Laatste 10 weken afteltopic deel 2!

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Wolfmother, 28 jun 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. femmie88

femmie88 Actief lid

22 sep 2014
    356
    474
    63
    #1101 femmie88, 30 jul 2018
    Laatst bewerkt: 30 jul 2018
    @Wolfmother
    Wat een heftige periode zo zeg! Wel fijn dat het kolven steeds beter gaat. Veel sterkte alvast voor morgen!

@RosyBrown
    Gefeliciteerd! Wat heb je lang moeten wachten. Ik snap dat je je in de tussentijd een beetje hebt afgesloten voor de buitenwereld. Maar nu is hij er dan! Lekker van genieten!

@Regenboog01
    Wat een vervelend gevoel. Lijken mij voorweeën, maar wie wat dat ze toch al iets in gang zetten of nog wat extra ontsluiting veroorzaken.

Succes vandaag @HarleyQuinn!

Wat een nare verhalen over de versiepogingen en bevallingen. Uiteindelijk is het toch een eigen keuze of je dit wel of niet wil. Zeker als je je goed hebt ingelezen en een hele bewuste keuze maakt. Uiteindelijk is het jouw lijf en jouw kindje en zijn de artsen er alleen maar om advies te geven en jullie wensen te volgen.

Ik heb sinds gisteren echt last van mijn onderrug en onderbuik. De hele dag zo’n heel vervelend en pijnlijk menstruatiegevoel. Heb gisteravond zelfs een paracetamol gepakt om te kunnen slapen en ben nu ook alweer aan het twijfelen om een paracetamol te pakken. Ben nu aan het werk, dus kan ook niet even lekker gaan liggen met een kruik of zo. Heb ook steeds vaker last van harde buiken. Maar volgens mij hoort het er allemaal bij en zijn het gewoon wat oefenweeën. Deze week nog 3 dagen werken en dan eindelijk verlof! Hoop dat ik daarna wel nog een paar weekjes heb tot de bevalling zich aandient, want ik wil eigenlijk wel nog even rustig aan doen en genieten van de tijd met mijn dochtertje en mijn dagen alleen.

Regenboog01, LolaBloem en HarleyQuinn vinden dit leuk.
  2. HarleyQuinn

HarleyQuinn Bekend lid

24 aug 2017
    979
    605
    93
    Vrouw
    Dank je dames voor de gelukwensen! Ik heb zo slecht geslapen vannacht :eek: en vanmorgen kon ik bijna niet meer in slaap geraken. Was zo met vanalles bezig :( maar 5u was nog wat vroeg :p
    Ik heb superveel last van mijn buik en bekken vandaag dus wordt rustiger dan ik dacht :( vanmiddag komt ventje weer thuis en dan kunnen we samen het laatste in orde brengen.
    Ben wel benieuwd naar wat de gyne te zeggen heeft straks.... heb wel schrik dat het niet gaat doorgaan :(

Sorry voor de ego post... maar lig ff af te zien in bed en kan me niet meer herinneren wie wat schreef. Enkel @Regenboog01 : ik hoop dat het voor u ook goed doorzet! Lijkt me heel vermoeiend dit!

Regenboog01 vindt dit leuk.
  3. Pink06

Pink06 Fanatiek lid

21 nov 2016
    1.308
    693
    113
    Vrouw
    He meid wat rot! Zulke nachten kan je net niet hebben nu! Succes vandaag en ik hoop enorm Dat het door kan gaan.

HarleyQuinn vindt dit leuk.
  4. Pink06

Pink06 Fanatiek lid

21 nov 2016
    1.308
    693
    113
    Vrouw
    Goedemorgen allemaal!
    Hier ook wéér een ontzettend slechte nacht. Ik had gister al veel harde buiken die met regelmaat ook pijn deden.
    Met slapen was het warm, en ik kwam dus niet in slaap. Hoe moet ik nou al die weken nog door komen?

5. HarleyQuinn

HarleyQuinn Bekend lid

24 aug 2017
    979
    605
    93
    Vrouw
    Ja ik had gehoopt op nog ene goede laatste nacht :p niet dus... :)

Pink06 vindt dit leuk.
  6. Vievie

Vievie Actief lid

17 okt 2017
    209
    100
    43
    @Orchidea Wat een heftig verhaal zeg. Bijzonder dat ze je zo sturen een bepaalde richting op, terwijl je duidelijk weet wat je wil.

