Laatste 10 weken afteltopic deel 2!

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Wolfmother, 28 jun 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. qwerty123

qwerty123 Fanatiek lid

16 nov 2015
    1.569
    902
    113
    NULL
    NULL
    @Floeperd pff zou me ook wat stress opleveren. Hopelijk kan het gesprek vanmiddag je wat rust en duidelijkheid bieden.
    @Zonnestralen dat is ook niet fijn dat ze elkaar zo vroeg wakker maken.
    @Ashleyrachel heftig hoor nog zo verbouwen
    @Bee80 nee hoor hebben wij ook vreetbuien. Door al die dames hier lust ik ook oliebollen misschien zo eens naar de Intratuin rijden. Oeps!
    @wiedeltje nu ben jij toch echt aan de beurt. Hopelijk zet het snel door!

2. Amelie

Amelie Fanatiek lid

8 okt 2013
    3.652
    3.240
    113
    Vrouw
    Noord-Holland
    Hahaha!!! Iedereen aan de oliebollen!!! :roflmao::roflmao::roflmao: Nu snap ik waarom die kramen al zo vroeg in het jaar goede zaken doen. :D

rissie10, Spoetnik, Silsil en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  3. Vie87

Vie87 Fanatiek lid

17 sep 2012
    2.802
    1.646
    113
    Haha ja, gesponsord door zwangere vrouwen!
    Ik heb eigenlijk ook vooral trek in zoete dingen, heb het minder met chips enzo.
    Morgenochtend ga ik mijn vriend denk ik lekker een gebakje ofzo laten halen haha. Lekkerrrr. Ook nog een verjaardag morgen, maar ben er nog niet over uit of ik meega. Denk dat ik het nu misschien wat vermoeiend vind al dat geklets.

Spoetnik, laurazoey en qwerty123 vinden dit leuk.
  4. Amelie

Amelie Fanatiek lid

8 okt 2013
    3.652
    3.240
    113
    Vrouw
    Noord-Holland
    Ja dat heb ik ook. Had ik bij mijn dochtertje ook. Ik eet vooral chips of zoutjes als ik me een beetje flauw voel maar verder alleen maar zoet. Misschien laat ik mijn vriend ook wel gebak halen vandaag. :rolleyes: Ik vraag er pas de hele week om dus opzich vind ik dat ik genoeg geduld heb gehad. :D
    En verjaardag zou ik nu dus echt geen zin in hebben. Goed excuus om niet te gaan toch?

rissie10 en Spoetnik vinden dit leuk.
  5. wiedeltje

wiedeltje Fanatiek lid

2 apr 2012
    1.502
    1.853
    113
    Ik was net blij dat jullie het allemaal over oliebollen hadden, die lust ik namelijk niet, scheelt weer een vreetbui. Maar nu beginnen jullie over gebak/taart *kreun, is er ook dol op*

Aaaahhh wacht. Morgen zijn we 7 jaar getrouwd. Daar hoort gebak/taart bij. Baby of geen baby. Hmm, ik kan zelf wel iets knutselen. Iemand ideeën? Mag best ingewikkeld zijn, is mijn dag vandaag ook gevuld..

water27, Spoetnik, Zonnestralen en 4 anderen vinden dit leuk.
  6. Triesje91

Triesje91 Bekend lid

9 apr 2014
    925
    1.228
    93
    Vrouw
    Twente
    Appeltaart!

Spoetnik vindt dit leuk.
  7. Reb91

Reb91 Actief lid

18 sep 2018
    104
    320
    63
    Vrouw
    Intensive care verpleegkundige
    Omgeving Haarlem
    Gister al een moorkop bij de banketbakker gehaald.. Open ik dit forum net om 10u sochtends, omg al die oliebollen verhalen..... Kon t niet meer aan..
    Dusssssss......extra lief gekeken:rolleyes: en: 1541151371999477660966912200004.jpg

Ashleyrachel, Olifantje, water27 en 10 anderen vinden dit leuk.
  8. laurazoey

laurazoey Fanatiek lid

20 mrt 2015
    4.485
    2.225
    113
    Vrouw
    twente
    De oliebollen kraam was nog dicht en ik wilde niet wachten.
    Gelukkig zit deze ernaast.
    Zoontje helpt mee natuurlijk en dan zet ik uiteraard de doos in de koelkast voor mijn man :rolleyes:

Bijgevoegde bestanden:

rissie10, Spoetnik, Triesje91 en 5 anderen vinden dit leuk.
  9. Eva2011

Eva2011 Niet meer actief

@Floeperd wat een ellende zeg, met die ziekenhuizen :( jammer dat je niet meer thuis mag bevallen. Hopelijk wordt de rit naar het zkh niet te lastig!

@Ashleyrachel joh, bij de tweede waren we net de bouw begonnen. Alles op Afrikaanse tijd hier :p moet vriend wel nageven dat hij er hard aan gewerkt heeft de laatste maanden, maar wanneer je alles zelf wilt doen en dat naast je dayjob in de avonduren en weekenden moet, duurt het gewoon langer.

Eerst pepernoten, nu al oliebollen. Weet je, ik heb zin in paaseitjes!

