@bozoe ik hoop dat ze snel weer opknapt. Goed dat iedereen haar zo in de gaten houdt. Arm meisje en arme jullie! @alle dames: chapeau!! We hebben deze dag met zn allen weer doorstaan. Wat een hitte he? Ik zat met mijn dochter in de schaduw in een koel zwembad in de tuin. Dat was best goed te doen. Nu heb ik het weer bloedje heet, maar vanaf morgen wordt hebt iets koeler.. morgen regen!!! Jeej! Wie had gedacht dat we daar blij mee zouden zijn he? Nog babynieuws bij mensen? Hopelijk kunnen een een beetje slapen vannacht.
Inderdaad! Heb ook zo’n zin in morgen! Lekker wat koeler en regen wooeeeee! Ik duik Mn bed in. Hopenlijk morgen babynieuws
Pffff nou he, die verkoeling is welkom. En ook ik wacht vol spanning op babynieuws hier Succes voor alle dames bij wie het aan het rommelen is, zet m op!
Ik heb hem maar net overleefd deze dag. hoop dit niet meer mee te maken. Gewoonweg veel te warm hierboven Van mij zal je geen babynieuws moeten verwachten. Buiten dat ik helemaal plak van de warmte is er niets van tekenen aan de wand... dus morgen tik ik de 40 weken aan en tel ik rustig af tot maandag
Ah je weet maar nooit. Bij mij gebeuren dit soort dingen meestal als ik ze niet verwacht. Dus wie weet....
@bozoe arme meid, hoop dat ze gauw opknapt hoor. Wat ga je nu doen met je afspraak? Laten staan of toch afzeggen? Of kijk je nog even aan? @HarleyQuinn balen... Hoopte voor jou dat je zou bevallen!
Ahhh meis, vind het echt niet leuk voor je! Misschien wacht je baby op de koelere dag. Hoeveel graden is het bij jullie? Toch zuidelijker waardoor je zou denken dat het nog warmer moet zijn..
@bozoe heel veel succes vandaag!! Als je niet stiekem vannacht al beballen bent. En hoe gaat het met je kleine zieke meisje?
@bozoe hoe gaat het nu met de kleine meid. Hoop dat ze gauw weer opknapt. Nix asn zo. @HarleyQuinn 40wkn vandaag gefeliciteerd. Kijk maar uit Naar maandag indd maar toch blijf k voor je hopen. @Wolfmother hoe gaat het bij jullie? hier nog paar dan en dan weer terug naar Nederland. Heb hier nu 2 kids met oorpijn hoop dat het gauw over gaat. Vliegen met oorpijn is een hel!! sterkte dames met de hitte. Hopelijk koelt het indd wat af voor jullie.
Goedemorgen dames! Hier een vreemde nacht gehad. Begon bloedheet, toen ineens harde wind en onweer en nu worden we wakker met 23 graden buiten. Fijn! Hoe is t met jullie gegaan?
Bedankt lieve meiden! We zijn nu onderweg naar het ziekenhuis. Mijn dochtertje is gelukkig al weer redelijk opgeknapt.
@bozoe fijn dat je dochter weer redelijk is opgeknapt! Succes vandaag en nog even dan heb je je meisje in je armen!!
Succes vandaag @bozoe!! Goed dat je dochtertje zich al veel beter voelt. Ga je toch net iets geruster de bevalling in In de slaapkamer is het nu ok (als de ventilator nog altijd aanstaat) maar de woonkamer is nog steeds 29 graden. Voor de rest dus geen babynieuws zoals verwacht... 40 weken vandaag! Jeeeeej! Maar nu is elke dag ene teveel zene laat ze maar snel komen nu.... ben zo benieuwd naar ons prinsesje ❤️❤️
Oh jee, paar bladzijden gemist zie ik! Nog steeds veel wachtenden, hopelijk hebben jullie baby's gewacht op wat beter weer en zet het dit weekend door nu het wat koeler is. @bozoe succes vandaag! @Orchidea hier ook nog stuitligging, al ben ik natuurlijk nog lang niet zo ver als jij. Vk kwam al met draaipoging rond 35 weken maar we hebben daar info over opgezocht en n filmpje bekeken en dat heeft niet onze voorkeur. Heb jij een draaipoging gehad? Sorry als je het al verteld hebt hoor.. We hebben de hitte overleefd met zn allen! Pfff wat een rotdagen. Het was echt niet te harden he! Hier is het spoken 's nachts begonnen. Vorige week riep ik nog heel hard dat ik dat niet herkende haha helaas moet ik er ook aan geloven. Mn jongens zijn al 3 weken tussen 6 en 6.30 wakker dus dat helpt ook niet erg...
Succes @bozoe ! En gelukkig dat je dochter alweer wat is opgeknapt. Geeft vast ook wat rust. Ik zal aan je denken vandaag!