Dat heb ik bij mijn jongste ook gedaan, zat prima en ik voelde me direct weer slank. Helpt trouwens ook om je bm goed te laten krimpen..
Dat weet ik indd. Jammer omdat melk normaal de maag wat kan beschermen. Heb je niemand verder weg wonen die kan oppassen?
Te snel is echt geen pretje. 5 uur was te doen. Maar die van 2 uur met een weeenstorm van 10 minuten van 5-10 wens ik niemand toe.
Oh goed om te weten. Ik heb nog een stapeltje liggen. Krimpen doet de baarmoeder ook snel bij bv. Ik zie echt op tegen dat gevoel.
Snap ik! Het is meer het gevoel. Mijn laatste duurde 43 uur. Was bekaf. Had twee nachten niet geslapen.
Bedankt meiden voor de felicitaties!! Even in t kort: rond 23.00 wat gerommel maar nog niet het gevoel van dit is echt. Beetje proberen te slapen, maar om 02.00 toch weeën om de 5 minuten. Vk gebeld om 02.30 en om 03.15 was ze er. 5 cm al! Gelijk naar t zk voor pijnstilling maar helaas was al te laat. Na halfuur ctg daar 8 cm. Maar ik had
Al persweeen. Vliezen laten breken, en hop 10 cm. Wel met een randje auw auw. Om 05.59 is ze geboren. Helaas veel pijnlijke hechtingen! Nu genieten ze is prachtig!
Het liefst zeg ik nu, er komt zeker nog een vierde! Maar na een fikse pnd bij de eerste, uitstel van kinderwens voor de tweede én derde uiteindelijk (zit telkens 4 jaar tussen), ben ik nu 37. Ga ik er weer 4 jaar tussen laten, dan ben ik zeker 42 wanneer de vierde komt. Wat zeker is, is dat ik ontzettend nieuwsgierig ben naar ons mannetje en kijk er ook echt naar uit om hem in mijn armen te hebben. Hoop alleen dat de hormonen niet weer een loopje met me gaan nemen, ben er best bang voor... Hoe voelt het voor jou om die thuisbevalling te moeten laten schieten? De smiley kijkt niet blij dus kan me voorstellen dat jij dat ook niet bent...
Het is geregeld, maar ideaal is het niet. Het liefst had ik de eerste nacht mijn vriend bij me gehad, maar de oppas die zou blijven slapen moet nu om 18:00 weg en dus hoop ik dat er geen spoed tussendoor komt en de ks in de ochtend plaatsvindt. Maar anders heb ik twee vriendinnen die elk een kindje ophalen om 18:00 en vriend daar later weer ze ophaalt. Te ingewikkeld allemaal....
Ohh dat heb ik ook! Zodra ik zelf even lekker ging liggen om te slapen kwamen de naweeen. Drie dagen lang.. vond ik nog erger dan mn hele bevalling eigenlijk. Denk je dat gehad te hebben krijg je dat nog. Dus als iemand tips heeft
@Knitknot heftig zeg! Ik heb ook eens zo'n randje gehad. Geen pretje. @Eva2011 Ik kan me indenken dat je dan niet zo gauw kiest voor een vierde. Ik heb zelf nooit last gehad van pnd, maar lijkt me super zwaar. Hopelijk wordt het je dit keer bespaard. Ja, balen natuurlijk. Ik beval veel liever omdat het herstel erna gewoon lekker snel is. Met 6 kids zo, en ik wekenlang uit de running. Maar ja...We gaan ons best doen. Naweeen: Ik gebruik een kruik op m'n buik en slik pcm. Het wordt met elk kindje meer helaas.
Oh bah, die laatste zin had ik niet hoeven weten haha... vond het bij dochter inderdaad al een stuk pijnlijker dan bij zoon, maar mag nu dus mijn hart vasthouden en jij helemaal met dubbel zoveel kindjes! Tsja, op zich hoeft het echt niet een langer herstel te zijn, in mijn geval ging alles veel vlotter na de ks. Maar ik snap je idee wel. Het blijft een buikoperatie.
+1 Haha! Ik hoopte dat als ik dit keer zonder knip kon bevallen dat ik dan een minder pijnlijke kraamweek kon hebben.
Om je gerust te stellen: Ik kreeg past echt veel naweeen na baby 4 en 5, en met pcm had ik er bijna geen last van.
Uitgerekende datum November: 3: Laurazoey - 30 jaar - 2 kindje - meisje 3: Vie87 - 31 jaar - 2e kindje - jongen 3: Wiedeltje - 28 jaar - 4e kindje - verrassing 4: Lila 8 - 6e kindje - meisje 5: Vrouwke87 - 2e kindje - meisje 7: Qwerty123- 28 jaar- 2e kindje- verrassing 7: rissie10 -28 jaar - 2e kindje - meisje 9: Triesje91- 27 jaar- 2e kindje - meisje 9: Amelie - 30 jaar - 2e kindje - verrassing 11: bijnamama1988 - 30 jaar - 2e kindje - meisje 12: Reb91 - 27 jaar - 2e kindje -meisje 14: Eva2011 - 37 jaar - 3e kindje - jongen 16: Silsil - 29 jaar - 2e kindje - jongen 18: Bubblez- 28 jaar- 2e kindje- meisje 19: mxm - 23 jaar - 1e kindje - meisje 21: 1986cindy- 32 jaar - 4e kindje- meisje 23: marb - 35 jaar - 3e kindje - meisje 23: Bee80 - 38 jaar - 1e kindje - meisje 26: Clueless01 - 25 jaar - 1e kindje - meisje 30: Surprisebaby - 37 jaar - 4e kindje - meisje December: 1: Floeperd - 34 jaar - 3e kindje - jongen 3: Vl1nder - 27 jaar - 2e kindje - meisje 3: Water27 - 32 jaar - 2e kindje - jongen 6: Zonnestralen - 30 jaar - 3e kindje - meisje 9: Florina - 28 jaar - 3e kindje - meisje 14: Danty88 - 30 jaar - 3e kindje - meisje 17: Riverdale87 - 27 jaar - 2e&3e kindje - meisje 22: Mroz - 30 jaar - 2e kindje - meisje Januari: 6: Olifantje - 30 jaar - 3e kindje - jongen