Net weer thuis. Dochter even ophalen, was al weer druk aan t poetsen. Man man wat een stof overal achter als je zo klein woont en niks aan de kant kan zetten om eens goed te poetsen. Vriend heeft de eettafel weggehaald om plaats te maken voor de box, maar joh wat een stof! Komt natuurlijk door al dat verbouwen en nu gipsen en stucen, maar ik baaaaaal!

Spoetnik vindt dit leuk.
  10. Amelie

Amelie Fanatiek lid

8 okt 2013
    3.652
    3.240
    113
    Vrouw
    Noord-Holland
    Carrot cake of lekkere brownies?

Spoetnik vindt dit leuk.
  11. Amelie

Amelie Fanatiek lid

8 okt 2013
    3.652
    3.240
    113
    Vrouw
    Noord-Holland
    Hihi! Ik heb net mijn vriend ook even op gebak geattendeerd. Ben benieuwd of het gaat gebeuren. :)

Oh meiden, ik wil echt niet te veel klagen hoor maar lig al de hele ochtend in bed met voorweeën. Wanneer gaat het nu eens een keer doorzetten?! Dit is echt vermoeiend. Ik ben dankbaar dat ik überhaupt gewoon in bed kán blijven liggen hoor, maar man man ik hoop niet dat dit nog 2 weken gaat duren ofzo. Wordt steeds erger. :$

12. Silsil

Silsil Actief lid

14 nov 2013
    495
    507
    93
    Vrouw
    Ik stem voor vandaag bevallen!
    Klaar met die voorweeën!
    Ik stuur bevallingsstralen jouw kant op!

13. Silsil

Silsil Actief lid

14 nov 2013
    495
    507
    93
    Vrouw
    En ik ga zo patat halen :roflmao:

Spoetnik, Reb91, Eva2011 en 2 anderen vinden dit leuk.
  14. laurazoey

laurazoey Fanatiek lid

20 mrt 2015
    4.485
    2.225
    113
    Vrouw
    twente
    Wel bij de juiste zaak gaan he:oops::oops::oops:

Spoetnik vindt dit leuk.
  15. Danty88

Danty88 Fanatiek lid

27 jul 2011
    2.899
    584
    113
    huismus
    Hmmm denk ga ff uurtje liggen maar eerst hier even lezen...En nu dus honger en zin in oliebollen:roflmao: gelukkig wel in huis maar moet ik weer mijn bed uit wat al een opgave op zich is stomme klossen:confused: en dan de kou ino_O tomtiedomtiedom nee ga slapen:o::roflmao: en daarna eten hahaha... ik eet ook echt de hele dag door je zou n8et zeggen dat ik een kiwi maagje heb want er gaat voor een grapefruit in geloof ik:rolleyes: en dan ook nog ondervoedt hoe verzint mijn lijf het toch ;):roflmao:

Ik lees straks weer even goed bij haha want al die verhalen over eten... En vraag me echt af wie de volgende is met beschuit met muisjes hier...lees veel over voorweeen en krampen dus hoop dat jullie gauw gaan bevallen haha:rolleyes::D

Spoetnik en Silsil vinden dit leuk.
  16. Amelie

Amelie Fanatiek lid

8 okt 2013
    3.652
    3.240
    113
    Vrouw
    Noord-Holland
    Dankjewel! Ik hoop dat het helpt.
    Het voelt echt de hele week al alsof ik er zo dicht tegenaan zit en toch gebeurt het niet. Vandaag vind ik een mooi moment.

1986cindy, Spoetnik, Bubblez en 2 anderen vinden dit leuk.
  17. Silsil

Silsil Actief lid

14 nov 2013
    495
    507
    93
    Vrouw
    Hahaha zie je die schoorstenen? De cafetaria ligt letterlijk aan mijn achtertuin:rolleyes: #slecht
    Meestal weet ik me te beheersen maar mijn hoogzwangere vriendinnetje (39 wk) wil ook patat dus ja...

Bijgevoegde bestanden:

18. Bezige bij

Bezige bij Fanatiek lid

6 mrt 2016
    1.955
    1.716
    113
    Vrouw
    Hahaha dames...
    Ik ben al een tijdje geleden bevallen maar volg jullie topic nog steeds om te kijken hoe het jullie vergaat en wanneer er weer prachtige wonder op de wereld worden gezet.
    Maar.... door jullie kreeg ik ook trek in oliebollen, appelflappen, paaseitjes en weet ik wat nog meer, dus toen gebeurde dit... Oeps... toen was het op.:oops::roflmao: Bekijk bijlage 596278

Ashleyrachel, Vrouwke87, Silsil en 9 anderen vinden dit leuk.
  19. Eva2011

Eva2011 Niet meer actief

Ik zou willen zeggen dat ik weet hoe het voelt, maar serieus nog nooit een voorwee gehad.

*Gaat verder poetsen want krijg twee logees vandaag*

20. Bee80

Bee80 Fanatiek lid

7 aug 2017
    1.314
    993
    113
    Vrouw
    Ik heb ook nog geen voorweeën gehad en een harde buik ook nog nooit echt eigenlijk (tenminste niet uit mezelf gevoeld. Wel dat ik toevallig aan mijn buik voelde en dat ie dan per ongeluk hard was, maar anders had ik het niet gemerkt). Hopelijk gaat het wel goed daarbinnen.

Spoetnik vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina