Laatste 10 weken afteltopic deel 2!

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Wolfmother, 28 jun 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ashleyrachel

    Ashleyrachel Fanatiek lid

    10 aug 2016
    3.292
    2.189
    113
    Vrouw
    enschede
    Scheren gut te gut :D me benen laat ik ook links liggen. Doe down under idd nu maar op gevoel half acrobatisch :p

    En idd die positie leggings van de Lidl zitten heerlijk. :D denk dat ik ze na de bevalling niet meer uit doe :)

    Hier dacht ik net nog maar ff te slapen, bonusdochter heeft ons vanaf 05:00 wakker geterroriseerd ;) ligt nu momenteel bij ons op de kamer (wonen tijdelijk door de verbouwing bij me ouders) Mja toen dacht de mini in de buik net met slapen jeeeejh feestje boem boem :( dus wordt een lange dag denk ik zo :)
    Pff kan niet wachten tot we de slaapkamer straks weer voor ons zelf hebben.
    Ik kan echt zo slecht slapen met kids op de kamer, elk geluidje en ik ben wakker.
    Mini gaat dus straks ook gelijk naar haar eigen kamertje. Anders ben ik na de kraam periode helemaal een wandelend lijk ;)
     
    Spoetnik vindt dit leuk.
  2. Spoetnik

    Spoetnik Fanatiek lid

    8 jun 2013
    4.205
    4.259
    113
    Vrouw
    Ik werd al moe toen ik het allemaal las :roflmao:
     
    Eva2011, water27, Amelie en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  3. Spoetnik

    Spoetnik Fanatiek lid

    8 jun 2013
    4.205
    4.259
    113
    Vrouw
    Ah dat heb ik ook wel eens!!! Zelfs als io normaal zit, dan ineens komt het.
    Voel m'n hart dan bijna uit m'n borstkast knappen, eng gevoel he.
    Bij mij is het erfelijk, m'n pa heeft t ook.
     
  4. Amelie

    Amelie Fanatiek lid

    8 okt 2013
    3.652
    3.240
    113
    Vrouw
    Noord-Holland
    Die heb ik ook inderdaad. Is het enige wat ik nog aan kan. Maar zit zo strak om mijn benen en dan krijg ik weer jeuk. Dus als ik thuis ben gaan ze lekker uit!
     
  5. rissie10

    rissie10 Fanatiek lid

    19 mrt 2015
    3.526
    2.020
    113
    @mxm Oo zou er idd ook even naar laten kijken. Klinkt eng!!

    @Amelie whaha hoop het niet dat je inlegkruisje op je hoofd geplakt zit en jij boodschappen doet wahha

    Spannend de dames die vandaag 40 weken zijn!!

    En scheren Uhmm. Ik doe het maar op gevoel daarzo HHaha . Me bene waren nog wel gelukt vorige week. En had zelfs me teen nagels nog geknipt en gelakt . Echt in allerlei rare houdingen whhaha!

    De leggings van de liddl zitten idd heerlijk. Heb er ook 2 van h en m! Die zitten ok best.

    Me dochter gaat straks lekker met opa en oma mee naar clown Jopie en blijft een ook logeren. Wij hebben vanavond nog een helloweeen feestje. En kunnen morgen lekker uitslapen. Vanmiddag lekker chillen. Hoop niet dat de kleine meid hierbinnen roet in het eten gooit Ondanks dat ik eigenlijk toch wel wil dat ze komt. Ben er in eens klaar mee. Als ik uit bed komt voelt me buik van onder beurs en blauw. Doet echt zeer met lopen Pff ! Maarja afwachten maar... de leuke vk heeft morgen avond vanaf 22:00 dienst dus dan mag ze komen van mij haha
     
    Amelie vindt dit leuk.
  6. Surprisebaby

    Surprisebaby Bekend lid

    19 mrt 2018
    510
    447
    63
    Vrouw
    Ik heb soms precies hetzelfde... Mijn verloskundige zei dat ik me echt geen zorgen hoef te maken. Maar ik houd het wel in de gaten. Het scheelt dat ik zelf mijn bloeddruk soms even kan meten. Als die hoog zou worden zou ik meteen aan de bel trekken.
     
    mxm vindt dit leuk.
  7. mxm

    mxm Fanatiek lid

    28 mrt 2018
    2.897
    2.397
    113
    Vrouw
    Normaal zat ik altijd op 110/54 bij de vk, woensdag zat ik op 130/60. Dit is niet te hoog, maar als ik nu denk in combinatie met ineens die “aanval” van ademhappen en snelle hartslag....o_O
     
  8. Triesje91

    Triesje91 Bekend lid

    9 apr 2014
    925
    1.228
    93
    Vrouw
    Twente
    @rissie10 dat heb ik ook als ik uit bed kom! Damn wat doet dat pijn! omdraaien in bed ook.. Dan moet ik echt mijn voeten plat neer zetten met opgetrokken knieën dan kan ik mij nog redelijk omdraaien. Ook de eerste paar stappen die ik zet als ok uit bed kom doen zo'n zeer.. daarna gaat het wel weer. Voel mij net een oude diesel :roflmao: Maja zo lang dat alles is.. zing ik het nog wel uit. Meisje heeft het nog veel te goed
     
