Ik gisteren op controle geweest bij de verloskundige. Meteen de laatste keer alleen, volgende keer word met zijn drieeën. Onze dame ligt nog steeds in stuitligging dus ik ben meteen doorgestuurd naar de gynacaloog in het ziekenhuis, meteen de dag erop, dus vandaag. Over twee weken weet ik de exacte datum dat we haar gaan ontmoeten ivm geplande keizersnee. Enorm spannend!
Balen dat ze nog niet gedraaid ligt. Kan dat nog veranderen op dit termijn? Dan ga ik hard voor je duimen! Hoe kijk je er zelf tegen aan? Kan dat je het al gezgd hebt sorry..
@Orchidea balen dat ze niet gedraaid is! En spannend dat je binnenkort ook een datum weet! Vanavond hele avond menstruatiekrampen gehad. Kwamen echt opzetten en zakte weer af en meteen daarna weer. Niet enorm pijnlijk, maar wel net vervelend. Is nu wel weer wat rustiger, maar nog niet weg. Hoop niet dat dit nog 7 weken zo doorgaat....
Toevallig hier ook.. Maar niet met regelmaat en ook niet extreem zoals bij jou. Misschien komt het door t weer? Of is het toch lichte voorwerk..
Is je baby al ingedaald? Erg vervelend en helemaal als je nog 7 weken moet. Ik snap dat maar al te goed!
Hopelijk zet het rommelen door @bozoe dan hebben we morgen babynieuws.. Ik heb het zo warm, al 2 keer een koude douche gehad, ventilator staat op de hoogste stand en nog is het boven 40graden.. Lig nu op de bank, hopelijk val ik hier zo wel in slaap.
@Orchidea mijn jongste lag ook in stuit. Uiteindelijk voor gekozen om op de natuurlijke manier te bevallen. En dat was een makkelijkere bevalling dan de eerste. En vandaag kunnen zien dat deze kleine meid ook nog steeds in stuit ligt. Spannend! Spannend dat je straks gewoon een datum hebt wanneer je gaat bevallen!
@Orchidea mijn jongste lag ook in stuit. Uiteindelijk voor gekozen om op de natuurlijke manier te bevallen. En dat was een makkelijkere bevalling dan de eerste. En vandaag kunnen zien dat deze kleine meid ook nog steeds in stuit ligt. Spannend! Spannend dat je straks gewoon een datum hebt wanneer je gaat bevallen!
@bozoe en? @HarleyQuinn bij nog steeds rustig? Krampen van gisterenavond zijn uiteindelijk afgezakt naar een paar keer per uur. Nu nog steeds menstruatiegevoel. En als ik zie hoe de baby nu ligt, is hij denk ik echt aan het indalen. Ligt vanmorgen echt ineens veel lager dan ik gewend ben. Voel ook wat meer druk onderin. We gaan het dinsdsg bij de vk wel horen
Yup! Geen verandering En zoals iedereen slecht geslapen vannacht. Man tis amper een halve graad gezakt in de slaapkamer. Raam open en ventilator hebben een deeltje gered. Maar pfff.... hopelijk straks de nodige afkoeling met het aangekondigde onweer.... Oooh straks komen eindelijk mijn kinderen thuis! 2 weken is toch lang hoor
Ja het is echt bloedheet en koelt ook niet af. Mag van mij al wel morgen zijn! Fijn dat ze straks weer thuis komen
Hier helaas geen babynieuws. Denk dat we wel kunnen stellen dat de strippoging niet heeft gewerkt . Nu hopen dat de inleiding morgen doorgaat
Dat is om te rotten dan he. Ik sta ook elke morgen op met een enorme teleurstelling. Ik hoor steeds dat de meeste bevallingen altijd ‘s avonds of ‘s nachts beginnen omdat je dan rustiger bent dus elke ochtend vloek ik wel ff