Laatste 10 weken afteltopic deel 2!

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Wolfmother, 28 jun 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Floeperd

    Floeperd Fanatiek lid

    16 okt 2013
    3.039
    2.382
    113
    Vrouw
    Dat is best op tijd qua termijn met strippen, mag ik vragen waarom ze dat nu al doen?
    Hopelijk voor jou gaat het werken!
     
  2. mxm

    mxm Fanatiek lid

    28 mrt 2018
    2.897
    2.397
    113
    Vrouw
    Nou ik wou zeggen hoor! Daar letten ze toch niet op. En stoppels vind ik inderdaad ook acceptabel.
     
    Spoetnik vindt dit leuk.
  3. Amelie

    Amelie Fanatiek lid

    8 okt 2013
    3.652
    3.240
    113
    Vrouw
    Noord-Holland
    Ik scheer wel elke dag mijn benen en oksels maar niet down under. Doe ik normaal ook niet want die huid is veel te gevoelig. En ik zie het nu zelf toch niet. :roflmao: Ik heb nu al een paar weken een krukje in de douche dus dat maakt het wel een stuk makkelijker.

    Wij hebben ook geen 3D gedaan, alleen even bij de 20 weken echo 1 minuutje gespiekt op het einde omdat het ons werd aangeboden. Voor ons hoeft dat ook niet zo, we laten het lekker een verassing hoe de kleine eruit ziet.
     
    mxm vindt dit leuk.
  4. wiedeltje

    wiedeltje Fanatiek lid

    2 apr 2012
    1.134
    1.466
    113
    Aangezien bevallingen lang duren voordat het doorzet bij mij, hier vandaag geen Babynieuws hoor!

    Ik ben er heel erg aan toe, maar ik vind het ook vreselijk onwerkelijk.
    We hebben in deze zwangerschap heel veel nare berichten gehad, het blijft maar doorgaan.. ik wil zo graag ff wat positiviteit, dus daarom graag bevallen.
    Zwangerschap zelf ging heel erg goed juist (op het vage placenta gedoe na), dus wat dat betreft totaal geen idee dat we echt binnen 2 weken weer een bevalling mee zullen maken, weer zo'n klein baby'tje zullen hebben..
     
    qwerty123, mxm en Amelie vinden dit leuk.
  5. Spoetnik

    Spoetnik Fanatiek lid

    8 jun 2013
    4.203
    4.259
    113
    Vrouw
    Verschillende redenen :)
    M'n zoontje is bijv ook (mede) door strippen met 39+3 geboren.
     
  6. Amelie

    Amelie Fanatiek lid

    8 okt 2013
    3.652
    3.240
    113
    Vrouw
    Noord-Holland
    Hoe lang heb je bij je andere kindjes gelopen?
     
  7. Spoetnik

    Spoetnik Fanatiek lid

    8 jun 2013
    4.203
    4.259
    113
    Vrouw
    Je benen!!
    Nou die laat ik dan weer links liggen :roflmao:daar kan ik echt niet bij
     
  8. Amelie

    Amelie Fanatiek lid

    8 okt 2013
    3.652
    3.240
    113
    Vrouw
    Noord-Holland
    Haha ja lukt dus ook alleen met dat krukje en dan nauwelijks maar ben het zo gewend dat ik er niet tegen kan als ik stoppels heb. :rolleyes: En omdat ik vrijwel geen broeken meer pas heb ik nu vaak blote benen.
     
    Spoetnik vindt dit leuk.
  9. Vie87

    Vie87 Fanatiek lid

    17 sep 2012
    2.802
    1.646
    113
    Ik ben ook zo blij dat ik straks weer wat meer kleding keuze heb!
     
  10. Eva2011

    Eva2011 Niet meer actief

    Positieleggings! Ik zag ze voor een paar cent op de Lidl webshop en ze zitten heerlijk!
    Scheelt mij weer scheren :p
     
    Zonnestralen en Ashleyrachel vinden dit leuk.
  11. wiedeltje

    wiedeltje Fanatiek lid

    2 apr 2012
    1.134
    1.466
    113
    Oudste met 40.2, tweede met 41.4 en jongste met 39.6..
    Kan dus alle kanten op.
     
