Succes vandaag @Regenboog01 !! En inderdaad voor @HarleyQuinn, hopelijk vandaag wel. Fijn om te weten dat voor mij over 2 weken en 2 dagen ons ukkie er ook eindelijk is.
Hier twee nachten voorweeen gehad nu, vind het wel spannend worden! Ben weer thuis dus ga vanaf vandaag lekker aan de frambozenbladthee
@Regenboog01 succes vandaag! Nog een paar uurtjes en je kan heerlijk knuffelen met je kindje! @HarleyQuinn succes met de dag doorkomen. Probeer even te genieten met je 2 kids en nog even te ontspannen. Evt nog even iets leuks met ze doen. En dan vanavond is het jouw beurt! Kan me niet voorstellen dat ze je nu weer naar huis sturen, dat kunnen ze echt niet maken!
Oee spannend! Hoe ver ben je nu? Ik zit ook al aan de frambozenbladijsthee. Vandaag een dagje zonder dreumes. Dus heerlijk opruimen, koffie drinken en relaxen!
Haha ja ik vind het wel even fijn. Maar deels ook een mini schuldgevoelletje. Maar het slaat nergens op, hij gaat maar 1 dag in de week en hij vindt het geweldig om met die andere kindjes te spelen. Dus ik probeer het er maar van te nemen Wel ideaal voor de laatste dingetjes tot de baby komt. Ga nog wat dingen opruimen en wil nog een fotoboek maken. Van die dingen waar ik voorlopig geen tijd voor heb waarschijnlijk!
@Regenboog01 en @HarleyQuinn succes vandaag! @Nanoe2 hier ligt de baby ook nog in stuit. Ben benieuwd of hij zelf draait. Ik doe vandaag mn 32 weken dansje! Vanmiddag naar de diëtiste en morgenochtend diabetesverpleegkundige. Ik kijk er nog niet erg naar uit..
@ingii89 geniet van je dagje zonder kind! Mijn zoontje gaat straks 2 dagen naar mn moeder en 1 dag kdv, zoals hij nu gewend is. Voel me daar nogal schuldig over, maar weet ook dat het voor mij zoveel beter is en hij vind het alleen maar leuk. @Relax yeah! Succes bij de dietist vandaag! Ben hier helemaal niet gewend dat de baby in stuit ligt. Mn zoontje lag met 30 weken al goed en met zn hoofd echt in mn bekken. Maar deze man zal ook vast nog wel draaien en anders gaan we voor een keizersnee.
Update nu ik het nog makkelijk kan! Vliezen zijn gebroken om 8.00 uur, uurtje gewacht om te kijken of het zelf op gang kwam maar helaas. Nu zijn net 5 minuten terug de weeënopwekkers aangesloten opende laagste stand en ook met dit even rustig afwachten hoe mijn lichaam hier op reageert aangezien ik de vorige keer een weeenstorm kreeg. Ze zijn heel lief en doen alles rustig aan zoals ik jet graag wil, erg fijn. Vind het wel spannend allemaal haha. Is voor een goed doel he
Spannend @Regenboog01 ! Veel succes! Hopelijk voor jou vandaag ook @HarleyQuinn Hier gaan dr nachten weer ok sinds het is afgekoeld ben daar wel blij om!
Spannend @Regenboog01 vandaag ga je jullie baby ontmoeten en knuffelen. Ben stiekem een beetje jaloers. fijn dat ze rustig aan beginnen met de weeënopwekkers, zo naar zo'n weeënstorm. Wens je een voorspoedige bevalling. Zet hem op! @HarleyQuinn hopelijk mag jij vanavond ook eindelijk ingeleid worden. Wat een teleurstelling aldoor dat je weer naar huis wordt gestuurd. Begrijp dat je er meer dan klaar mee bent. Ik duim voor je dat de inleiding doorgaat vanavond en je een prettige (Voor zover mogelijk) bevalling zult hebben. @ingii89 @Love1987 is dat wel te drinken die frambozenbladthee? Waar hebben jullie het gekocht? @Relax succes bij de diëtist vandaag. Hopelijk valt het allemaal mee en hoef je niet teveel aanpassingen te doen. @Nanoe2 Opzich is er nog ruimte genoeg toch om te draaien? Hij lag hier ook vrij lang in stuit en ineens in de 33ste week was hij gedraaid en lag gelijk bijna vast ingedaald. Hier weer een rot nacht gehad, draaien doet zo zeer. Steeds meer harde buiken en als het niet een van die dingen is.. moet ik wel plassen. 4 X maar liefst vannacht. Augustus! De maand waarin een hoop van ons, ons kleintje zullen ontmoeten. Spannend!
@Regenboog01 meid het gaat echt gebeuren. De volgende slapeloze nacht is omdat je naar je baby aan het staren bent Heel veel succes vandaag! @HarleyQuinn Ik hoop met je mee goed, ze kunnen je niet een derde keer weg sturen.
@Regenboog01 spannend! wou dat ik er ook lag Kids zijn vandaag naar de zomeropvang (was zo geregeld door mijn moeder gisteren omdat ik dus normaal int ziekenhuis was en zij ook onderzoeken had) maar moeten sebied de jongste gaan halen voor zijn therapie, dan nog shorten gaan halen want die liggen blijkbaar allemaal nog bij zijne papa daarna de dochter gaan halen en dan kunnen ze weer naar mijn mama. Vanmorgen eindelijk nog eens deftig naart toilet kunnen gaan. Heel lang geduurd en rustig mijn tijd genomen en sinds dan is baby echt gezakt! Een enorme druk onderaan en trap oplopen is precies of het kopke hangt er al half uit Nu nog een uur en half ff rusten en dan weet verder.
@Regenboog01 spannend!! @Mj89 klopt, dus we wachten het rustig af. Heb alleen altijd al geroepen dat ik geen stuitbevalling ga doen en dat blijft zo Vervelend dat slapen niet lukt vanwege de pijn! @HarleyQuinn je komt je dag wel door dus! Succes vandaag met alles.
@HarleyQuinn Klinkt veelbelovend, geniet van je dag! Lekker rustig aan doen. @Regenboog01 Gaat echt gebeuren vandaag, ontzettend spannend, hier ook wel een beetje jaloers hoor. Succes!
Ik vind frambozenbladthee niet heel erg lekker nee (sommige dames wel hoor!). MAAR ik maak er overheerlijke citroenijsthee van. Dus gewoon een hele pot frambozenbladthee zetten met het juiste aantal schepjes. Vervolgens laat ik het afkoelen en voeg ik er heleboel citroen aan toe (soms ook suiker). En in de koelkast koelt het lekker af en voeg ik bij het drinken nog wat ijsklontjes toe. Op die manier is het veel meer een lekkere citroen ijsthee. Ik las ook dat je munt kunt toevoegen of andere dingen Dus ik maak er zelf wel wat van. Nu drink ik met gemak een paar glazen weg
Na vanmorgen de slijmprop verloren te zijn ook het telefoontje van de Gynacaloog gehad. 21 Augustus gaan wij onze dochter ontmoeten, enorm spannend. I.v.m verlies slijmprop ook nog eens een extra controle tussen 9 en 17 Augustus. Toch fijn!