Laatste 10 weken afteltopic deel 2!

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Wolfmother, 28 jun 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Miss M

Miss M Fanatiek lid

19 mrt 2012
    2.389
    597
    113
    Vrouw
    Noord-Holland
    Ik denk 32 weken ongeveer. Maar dat was met name omdat ik het af wilde hebben voordat de jongens vakantie hadden :)

louan vindt dit leuk.
  2. HarleyQuinn

HarleyQuinn Bekend lid

24 aug 2017
    979
    605
    93
    Vrouw
    @bozoe: spannend meid! Hopelijk zet het snel door. :)

Ooh waar ik de voorbije dagen afkoeling vond in de slaapkamer is da nu ook voorbij. 32 graden met de raam open en de waaier op mijne rug. :( zolang de zon niet vanachter staat is er een briesje maar vandaag is het echt teveel. Hou mijn hart vast voor morgen :(

Voor de rest alles heel rustig. Geen krampen meer, niet meer draaierig,... pfff dat ze maar snel komt :(

Pink06 vindt dit leuk.
  3. Love1987

Love1987 Niet meer actief

Hier is het al 36° buiten, binnen gelukkig wel minder warm!
    Vanmorgen co vk gehad en we mogen op vakantie, geen verweekte of verkorte bmm en geen ontsluiting, dus als ik niks anders ga voelen dan kunnen we lekker gaan! Hoop dat het aan de kust wat koeler is of meer wind!
    Scheelt wel dat we geen lange broeken hoeven in te pakken :roflmao:
    Gisteren en vandaag best last gehad van de warmte, houd vooral vocht vast om mn buik dus dat voelt erg strak en onprettig!

Pink06 vindt dit leuk.
  4. Pink06

Pink06 Fanatiek lid

21 nov 2016
    1.308
    693
    113
    Vrouw
    Er is iets gaande, dat is al mooi natuurlijk.
    Kan je het een beetje koel houden voor jezelf?

5. bozoe

bozoe VIP lid

9 jul 2014
    5.482
    5.843
    113
    Zit nu lekker in de auto met airco. Onze ventilator is vannacht kapotgegaan dus nu op jacht naar een nieuwe, mission impossible haha:roflmao:. Hoe is het met jou?

6. LolaBloem

LolaBloem Niet meer actief

Over airco gesproken..

denk dat die ook de vluchtkoffer in kan nu toch? Denk echt niet dat ze dat in een bevalkamer hebben hahahah

7. LolaBloem

LolaBloem Niet meer actief

ik lach trouwens niemand uit.. als dat zo overkwam :$
    ik wil ook graag snel bevallen en liever nu dan morgen.
    Het is zo onwijs heet, ik plak helemaal en niks helpt..

@Regenboog01 het is wat minder, heb met moeite een dutje kunnen doen. Wat ben je lief voor iedereen! Zorg je ook goed voor jezelf? :thumup:

Regenboog01 vindt dit leuk.
  8. Elraange

Elraange Fanatiek lid

25 sep 2015
    2.674
    2.013
    113
    Vrouw
    Caro gefeliciteerd

wolfmother klinkt goed dit zeg van harte met je stoere man.
    Hoe gaat het met jou/jullie?

bozoe: spannend meid zet hem op en zet door hihi

@HarleyQuinn argghhh mag nu toch wel doorzetten voor jou zeg..

dames sterkte met de hitte
    ieder uur wat drinken he

HarleyQuinn vindt dit leuk.
  9. Pink06

Pink06 Fanatiek lid

21 nov 2016
    1.308
    693
    113
    Vrouw
    O joh zeg! Moet je dat ook nog gaan regelen. Al is de airco in de auto wel fijn voor nu. Wil je thuis bevallen?

Hier niet heel lekker. De nachten zijn zo bijzonder slecht. Het is de hele nacht oplopen. Warm, kriebelbenen, en uiteindelijk ook best wat voorweeën.
    Ik mag nog niet bevallen, en een kraamtijd met deze temperaturen lijkt mij ook niet chill.. hoop op een temp dip voor nu.

Love1987 vindt dit leuk.
  10. Suus83

Suus83 Fanatiek lid

16 feb 2012
    2.037
    517
    113
    Hier ook met 32 weken de was gedaan omdat ik niet met de kids wilde wassen als ze vakantie van school hebben . En met deze warmte heb ik er echt geen puf voor

Hier bij de Vk geweest alles prima een cm ontsluiting maar geen verweekte baarmoedermond nog dus denk dat t nog wel ff duurt!

