Heel veel succes!! Hopelijk ben je inmiddels al bevallen en aan het genieten met jullie baby! @Relax wij zijn even ver ik ben ook 32 weken vandaag. Hoe was het bij de diëtiste? @HarleyQuinn succes straks hopelijk sturen ze je niet weer weg @Orchidea fijn dat er een datum bekend is! voor je het weet is het al zo ver!!
@Mj89 ik heb het bij de tuinen gekocht, van heath en heather volgens mij.. @Regenboog01 Sterkte meis, hopen dat het allemaal rustig en voorspoedig bljjft gaan!
Ben ook wel benieuwd naar @Regenboog01 Wij zijn nu onderweg naar mijn ouders voor de kids af te zetten en dan gaan we nog maar eens proberen he
@Relax hoe was het bij de dm verplk? @Regenboog01 ohhh spannend. ik hoop dat je al lkkr aan het knuffelen bent @HarleyQuinn weer een spannend moment hoop dat het nu doorgaat voor je
Wat leuk! Bij de diëtiste op zich een goed gesprek gehad, nu wennen aan het idee dat ik tot mn bevalling niet meer (zo veel) mag snoepen.. , dagcurves moet prikken en echt moet nadenken over wat ik wel of niet eet. Maar goed, nog max 10 weken dus moet dat ook wel weer lukken. @Regenboog01 ik ben benieuwd hoe het met je gaat! Hopelijk al lekker aan het knuffelen met jullie baby!
Omdat ze de nacht gebruiken om de baarmoederhals te laten rijpen zodat ze ‘s morgens de arbeid kunnen laten starten....(das den uitleg dat ik gekregen heb)
Oh dat klinkt al logischer. Ik dacht dat ze de vliezen gingen breken of iets dergelijks. Neem aan dat je daar dan de nacht doorbrengt?
Ze hebben nog niet getoucheerd dus ze gaan uit van de beslissing van de gyne van afgelopen maandag. Inleiden met tabletten. En tegen morgenvroeg zullen ze normaal dan mijn water breken. En in Belgie blijf je dus idd op de verloskamer
Vandaag is onze zoon geboren. Ging erg vlug allemaal, pittig was het ook. In een uur tijd van 4 cm naar volledige ontsluiting. In 3 persweeën geboren. We maken het goed en zijn alweer thuis. We zijn nu al dolverliefd! Later volgt meer gedetailleerd bericht. @HarleyQuinn denk aan je!! Zet ‘m op kanjer!!!!!