    Amelie vindt dit leuk.
  12. Spoetnik

    Spoetnik Fanatiek lid

    8 jun 2013
    4.203
    4.259
    113
    Vrouw
    Idd!!!
     
  13. Eva2011

    Eva2011 Niet meer actief

    Heb vorige week mijn benen op acrobatische wijze geepileerd. Been omhoog tillen (mbv armen) en op de badrand zetten, epileren, met moeite er weer af en andere been...
    Ik dacht, als ik nu ga scheren krijg ik stoppels, en met epileren blijft het meeste wel weg tot na de bevalling...down under heb ik opgegeven en ik mag nu ook niet meer. Een week voor de ks geldt een scheerverbod daar.
     
  14. Spoetnik

    Spoetnik Fanatiek lid

    8 jun 2013
    4.203
    4.259
    113
    Vrouw
    Oh echt? Dus binnen een week heb je de kleine in je armen:o:
     
    Eva2011 vindt dit leuk.
  15. Eva2011

    Eva2011 Niet meer actief


    Ja hoor, voor het eind van de week :) tussen 39-40 weken... Zo vreemd! En nog zo veel te doen voor alles klaar is!!!! :eek:

    Badkamerkastjes aan de buitenkant schoon, nu de binnenkant nog. Ik doe alleen de open kasten nog, vind het wel best. Douche doe ik tijdens het douchen, maar heb net het douchegordijn in de was gestopt dus kan niet douchen hahaha...

    Ik stop er zo mee, eerst naar m'n ouders. Alleen. Rust... Uur rijden. Uur terug... Rust... Ben al drie uur in de badkamer bezig.

    Ohja. Vloer woonkamer, box opzetten... Moet nog wel en aangezien vriend nu met de auto weg gaat heb ik nog even de tijd.
     
    Lila8 en Spoetnik vinden dit leuk.
  16. Eva2011

    Eva2011 Niet meer actief

    Ik klink als een enorme chaoot als ik mijn post teruglees hahaha :roflmao:
     
    Spoetnik en Lila8 vinden dit leuk.
  17. mxm

    mxm Fanatiek lid

    28 mrt 2018
    2.897
    2.397
    113
    Vrouw
    Hey meiden,

    Ik heb momenten, dat ik gewoon in rust ben, en dat m’n hartslagen zo hoog zijn.... ik denk net (want we hebben een bloeddrukmeter thuis) ik zal hem even omdoen om te kijken, en hij geeft aan 127 hartslagen per minuut. Ik moet gewoon bijkomen, en gaan zitten ben gewoon uitgeput.... hoe kan dit... krijg soms geen lucht en licht in mn hoofd enzo...
     
    Surprisebaby en Lila8 vinden dit leuk.
  18. Eva2011

    Eva2011 Niet meer actief


    Bel je VK even. Ik had dit laatst ook steeds en de baby was extreem druk op dat moment.
    Hoe is je bloeddruk?
    Bij mij voelde het als één grote opvlieger, zweten, benauwd, en baby had hartslag van 180-200 uren lang.

    Beter om even te laten checken hoor!
     
  19. Lila8

    Lila8 Bekend lid

    8 mrt 2018
    602
    689
    93
    Vrouw
    Ik ben nog steeds zwanger. Heb heerlijk geslapen nadat de weeen ophielden. We gaan vandaag maar lekker op pad, thuis zitten en wachten wordt je ook gek van.

    Schoonmaken is hier wel voorbij. Heb flink hard het huis schoon gemaakt de afgelopen weken en je ziet er niks meer van terug. Gisteren nog een poging gedaan, maar bukken wil niet meer.

    Scheren. :roflmao: M'n benen en oksels lukt nog, maar verder. Het mag ook niet net voor een keizersnede dus ik laat het maar. Ze moeten het er maar mee doen. :p
     
    Eva2011, qwerty123 en Spoetnik vinden dit leuk.
  20. Lila8

    Lila8 Bekend lid

    8 mrt 2018
    602
    689
    93
    Vrouw
    Ik zou het even laten nakijken. Klinkt niet echt goed.
     

Deel Deze Pagina