@Floeperd pff zou me ook wat stress opleveren. Hopelijk kan het gesprek vanmiddag je wat rust en duidelijkheid bieden. @Zonnestralen dat is ook niet fijn dat ze elkaar zo vroeg wakker maken. @Ashleyrachel heftig hoor nog zo verbouwen @Bee80 nee hoor hebben wij ook vreetbuien. Door al die dames hier lust ik ook oliebollen misschien zo eens naar de Intratuin rijden. Oeps! @wiedeltje nu ben jij toch echt aan de beurt. Hopelijk zet het snel door!
Hahaha!!! Iedereen aan de oliebollen!!! Nu snap ik waarom die kramen al zo vroeg in het jaar goede zaken doen.
Haha ja, gesponsord door zwangere vrouwen! Ik heb eigenlijk ook vooral trek in zoete dingen, heb het minder met chips enzo. Morgenochtend ga ik mijn vriend denk ik lekker een gebakje ofzo laten halen haha. Lekkerrrr. Ook nog een verjaardag morgen, maar ben er nog niet over uit of ik meega. Denk dat ik het nu misschien wat vermoeiend vind al dat geklets.
Ja dat heb ik ook. Had ik bij mijn dochtertje ook. Ik eet vooral chips of zoutjes als ik me een beetje flauw voel maar verder alleen maar zoet. Misschien laat ik mijn vriend ook wel gebak halen vandaag. Ik vraag er pas de hele week om dus opzich vind ik dat ik genoeg geduld heb gehad. En verjaardag zou ik nu dus echt geen zin in hebben. Goed excuus om niet te gaan toch?
Ik was net blij dat jullie het allemaal over oliebollen hadden, die lust ik namelijk niet, scheelt weer een vreetbui. Maar nu beginnen jullie over gebak/taart *kreun, is er ook dol op* Aaaahhh wacht. Morgen zijn we 7 jaar getrouwd. Daar hoort gebak/taart bij. Baby of geen baby. Hmm, ik kan zelf wel iets knutselen. Iemand ideeën? Mag best ingewikkeld zijn, is mijn dag vandaag ook gevuld..
Gister al een moorkop bij de banketbakker gehaald.. Open ik dit forum net om 10u sochtends, omg al die oliebollen verhalen..... Kon t niet meer aan.. Dusssssss......extra lief gekeken en:
De oliebollen kraam was nog dicht en ik wilde niet wachten. Gelukkig zit deze ernaast. Zoontje helpt mee natuurlijk en dan zet ik uiteraard de doos in de koelkast voor mijn man
@Floeperd wat een ellende zeg, met die ziekenhuizen jammer dat je niet meer thuis mag bevallen. Hopelijk wordt de rit naar het zkh niet te lastig! @Ashleyrachel joh, bij de tweede waren we net de bouw begonnen. Alles op Afrikaanse tijd hier moet vriend wel nageven dat hij er hard aan gewerkt heeft de laatste maanden, maar wanneer je alles zelf wilt doen en dat naast je dayjob in de avonduren en weekenden moet, duurt het gewoon langer. Eerst pepernoten, nu al oliebollen. Weet je, ik heb zin in paaseitjes! Net weer thuis. Dochter even ophalen, was al weer druk aan t poetsen. Man man wat een stof overal achter als je zo klein woont en niks aan de kant kan zetten om eens goed te poetsen. Vriend heeft de eettafel weggehaald om plaats te maken voor de box, maar joh wat een stof! Komt natuurlijk door al dat verbouwen en nu gipsen en stucen, maar ik baaaaaal!
Hihi! Ik heb net mijn vriend ook even op gebak geattendeerd. Ben benieuwd of het gaat gebeuren. Oh meiden, ik wil echt niet te veel klagen hoor maar lig al de hele ochtend in bed met voorweeën. Wanneer gaat het nu eens een keer doorzetten?! Dit is echt vermoeiend. Ik ben dankbaar dat ik überhaupt gewoon in bed kán blijven liggen hoor, maar man man ik hoop niet dat dit nog 2 weken gaat duren ofzo. Wordt steeds erger.
Hmmm denk ga ff uurtje liggen maar eerst hier even lezen...En nu dus honger en zin in oliebollen gelukkig wel in huis maar moet ik weer mijn bed uit wat al een opgave op zich is stomme klossen en dan de kou in tomtiedomtiedom nee ga slapen en daarna eten hahaha... ik eet ook echt de hele dag door je zou n8et zeggen dat ik een kiwi maagje heb want er gaat voor een grapefruit in geloof ik en dan ook nog ondervoedt hoe verzint mijn lijf het toch Ik lees straks weer even goed bij haha want al die verhalen over eten... En vraag me echt af wie de volgende is met beschuit met muisjes hier...lees veel over voorweeen en krampen dus hoop dat jullie gauw gaan bevallen haha
Dankjewel! Ik hoop dat het helpt. Het voelt echt de hele week al alsof ik er zo dicht tegenaan zit en toch gebeurt het niet. Vandaag vind ik een mooi moment.
Hahaha zie je die schoorstenen? De cafetaria ligt letterlijk aan mijn achtertuin #slecht Meestal weet ik me te beheersen maar mijn hoogzwangere vriendinnetje (39 wk) wil ook patat dus ja...
Hahaha dames... Ik ben al een tijdje geleden bevallen maar volg jullie topic nog steeds om te kijken hoe het jullie vergaat en wanneer er weer prachtige wonder op de wereld worden gezet. Maar.... door jullie kreeg ik ook trek in oliebollen, appelflappen, paaseitjes en weet ik wat nog meer, dus toen gebeurde dit... Oeps... toen was het op. Bekijk bijlage 596278
Ik zou willen zeggen dat ik weet hoe het voelt, maar serieus nog nooit een voorwee gehad. *Gaat verder poetsen want krijg twee logees vandaag*
Ik heb ook nog geen voorweeën gehad en een harde buik ook nog nooit echt eigenlijk (tenminste niet uit mezelf gevoeld. Wel dat ik toevallig aan mijn buik voelde en dat ie dan per ongeluk hard was, maar anders had ik het niet gemerkt). Hopelijk gaat het wel goed daarbinnen.