@bozoe spannend! Succes vandaag! Oh ben lekker ff de tuin ingelopen terwijl het regent, wat heerlijk!!
De vliezen zijn net gebroken en infuus met weeopwekkers staat aan. Daar gaan we dan. Best een beetje paniek/angst.
Ahh meis ik snap je zo goed! Ik zie er ook echt tegenop en soms word ik echt helemaal angstig. Maar jij kan dit gewoon, je hebt het eerder gedaan en je bent inmiddels dichter dan ooit bij de geboorte van je 2e kindje. Je bent in goede handen, en als het nodig zou zijn kan je altijd nog om pijnstilling vragen. Zet hem op kanjer!!!
Ha! De spanning snap ik zeker, maar hey je baby moet er toch uit je kan dit! Geloof in jezelf, komt helemaal goed. Straks knuffelen!!! Met elke wee komt je baby dichterbij, mooie mantra
Ooooh spannend!! ❤️ Voor het bevallingsgedeelte zelf heb ik ook wel een beetje schrik... 2x bevallen en toch...
@bozoe succes! Begrijpelijk dat je het spannend vind, komt vast helemaal goed. Mocht het nodig zijn kan je altijd pijnstilling vragen. Nog even en dan is jullie meisje er.. Zet hem op!
Hier ook 2x laaste is alleen al 8 jaar geleden. En dat maakt het moeilijker denk ik. En heb prima bevallingen gehad. Mooi gelijdelijk, geen weeënstorm.
Spannend meis! Maar je kan dit! En je weet waar je het voor doet. Nog even en je kan knuffelen met dat kleine mensje!
@bozoe hoop dat je al zover bent en het allemaal dragelijk voor je is! Succes meis. Ja wat n weer he Vandaag weer lichte menstruatiekrampen op een zeurende manier. Ben benieuwd of dit wat voorwerk is. Verder veel harde buiken. Ga dit weekend proberen het een en ander thuis af te maken en van de week vluchtkoffer klaar. Nog 1 babywasje en dan is alles klaar
Ik had vandaag mijn babyshower! Heerlijke high tea gehad en wat leuke cadeautjes! Te leuk! Echt niet verwacht omdat het al mijn tweede is hihi. Nu even bijkomen en slapen haha
Bedankt voor alle lieve reacties. Wij zijn om 13:08 trotse ouders geworden. Een bevalling van 4 uurtjes waarvan 8 min persen. Van 6cm naar volledige ontsluiting in 10 min was erg heftig maar heb het gedaan zonder pijnstilling (best trots op haha). Ze weegt 3216 gram en we zijn nu lekker onderweg naar huis.
Oh wauw!!! Wat snel!!! En wat fijn dat het voorspoedig is verlopen en jullie al naar huis mogen. Van harte gefeliciteerd met jullie dochter, daar is ze dan! Heel veel geluk!
Wauw wat goed! Wat fijn dat het zo goed is gegaan en snel. Je lichaam had zo te horen maar een klein zetje nodig. Prachtig gewicht ook. Ben benieuwd naar de naam Wat heerlijk dat je ook nu al naar huis mag. Gefeliciteerd! Veel knuffel plezier
Ik las net je eerste post en wou je succes wensen maar je bent inmiddels bevallen! gefeliciteerd!! Fijn dat de bevalling zo snel verlopen is, geniet ervan!