13-11 jarig en hoopt vurig dat de kleine op zijn verjaardag geboren wordt. Mooier cadeau kan ie niet krijgen zegt hij. Ikzelf stem voor 11-11, dat klinkt wel mooi. Dan zit ik net voorbij de 37 weken haha. Ach, heb er helaas toch weinig over te zeggen ben ik bang. Als het komt, dan komt het!
@Knitknot Gefeliciteerd! Met iets na mij bevallen Vannacht! Bij jou dus ook zo snel gegaan? Meiden ik lees met jullie mee maar heb het ook even druk met kroelen Wat ik wilde zeggen is: probeer ondanks dat je gewoon wilt bevallen, ook echt te genieten van het zwanger zijn! Mijn buik voelt nu toch wel ineens leeg aan, terwijl ik er zo klaar mee was En 1 tip van flip: een sluitband! Man die had ik bij de vorige 2 ook moeten hebben! Heerlijk strak om je buik en geen " los" gevoel!
Ik heb bij de andere twee nog wekenlang over mijn buik geaaid en telkens weer bijna in tranen omdat ie plat was (platter werd) Zie daar nu al best weer tegenop. Want is dit de laatste keer? We weten het nog niet. Sluit een vierde niet uit, maar wat als het er niet meer van komt? Ben er niet bewust mee bezig geweest dat dit evt. de laatst keer zwanger zou kunnen zijn en dat besef komt nu het einde nadert best hard aan...
Hier zeker ook geen lege buik. Burp!! De koekjes zijn op! Gefeliciteerd @Knitknot Ook al een snelle bevalling. Mooie naam ook. Lekker genieten! Ik heb er altijd op gehoopt, zo'n korte bevalling, maar heb hele lange bevallingen. Nu teken ik voor een lange.
Lekker genieten! Ik ga toch ook maar eens op zoek naar zo'n band want ik zie wel een beetje op tegen dat losse gevoel.
Dat is idd moeilijk als je niet weet of het de laatste is of niet. Ik kan juist niet wachten tot ze eruit is. Vindt het toch altijd zo spannend tegen het eind van de zwangerschap. Ik kan niet even kijken als alles goed is. Ze hebben hier net alles spullen voor de thuisbevalling opgehaald. beetje gek idee. Ze gaat echt niet op de 'gewone' manier komen. En jemig wat rommelt het hier. Of het zijn de koekjes....
Uitgerekende datum November: 3: Laurazoey - 30 jaar - 2 kindje - meisje 3: Knitknot - 29 jaar- 2e kindje - meisje 3: Vie87 - 31 jaar - 2e kindje - jongen 3: Wiedeltje - 28 jaar - 4e kindje - verrassing 4: Lila 8 - 6e kindje - meisje 5: Vrouwke87 - 2e kindje - meisje 7: Qwerty123- 28 jaar- 2e kindje- verrassing 7: rissie10 -28 jaar - 2e kindje - meisje 9: Triesje91- 27 jaar- 2e kindje - meisje 9: Amelie - 30 jaar - 2e kindje - verrassing 11: bijnamama1988 - 30 jaar - 2e kindje - meisje 12: Reb91 - 27 jaar - 2e kindje -meisje 14: Eva2011 - 37 jaar - 3e kindje - jongen 16: Silsil - 29 jaar - 2e kindje - jongen 18: Bubblez- 28 jaar- 2e kindje- meisje 19: mxm - 23 jaar - 1e kindje - meisje 21: 1986cindy- 32 jaar - 4e kindje- meisje 23: marb - 35 jaar - 3e kindje - meisje 23: Bee80 - 38 jaar - 1e kindje - meisje 26: Clueless01 - 25 jaar - 1e kindje - meisje 30: Surprisebaby - 37 jaar - 4e kindje - meisje December: 1: Floeperd - 34 jaar - 3e kindje - jongen 3: Vl1nder - 27 jaar - 2e kindje - meisje 3: Water27 - 32 jaar - 2e kindje - jongen 6: Zonnestralen - 30 jaar - 3e kindje - meisje 9: Florina - 28 jaar - 3e kindje - meisje 14: Danty88 - 30 jaar - 3e kindje - meisje 17: Riverdale87 - 27 jaar - 2e&3e kindje - meisje 22: Mroz - 30 jaar - 2e kindje - meisje Januari: 6: Olifantje - 30 jaar - 3e kindje - jongen