Ik heb zo een gevoel dat het vanavond gaatgebeuren. Vast niet hoor, maar ga voor zekerheid me vuchtkoffer inpakken
Spannende tijd voor de volgende lichting dames die gaan bevallen. Ik zie week 35 weer als een mijlpaal. Te bedenken dat mn zoon al met 2 weken kwam. Best spannend. Hopelijk dit keer minimaal week 37. Hier niet te doen hoor met die hitte bah bah. Ben volop aan het wassen. Alles is nieuw dus alle kaartjes er nog van af en alles sorteren. En dan te bedenken dat het nog gestreken moet worden. Bij mijn zoon ook de hydrofielen etc gestreken maar kraamzorg kwam met een tip dit niet te doen anders droogt het niet meer lekker. Dus dit keer strijk ik die niet.
Oeeee spannend!!!! Morgen is mijn vriend jarig dus eigenlijk mag t wel rustig blijven hier. Maar mn vriend zei gisteren dat ie zijn verjaardag wel zou willen delen met onze zoon dus wie weet!
Hahahaha, je weet maar nooit! @ingii89 apart jarig lijkt me op latere leeftijd toch wel leuker Maarja, valt niet te plannen!
Haha ja. Vriend hecht weinig waarde aan zijn verjaardag/ voelt als verplichting, dus zal niet zoveel uitmaken bij ons. Of de baby nou morgen of over 2 weken komt, zullen het dan toch wel samen vieren (of vooral verjaardag van zoon).
alvast gefeliciteerd! mijn zwager en neefje zijn ook op dezelfde dag jarig, hun vieren het inderdaad samen. Vooral ons neefje vind het erg gezellig om met zijn papa jarig te zijn zou wel een leuk kado zijn toch @LolaBloem spannend ben benieuwd of je gevoel het juist heeft!! heb je al bepaalde voortekenen? @HarleyQuinn wat een leuke naam en mooie lengte/gewicht! en de bevalling is vrij vlot gegaan,fijn om te lezen! voel je je al wat beter? kids zijn nog wakker hier en hyper dus ik heb geen tijd om verder op iedereen te reageren, sorry ga ze even gauw bezig houden en nog spelen
Ik pin me er niet op vast hoor dames, ik heb het gevoel maar omdat ik bij de eerste ook was bevallen in de nacht van de dag dat ik op controle moest. Als ik de gyn mag geloven zal mijn baby nu de grootte hebben van 39 weken. @melaniie hmmm.. heel veel indalingssteken zegmaar, baby ligt laag, hou steeds meer vocht vast (is dat een teken?) veel slijmverlies, veel harde buiken en soms (eens in de 1 a 2 uur) menstruatiekramp. Dus denk niet dat het zover is haha maar gek gevoel.
Bloeddruk was al iets beter naar de avond toe. gevraagd om morgen naar huis te mogen. Dus nog even de bloedonderzoeken afwachten
Ik hoop het voor jullie! Gaat het goed met de kleine dame? @LolaBloem ben benieuwd meis! Hoop je er op? Want je bent nog maar 36 weken, zou je het niet te vroeg vinden? Vandaag op kraamvisite geweest bij een tweeling. Babytjes waren al 14 weken oud, maar 2 maanden te vroeg geboren. Ze waren dus echt nog mini. Maatje 50. Haast vergelijkbaar met hoe onze newborns eruit zouden zien denk ik. Echt zo klein weer! Zo maf om te zien! Ons zoontje is nog niet zo oud (niet lang geleden), maar toch voelt het echt als een eeuwigheid geleden dat hij zo klein was hihi. Slaap lekker zo! Hopelijk een iets betere nacht voor ons. Lijkt trouwens erop dat het vanaf eind volgende week echt een stukje koeler wordt (meerdere weersite gecheckt!)
@HarleyQuinn fijn dat jouw bloeddruk gestegen is! Voel jij je daardoor ook wat beter? Hopelijk morgen lekker naar huis!! @ingii89 had dat al met het uitzoeken van de kleertjes, zo klein!!
@ingii89 aangezien hij volgens de gyn met alles 3 weken voorloopt maak ik me geen zorgen eigenlijk. Heb alleen niet alles af dus van mij mag hij nog wel even bij me blijven. Maar aan de andere kant: wil ook zo graag bevallen want trek het niet meer met de warmte! Dames die al bevallen zijn: 1. Is er iets van airco in het ziekenhuis/bevalkamer? Ik ben echt bang te stikken door de hitte, ben daar erg gevoelig voor. 2. Wat hebben jullie newborns aan met dit weer? Zodra ik dat laatste weet ga ik echt me vluchtkoffer inpakken!
Ja toch wel. In de verloskamer hadden de airco! Zalig! Op de materniteit is het dan weer om te stikken Baby ligt hier gewoon in hare body onder een tetradoek en houd haar temperatuur goed aan. Slapen hier met het terrasdeur open overdag staat die deur en die van de gang open en dan is het te doen
@LolaBloem hier heeft het hele ziekenhuis gewoon airco. Ik had het met momenten zelfs een beetje koud. Onze dochter draagt gewoon een romper met korte mouwen/geen mouwen, shirtje met lange mouwen en sokjes. Maar het is hier binnen dan ook zo'n 27 graden. In het ziekenhuis (thuis de eerste dag) en op de weg naar huis droeg ze een romper met lange mouwen, boxpakje, sokjes, mutsje en een jasje aan in de maxi cosi. Je baby is 37 graden gewend hé
Goedemorgen. Zoveelste rotnacht hier. Voorweeën blijven vooral in de nacht aanwezig. Verder is het doorgaan ondanks de hitte. Ik dacht dat het komende week iets beter zou worden?