  9. mxm

    mxm Fanatiek lid

    28 mrt 2018
    2.897
    2.397
    113
    Vrouw
    Hij is nu 132/70
     
  10. Danty88

    Danty88 Fanatiek lid

    27 jul 2011
    2.899
    584
    113
    huismus
    Even de vk bellen en uitleggen!! 3cht doen want je zeurt niet
     
    mxm vindt dit leuk.
  11. Vie87

    Vie87 Fanatiek lid

    17 sep 2012
    2.802
    1.646
    113
    @mxm inderdaad gewoon even bellen hoor.

    Hier ook die opstartproblemen. Naar de wc gaan 's nachts is ook echt een gedoe. Ook nog 2 trappen af en weer op haha. Maar goed, nog ff volhouden. Dan kunnen we weer aan de wederopbouw beginnen :D
     
    mxm vindt dit leuk.
  12. mxm

    mxm Fanatiek lid

    28 mrt 2018
    2.897
    2.397
    113
    Vrouw
    Gebeld! Het was allemaal “normaal”.. ze gaf aan omdat je longen aan de kant worden geschoven etc.. en m’n bloeddruk was ook “normaal”. Daar hoefte ik me absoluut geen zorgen om te maken..o_O
     
    Surprisebaby, qwerty123 en Lila8 vinden dit leuk.
  13. rissie10

    rissie10 Fanatiek lid

    19 mrt 2015
    3.526
    2.020
    113
    Jaa ik voel me net een ouwe zeekoe. In bed omdraaien is ook zo’n ding. Ik denk dat ik het niet vaak doe in me slaap en daarom zo pijn heb. Heb het ook als ik een tijd gezeten heb en wil gaan lopen dan is het echt stapje voor stapje. Maar heb het vandaag echt heel de tijd . Net even wasje vouwen en gaat heel me buik zeer doen en ook met boodschappen doen ondanks me bekkenband. Blij dat die kleine zo even opgehaald wordt en ik kan liggen. Ben ook zo moe!
     
  14. Amelie

    Amelie Fanatiek lid

    8 okt 2013
    3.652
    3.240
    113
    Vrouw
    Noord-Holland
    Haha! Hier ook precies zo! Ik lijk wel een bejaarde als ik op moet staan. :roflmao::roflmao:
     
  15. Amelie

    Amelie Fanatiek lid

    8 okt 2013
    3.652
    3.240
    113
    Vrouw
    Noord-Holland
    @mxm dat met die hartslag heb ik ook als ik een harde buik krijg. Daar merk ik het eigenlijk als eerste aan, als ik dan aan mijn buik voel, wordt ie inderdaad helemaal hard. Qua bloeddruk zit ik ook de hele zwangerschap al erg laag maar nu tegen het einde gaat ie ook omhoog, dat is normaal Had ik ook bij mijn dochtertje.
     
    mxm vindt dit leuk.
  16. Amelie

    Amelie Fanatiek lid

    8 okt 2013
    3.652
    3.240
    113
    Vrouw
    Noord-Holland
    Ik vind jou echt komisch! :roflmao::roflmao:
     
    Spoetnik vindt dit leuk.
  17. Clueless01

    Clueless01 Fanatiek lid

    28 jun 2016
    2.362
    1.779
    113
    Ik heb ook veel hartkloppingen af en toe, maar vaak idd in combinatie met een harde buik.

    De pijn in mijn benen wordt steeds erger, weet echt niet meer wat ik er nog tegen kan doen. Eerst alleen snachts, toen werkte magnesium, inmiddels slik ik daarvan de maximale dosering en is t snachts echt zo enorm pijnlijk. Sinds vandaag voel ik het ook overdag, mag toch hopen dat t niet ook overdag begint want dat trek ik echt niet.
     
  18. wiedeltje

    wiedeltje Fanatiek lid

    2 apr 2012
    1.134
    1.466
    113
    @Clueless01 wat vervelend zulke zere benen. Zijn het geen (inwendige) spataderen waar je last van hebt? Anders even vragen aan de VK wat het kan zijn of dat ze nog tips heeft?
     
  19. Clueless01

    Clueless01 Fanatiek lid

    28 jun 2016
    2.362
    1.779
    113
    Ja t voelt echt of ik 16 uur in een vliegtuig heb gezeten en net uitstap. En dat dan continu en snachts nog veel pijnlijker. t moest haast wel iets met de bloed toevoer te maken hebben. Ik ga t even vragen dinsdag tijdens Mn afspraak!
     
  20. Amelie

    Amelie Fanatiek lid

    8 okt 2013
    3.652
    3.240
    113
    Vrouw
    Noord-Holland
    Oh wat naar hé! Lijkt me inderdaad goed om het even te checken bij de verloskundige. Is je bloeddruk wel goed?
     

Deel Deze Pagina