Net op controle geweest en heb nu ruime 2cm ontsluiting en verweekt. Ik ben net gestript, nu vrij veel krampen. Hopelijk zet het door. Zo niet dan staat de inleiding onder voorbehoud voor zaterdag gepland. Het is alleen erg druk op de verloskamers dus kans is aanwezig dat zaterdag toch niet door kan gaan maar dat hoor ik zaterdagochtend.
Gefeliciteerd!! Wat fijn dat jullie zoontje het zo goed doet! Ik ga heel hard duimen voor jullie de komende tijd! Mag je buidelen? Heel veel sterkte, kracht en geluk gewenst de komende tijd! Over een paar weekjes een gezond mannetje mee naar huis!
Spannend @bozoe !Ben benieuwd of het doorzet voor het weekend! Hoop het voor je! Wij gaan hier op vakantie meer. Maar wel dagjes weg. Als baby rond uitgerekende datum komt is school alweer begonnen en dan neemt vriend vrij. Dan kan hij zoon brengen en halen. Volgende week beginnen met babywasjes Overal zitten nog kaartjes aan etc haha maar wil ook niet te vroeg wassen, dat de kleertjes dan weer stof krijgen. Wanneer waren jullie begonnen met wassen?
Ik ben met 33 weken begonnen en moet zeggen dat ik nu wel blij ben dat het af is. Zeker met deze temperaturen. Zou als ik jou was gewoon nog even wachten tot het weer wat koeler is. Als je alles met 35/36 weken af hebt, is dat ruim op tijd hoor.
Ja dat wel maar bij mn zoon was ik begonnen met wassen en klaar met strijken met 34 weken en met 35 weken is hij geboren . Was net optijd klaar dus heb nu zoiets van ga ik het erop wagen en erop vertrouwen dat baby a terme komt, of dek ik mezelf in . Wil wel graag dat alles optijd af is en heb echt heel veel. Denk dat ik weer met 34 weken ga wassen. Lijkt me goed plan
Dan snap ik dat je op tijd klaar wil zijn. Met 34 weken lijkt inderdaad een prima plan en ik ga ervan uit dat het dan vast al geen 30 graden of warmer zal zijn. Gewoon even goed timen qua temperatuur .
@Rica Fijne vakantie, geniet ervan! @Regenboog Heerlijk dat je zo goed hebt geslapen, hopelijk vannacht nog zo’n nacht. @ingii89 Vervelend zeg dat je je zo voelt. Hopelijk knap je een beetje op als je het wat rustig aan doet. @melaniie Lekker hoor, even een weekje weg @LolaBloem Gaat het al iets beter? @bozoe Spannend! Sowieso bijna je kindje knuffelen! @louan Ik ben met 27 weken of zo al begonnen, vond het echt fijn het snel te doen. Vorige zwangerschap heb ik best lang gewacht en toen stond ik uiteindelijk met dikke enkels te strijken, dat wilde ik voorkomen. Nu erg blij mee! Ik ben net terug uit het ziekenhuis voor de glucose tolerantie test. Over drie dagen de uitslag...
wat spannend! ik ben bij de eerste gestript dat deed niks maar bij de tweede ben ik toen toch snachts bevallen! hopelijk zet het bij jou ook door.
@bozoe whaaa wat spannend en wat goed dat je al ruim 2cm hebt en al verweekt. Goed teken, die heb je alvast binnen! Ik hoop op babynieuws voor het weekend en dat inleiden niet meer nodig is. Toitoitoi!! @LolaBloem wat vervelend, dat gevoel. Gaat het alweer wat beter? Even lekker met je voeten in een koud bad? Goed water drinken, schijnt ook te helpen tegen rusteloze benen, wie weet voor een onrustig lijf?? @louan Ik heb de kleertjes gewassen en al, was met 34 weken klaar. Maar dat was ook omdat ik weet dat ik rond 37 weken wordt ingeleid. Dus 3 weken van tevoren alles zo goed als af hebben gaf me rust. Je moet vooral doen wat goed voelt. Succes vandaag allemaal dames met de warmte! Zorg goed voor jullie zelf
Hier is hoofdpijn en buikpijn eindelijk afgezakt. Wel hele ochtend last van gehad. Ga nu even een dutje doen aangezien Mn zoontje ligt te slapen. Vanavond ga ik naar mamma Mia 2! Ik ben vorige week begonnen met wassen en heb het laatste gisteren opgevouwen. Vond het wel fijn om dit gelijk begin van verlof te doen. Wil eigenlIjk alles af hebben met 37 weken (over een week) en dan relaxen. Moet vluchtkoffer nog afronden en adressen schrijven, etc etc! Succes allemaal dames! Ik hoop op babynieuws!
@Rica we gaan in Overijssel en komen zelf uit Drenthe. Volgens mij een half uurtje reizen dus dat is prima te doen. Nemen voor de zekerheid wel een annuleringsverzekering, je weet maar nooit. @louan ik ga wassen rond week 37 denk ik. wij weten het geslacht niet dus ik heb heel weinig kleertjes (ehm nog niks eigenlijk) en de babykamer moet ook nog gemaakt worden had alles veel sneller af willen hebben maar zoals altijd zat (en zit) het hier weer tegen met klussen. Denk dat we over een week of 2 gaan beginnen. We hoeven niet heel veel te doen,verwacht in 2 dagen wel klaar te zijn.
Spannend @bozoe, hopelijk zet het door en heb je straks jullie kleine in je armen. Lekker de dames die nog op vakantie gaan. Ik moet er niet aan denken eerlijk gezegd.. Ik doe zo min mogelijk, beetje de was doen, afwassen. Ik wil de badkamer en keuken nog uitgebreid schoonmaken maar daar heb ik nu geen energie voor.. zit eigenlijk of in het zwembad met de jongste of binnen voor de ventilator. Vandaag 36 weken vanaf volgende week mag hij komen. Ik ben er wel klaar mee, en al helemaal met deze temperaturen. Kleren wassen en strijken, ben ik gelukkig al klaar mee. Alleen bedje en co-sleeper moet ik nog opmaken. Paar kleine dingen moeten nog worden opgehangen, dan is het wel klaar.
Afentoe wat krampen en een harde buik. Net wel wat bruin slijm verloren maar verder niets... spannend dit haha.