@Annabella86 Welkom hier :)

@bozoe Heerlijk aan het genieten, wat fijn! Mooi ook dat ze al lekker samen hebben geknuffeld.

@Wolfmother Heel veel succes morgen <3

@HarleyQuinn Succes vandaag!

@Relax Wat een verhaal.... niet te geloven hoe onmenselijk er gereageerd kan worden zeg.

@RosyBrown Van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie kindje! Geniet ervan met elkaar.

@Nanoe2 Balen hoor zo’n dag. Hoe gaat het vandaag?

@Regenboog Toen ik je berichtje las dacht ik, zal ze gaan bevallen? Maar ik lees dat het gevoel alweer is gezakt. Blijft nog even spannend dus...

Hier ook een slechte nacht, de laatste kiezen van peuterzoon komen door dus onrustige nacht. Gelukkig is mijn man de komende 3 dagen vrij dus kan ik wat rustig aan doen.

Regenboog01 en HarleyQuinn vinden dit leuk.
  7. LolaBloem

LolaBloem Niet meer actief

Dit lijkt me wel een hele spannende week voor velen. Allemaal heel veeel succes/sterkte!
    Houd het even niet meer goed bij sorry..

@HarleyQuinn Ik ben benieuwd wat je gyn zal zeggen, ik denk niet dat ze nu ineens af zal zien tenzij er al ontsluiting is misschien? Dan is het natuurlijk beter om via de ''natuurlijke' manier te bevallen. Spannend strakjes!

@ingii89 ik leef helemaal met je mee, heb namelijk hetzelfde als jij (volgens mij heb ik dit al gezegd.........? brains...:rolleyes:) Bij mij was het bij de eerste wel een voorteken want toen mijn vliezen braken en ik in het ziekenhuis kwam halfuur later bleek ik al 4 cm ontsluiting te hebben. Nu heb ik weer het zelfde vooral vandaag. Ik heb zo onrustig geslapen en die harde buiken heb ik hier ook super veel. Denk meer harde buiken dan ''gewone'' buik. Zullen ze maandag bij jou afspraak ook kijken of je lichaam al wat heeft gedaan? Hier denk ik niet maar ga het wel vragen. Hopen dat qua pijntjes vandaag een rustige dag word voor iedereen! Of anders gewoon lekker doorzet! Haha

Ik ga maar eens weer wat in het huishouden doen, het is bijna niet bij te houden met een dreumes. Ze zit nu bijvoorbeeld na haar fruithapje helemaal onder de fruitstukjes en plakkende armpjes en fruit over de hele woonkamer vloer terwijl ze gewoon in haar stoeltje eet, pffffffff.... :|

8. HarleyQuinn

HarleyQuinn Bekend lid

24 aug 2017
    979
    605
    93
    Vrouw
    Ik hoop voor hem dat hij het laat doorgaan! Zo niet dan mag hij ter plaatse mijn vliezen breken :p
    Kan echt amper nog iets doen. Na 5 minuten moet ik weer gaan liggen... alles doet zo’n pijn... mijn bekken kraken langs alle kanten en stappen is meer sleffen geworden. Krijg mijn benen gewoon niet meer opgehoffen :eek:

9. Feem

Feem Fanatiek lid

13 aug 2015
    1.784
    899
    113
    Vrouw
    Oh jeetje! Nee ik denk dat het bij mij niet zoveel betekend. Bij mij zoontje ben ik ingeleid en toen was ik wel volledig verstreken en verweekt en had ik 1cm. Dus die menstruatiekrampen en harde buiken hebben toen wel “iets” gedaan.

Weet wel zeker dat ze bij de VK niet gaan kijken of het iets gedaan heeft. Daar zijn ze geen fan van en al helemaal niet met deze termijn. Elke keer kijken brengt weer risico’s met zich mee (infectiegevaar). Als ik het zou vragen met 40 weken doen ze het vast wel maar nu nog niet ;)

Afwachten denk ik!