Pink06 en louan vinden dit leuk.
  11. Feem

Feem Fanatiek lid

13 aug 2015
    1.784
    899
    113
    Vrouw
    Vraag je erom of ze dat willen checken? Bij ons doet de VK liever niet zomaar checken hoeveel ontsluiting je hebt (tenzij je 40 weken bent ofzo)

12. Regenboog01

Regenboog01 Bekend lid

23 jan 2017
    792
    478
    63
    Lief, dankjewel. Jahoor dat doe ik zeker. Vandaag lekker veel op de slaapkamer gezeten met de airco aan en nu even lekker op de bank met Netflix. Heb ook een bananenbrood gebakken voor mezelf, man en dochter. Gaan we straks even van smullen!

@bozoe klinkt wel alsof er iets gaande is. Ik vind het spannend met je mee hahaha. Ben heel benieuwd!

LolaBloem en bozoe vinden dit leuk.
  13. Palmpje

Palmpje VIP lid

8 jul 2017
    8.997
    7.010
    113
    Vrouw
    Vroeg ik me ook af!

14. Nanoe2

Nanoe2 Niet meer actief

@bozoe spannend!! Hopelijk gaat het doorzetten!

@HarleyQuinn stilte voor de storm misschien ;)

Wbt wasjes, ik ga in mn verlof wassen, met een week of 35/36 denk ik.
    Wbt vakantie, wij gaan niets meer doen.
    Kan ook niet echt meer lopen ofzo, heb meteen harde buik die blijft hangen.

Vanmiddag een uur lang pijn onderin mn buik gehad.
    Een kwartier echt wek zo pijnlijk dat ik niet kon staan, daarna zakte het weer heel langzaam af.
    Wat het nou geweest is?? Is nog steeds wel wat pijnlijk, maar alleen als ik loop ofzo.

HarleyQuinn, bozoe en louan vinden dit leuk.
  15. Suus83

Suus83 Fanatiek lid

16 feb 2012
    2.037
    517
    113
    Ja heb ik om gevraagd. Bij de eerste pas na de 40 e week gevoeld hoor en bij de tweede al wel bij de 39e week. Nu was ik gewoon benieuwd en weet dat t niets zegt. Je kunt zo drie weken met drie cm rondlopen en alles kan dicht zitten en je kan s avonds bevallen. Maar voor mijzelf weet ik nu dat t nog wel ff duurt. Geeft me ook wel n beetje t gevoel dat ik t eea kan doen.

LolaBloem en Palmpje vinden dit leuk.
  16. Love1987

Hier vanmorgen ook, om te voorkomen dat ik al met een verkorte verweekte bmm of ontsluiting rond zou lopen, ze deed wel extra voorzichtig zodat ze niks erdoor op gang zou helpen! Bij de eerste nooit gedaan omdat ik bijna een week te vroeg beviel en bij de tweede bij 10 dagen overtijd toen ze keek of ze kon strippen.. Als ik verder geen last krijg van voorweeen oid de komende weken dan laat ik het ook niet meer doen tot het evt nodig is om te strippen of als de bevalling begonnen is!

17. Suus83

Suus83 Fanatiek lid

16 feb 2012
    2.037
    517
    113
    Hier precies t zelfde hoor! Ik hoef nu ook tot aan de 40e week niet meer te voelen. Ze deed ook voorzichtig hoor. Heb nu wel ff last van harde buiken maar goed dat zakt zo wel weer en dat is t dan. Ben iig blij dat Mn lichaam wel licht bezig is.

Jij hebt wel twee keer een totaal verschillende start van een bevalling gehad( werkt e vroeg en 10 dagen te laat)

Hier twee meisjes die 9 en 4 dagen te laat waren. Op de een of andere manier denk ik dat ik eerder dan 40 weken beval nu (waarom geen idee hoor hahahaha maar bij de meisjes altijd t idee gehad die komen niet op tijd en nu dus t tegenovergestelde)
    Iig ga ik niet langer dan 41 weken in t zieke huis leiden ze in vanaf 41 weken)

18. Love1987

Klopt ja, dus nu is het spannend wanneer het gaat beginnen! Vk zei dat het haar idd opviel dat er veel vrouwen te vroeg bevallen tijdens deze warme dagen dus met 38 of 39 weken, al had ze er ook nog wat die tot 41wk doorliepen!

Palmpje vindt dit leuk.
  19. Palmpje

Palmpje VIP lid

8 jul 2017
    8.997
    7.010
    113
    Vrouw
    Haha dat geeft echt wel goede hoop :D

Love1987 vindt dit leuk.
  20. HarleyQuinn

HarleyQuinn Bekend lid

24 aug 2017
    979
    605
    93
    Vrouw
    Ik hoop dat het stilte voor de storm is :p ben vanmorgen opgestaan met de gedachte: ja! Vandaag gaat het gebeuren. Vandaag gaat ze komen. Maar neeeeeeee hoor! :(
    Alles stil... zijn nu ongeveer 2 uurtjes aant rondrijden op zoek naar kasseien en lang leve de airco in de auto maar buiten wat harde buiken door haar bewegingen zit er toch niets aan te komen :(

Deel Deze Pagina