Hahaha, als je het nou even voor komt doen? Ik ben het een beetje verleert... Of heb je een andere manier om de baby naar de uitgang te lokken?
Pff ik om half 5 klaarwakker. T om 5.15 wakker van t hoesten. Dit wordt een hele lange dag. Ga hem vanmiddag wel even op bed leggen. Al is t maar om uit te rusten. Slapen doet hij echt niet meer namelijk. Voordeel t is nu wel lekker fris in de woonkamer. Gisteren was er weer een feestje in mijn buik haha. Jeetje dat een baby nog zoveel kan bewegen.
Pff ze zijn je allebei wel aan het testen he... Ik hoop dat je meisje zoveel heeft bewogen omdat ze haar koffers aan het pakken is en dat ze snel mag zijn. Ik duim dat T vanmiddag nog wel wil slapen of toch wat rusten en dat je zelf ook nog beetje rust kunt pakken.
Wat een tijden hé. Dan ben je echt helemaal kapot zo door de dag heen. Vanavond erop tijd in dus! Ik ben vandaag ook best gaar. Wil nog te veel doen thuis, maar met die warmte niet te doen. Zit nu in de speeltuin, en dochter wordt afgemat door mijn vriendin. Ook lekker
Kan helaas niet bijslapen vandaag. T is echt moe, maar gaat echt niet slapen. Gelukkig komt opa zo langs dan heb ik rust. Gaan zij naar buiten en kan ik in alle rust t eten voorbereiden en beetje opruimen. Vanavond echt lekker vroeg naar bed.
Nog eens een kleine update van deze kant. Ik lees wel alles, maar ik praat niet zo makkelijk mee, ik ben meer een lezer Vandaag 36 weken, en van mij mag het nu ook wel bijna gedaan zijn! Mijn heupen voelen net als een Ikea kast die al 2 keer verhuisd is, alles hangt nog maar net aan elkaar... Nu ja, hij moet nog maar even blijven zitten, hoor. Het is nu natuurlijk nog te vroeg. Hij wordt op 2,800 kg geschat (vorige week), dat is bijna het geboortegewicht van mijn eerste dochter :-o Ben benieuwd of hij zich eerder gaat melden omdat hij wat groter is dan mijn dochters waren. Veel succes met deze warme dagen iedereen!!
Hier een aardappel tortilla, sperziebonen en kipstukjes uit de airfryer. Alleen de tortilla vergt wat meer werk, want aardappels schillen, in blokjes snijden, koken, bakken en dan met eieren weer terug in de pan. Dat is dan weer easy, want ik hoef niets te doen. De sperziebonen, tegen principe in, al klaar in een zak gekocht (wel nog koken) en de kippenvleugeltjes marineren. Ik houd van koken dus dat is niet erg. Opa en T zijn naar buiten. Ik zit 5 minuten te relaxen en neem zo een ijsje
Leuke vergelijking met de Ikea kast, maar t gevoel is minder. Gewicht valt mee toch? Ik ben morgen 40 weken, maar denk dat mijn meisje nog even blijft zitten. Ondertussen vind ik t prima, kost me minder vakantie verlof straks
Ja, inderdaad, het gevoel is niet zo leuk! Hopelijk is die kwaal meteen na de bevalling verdwenen... Op zich valt het gewicht wel mee inderdaad, maar ik ben van de vorige 2 zwangerschappen gewend dat mijn gynaecoloog steeds zei dat het een kleintje zal worden. Nu blijft mijn gynaecoloog al weken herhalen dat het een flinke baby zal worden. Vorige week zei ze dat hij een mooi dik buikje had met al goed wat reserves dus dan verwacht ik me natuurlijk automatisch aan een zware baby! Misschien zegt ze dat omdat ik zelf nogal klein en smal ben, ofzo. Want het is inderdaad niet buiten proporties ofzo! Ik ben benieuwd... Oh ja, dat klopt natuurlijk ook weer, elke dag dat ze langer blijft zitten duurt je verlof ook langer! Ben je nog niet ongeduldig dan? En je zoontje, is die het wachten nog niet beu?
Lekker! Tortilla toevallig vorige week nog gemaakt Ik heb voor rijst met 2 vlees, en 2 groentengerechten gekozen. En simpel fruitsalade na. Al klinkt ijs ook wel lekker
Ja ijsje heb ik stiekum al gegeten. Opa en ik hebben aardbeien. T krijgt eerst gezond toetje en daarna ijsje. Hij is niet helemaal lekker geloof ik. Oor is fel rood. En hij zei net 'ik ben beetje moe'. Joh gek hoor als je om 5.15 wakker wordt en 's middags niet wilt slapen.
Koken met deze temperaturen Nope doe ik niet aan mee. Frans brood voorzien met een eitje. en daarna watermeloen tijdens de voetbal
Dat voordeel hebben we nu dat de kinderen niet thuis zijn. Anders ook koken hoor was mss wat verkeerd geschreven.