10. Mj89

Mj89 Fanatiek lid

28 nov 2011
    2.591
    655
    113
    Groningen
    Laatste 10 weken - afteltopic!
    Uitgerekende datum

Juli
    28: HarleyQuinn- 33 jaar - 3e kindje- meisje
    29: Kleinepien -31 jaar -2e kindje - jongen
    30: RosyBrown - 28 jaar - 3e kindje - jongen

Augustus

1: Caro25 - 26 jaar - 1e kindje - verrassing
    2: Wolfmother- 31 jaar - 4de kindje (**) - jongen
    4: Palmpje - 32 jaar - 1e kindje - jongen
    8: Bozoe - 26 jaar - 2e kindje - meisje
    10: Suus83 - 35 jaar - 3e kindje - jongen
    14: JasmijnM - 25 jaar - 2e kindje - meisje
    17: Love1987 - 29 jaar - 3e kindje - verrassing
    22: Regenboog01 - 29 jaar - 2e kindje - jongen
    23: Mj89 - 28 jaar - 3e kindje - jongen
    24: Orchidea - 21 jaar - 1e kindje - meisje
    24: Ingii89 - 29 jaar - 2e kindje - jongen
    28: Miss M - 35 jaar - 5e kindje - verrassing
    31 LolaBloem - 21 jaar - 2e kindje - jongen

September
    2: Femmie88 - 30 jaar - 2e kindje - meisje
    7: Pink06 - 33 jaar - 3e kindje - verrassing
    11: Nanoe2 - 26 jaar - 2e kindje - jongen
    11: Salvatore - 33 jaar - 1e kindje - jongen
    19: Vievie - 32 jaar - 2e kindje - meisje
    23: Louan- 37 jaar - 2e kindje - meisje
    25: Elraange -36 jaar - 4de kindje - verrassing
    26: Relax- 33 jaar - 3e kindje - jongen
    26: Melaniie - 26 jaar - 3e kindje - verrassing
    28: Desse - 30 jaar - 1e kindje - meisje
    ————————————————

Afspraken:

30: Regenboog01: groeiecho
    30: Louan : controle
    30: HarleyQuinn: CTG & gyne

Augustus
    1: Elraangr: controle + groeiecho
    2: JasmijnM: controle vk
    2: Mj89: controle vk
    3: Femmie88: Liggingsecho en controle gyn
    8: Ingii89: controle vk
    9: JasmijnM: controle vk
    16: JasmijnM; controle vk
    17: Ingii89: controle vk
    21: JasmijnM: controle vk
    24: Ingii89: controle vk

Heb mijzelf ook even in de lijst gezet.

11. Nanoe2

Nanoe2 Niet meer actief

Weer allemaal lekker slecht geslapen dus :(

Hier ook niet echt geweldig.
    Ook veel harde buiken en lichte weeën.
    Mag van mij wel weer afzakken, echt geen zin dat dit nog 7 weken zo doorgaat....

12. Regenboog01

Regenboog01 Bekend lid

23 jan 2017
    792
    478
    63
    Ohhh @HarleyQuinn ik heb zo met je te doen. Zoveel pijn is echt niet fijn. Ik mag toch hooen dat het vanavond doorgaat zeg.

Hier weer een groeiecho gehad en baby volgt gelukkig keurig zijn eigen lijntje. Zit nu op de p20 lijn en wordt rond de 2500 gram geschat met 37 weken, net als zijn zus.
    Met de baby gaat dus alles goed.
    Daarna naar de gyn en inwendig onderzoek gehad, ik had 1-2 cm, toen ging hij even een beetje helpen.. auuuwww wat deed dat zeer en heb nu 2-3 cm. Nu hoef ik gelukkig geen ballon, hoewel dit ook echt niet prettig voelde. Woensdag moet ik om 6.30 bellen en dan horen we hoe laat we ons mogen melden en word ik ingeleid... zo spannend ineens!! Wow ineens nog maar 2 nachtjes slapen.
    Morgen onze laatste dag met zijn drietjes, gek idee.
    Nu lekker de hele tijd menstruatiekrampen door het inwendig onderzoek. Bedankt meneer de gyn.

@de rest: vervelend die minder prettige nachten en die pijntjes/kwaaltjes. Echt de laatste loodjes he? Nog even doorbijten..

Nanoe2, Pink06 en LolaBloem vinden dit leuk.
  13. Feem

Feem Fanatiek lid

13 aug 2015
    1.784
    899
    113
    Vrouw
    Ah het is wel fijn dat je geen ballon hoeft hoor! Ik heb toen wel een ballon gehad en dan kan het alsnog 2 dagen duren voordat überhaupt de vliezen worden gebroken je mag beginnen. Nu is de kans wel vrij groot dat je woensdag gewoon je kindje hebt! Gek idee toch dat je de geboortedatum misschien al weet? ;) 1-8-2018... Heel mooi!

Tenzij het vandaag gewoon door blijft rommelen.. heb je misschien vanavond of morgen je baby al haha!

LolaBloem vindt dit leuk.
  14. Regenboog01

Regenboog01 Bekend lid

23 jan 2017
    792
    478
    63
    Ja, ik ben daar ook wel heel blij mee. Vorige keer had ik inderdaad wel een ballon. Die eendenbek deed echt heel zeer en het lukte oas na 3 keer. Dus dat vond ik veel pijnlijker dan dit.
    Ja zeker gek. 1-8-2018 en inderdaad als het nu gaat rommelen heb ik hem eerder, maar daar ga ik niet vanuit hoor. Als het al 3 weken zo rommelt en vanmorgen nog steeds 1-2cm, dan zal het niet veel anders worden;)

15. HarleyQuinn

HarleyQuinn Bekend lid

24 aug 2017
    979
    605
    93
    Vrouw
    Zo spannend seg! Ik hoop dat het toch nog spontaan begint. :)

Regenboog01 en LolaBloem vinden dit leuk.
  16. Feem

Feem Fanatiek lid

13 aug 2015
    1.784
    899
    113
    Vrouw
    Ja die eendenbek vond ik ook HEEEEEEEL gemeen pijnlijk! Haast het pijnlijkste van mn bevalling -_- ;)

Heel veel succes! Houd ons op de hoogte!

17. LolaBloem

LolaBloem Niet meer actief

Spannend ! Haha echt een gezellige week met al die kwaaltjes en wachtende mama's. We worden echt wel opgevroten nu van de zenuwen.

18. Feem

Feem Fanatiek lid

13 aug 2015
    1.784
    899
    113
    Vrouw
    Ja ik probeer er nog steeds niet teveel mee bezig te zijn maar nu bij mij de 37 weken in zicht komt lukt dat steeds minder goed! Ik zit ook teveel op dit forum whahaha.

LolaBloem vindt dit leuk.
  19. Relax

Relax Fanatiek lid

26 sep 2009
    1.867
    2.057
    113
    Vrouw
    Spannend @Regenboog01! 01-08-2018 is een mooie datum, geniet morgen van jullie laatste dag met zn drietjes!

@HarleyQuinn neem vandaag maar veel rust (kan ook niet anders als ik het zo lees, wat rot dat je zoveel pijn hebt) en ik hoop dat het gewoon door gaat.

@Pink06 balen van die slechte nacht. Kun je overdag een beetje bijtanken?

@Nanoe2 ook al zo'n slechte nacht, hopelijk kun je overdag ook een beetje uitrusten. Vervelend zo'n onrustige buik, hopelijk heb je dit inderdaad niet nog 7 weken maar hopelijk blijft je kindje wel nog even zitten. Een week of 4 a 5 zou mooi zijn toch?

Ik slaap op zich redelijk, ben wel moeeee. Nu even op de bank. Wat een warmte ook weer.

Ik heb vrijdag een OGTT gehad (i.v.m. verhoogd bmi) vanochtend werd ik gebeld dat mn waarde 2 uur na het glucosedrankje te hoog was. 8.3 terwijl het 7.8 mag zijn. Over naar de gyn per direct, en donderdagochtend een afspraak bij de diabetesverpleegkundige. De diëtiste belt nog voor een afspraak. Wat een gedoe zeg, dat kon er ook nog wel even bij. Heb helemaal geen zin in een dieet, en al die afspraken in het ziekenhuis terwijl mn jongens vakantie hebben.. nog meer medisch trammelant (we hadden al extra groeiecho's i.v.m. 2 bloedvaten in de navelstreng ipv 3..) maar ja het zal moeten allemaal..

HarleyQuinn vindt dit leuk.
  20. Pink06

Pink06 Fanatiek lid

21 nov 2016
    1.308
    693
    113
    Vrouw
    Ik wil niet teveel slapen op de dag. Vrees altijd een beetje dat ik dat de avond niet meer in slaap kan vallen.

Enorm balen van die uitslag! Ik begrijp heel goed dat je daar echt helemaal niet op zit te wachten.

Deel Deze Pagina