Laatste 10 weken afteltopic deel 2!

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Wolfmother, 28 jun 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. LolaBloem

LolaBloem Niet meer actief

@ingii89 oh en het begint weer.. heb er nu weer 2 gehad..... ik ga zo de ramen sluiten en maar in bad duiken.

2. Nanoe2

Nanoe2 Niet meer actief

Duim voor je!!

LolaBloem vindt dit leuk.
  3. Feem

Feem Fanatiek lid

13 aug 2015
    1.784
    899
    113
    Vrouw
    Hoop dat idd wat doet! Succes!

4. Mj89

Mj89 Fanatiek lid

28 nov 2011
    2.591
    655
    113
    Groningen
    Succes!!

5. LolaBloem

neen helaas niks doorgezet, loos alarm dus.

Maar wauw, wat een onweersbui zeg. dit had ik ook weer niet verwacht. Ben wel een beetje bang van onweer... hoe is het in de andere streken van het land/buurland? Ik denk dat we morgen veel nieuws zullen hebben over ongevallen die deze nacht gebeuren (omwaaiende bomen, auto's, mensen....) hoop echt dat het mee zal vallen!

6. moielle

moielle Fanatiek lid

7 okt 2011
    1.377
    473
    83
    Vrouw
    Flevoland
    Helemaal niks hier... windstil, zoals elke avond. Hier gaat niks gebeuren denk ik.
    En ik heb het zo warm :oops:

7. Springboon

Springboon VIP lid

9 okt 2006
    8.278
    1.834
    113
    Vrouw
    Zorg
    Waar mijn liefjes zijn
    niets
    . tis hier klam, benauwd en helder aan de lucht :(
    zal wel weer niets komen hier :(

8. Pink06

Pink06 Fanatiek lid

21 nov 2016
    1.308
    693
    113
    Vrouw
    @LolaBloem het kan nog he meis! Waar woon je dat het onweer zo heftig is?

9. LolaBloem

Antwerpen

Ja krijg af en toe nog wel een '''wee'' maar dat zet niet door in regelmaat of in hevigheid. Zal vanavond niet gebeuren iig :(

Pink06 vindt dit leuk.
  10. Feem

Feem Fanatiek lid

13 aug 2015
    1.784
    899
    113
    Vrouw
    Hier was het tot 1u snachrs nog bloedheet. En vanaf 1 tot 4 heeft het het geregend en idd geonweerd. Ik woon in Utrecht. Dus ik lag eerst wakker van de hitte en daarna van het lawaai. Ohja en natuurlijk elk uur plassen. Mennn wat een rotnacht.

Waar komt de rest eigenlijk vandaan?

Jammer @LolaBloem maar misschien heeft het wel iets gedaan? Ik heb trouwens wel gedroomd dat ik ging bevallen. Ben er echt steeds meer mee bezig.

Pink06 vindt dit leuk.
  11. Relax

Relax Fanatiek lid

26 sep 2009
    1.868
    2.057
    113
    Vrouw
    Hier in West-Brabant heeft het flink geregend en geonweerd. Het is nu heerlijk koel, 20 graden. Vannacht voelde die 20 graden bloedheet maar nu alles lekker open staat vind ik het heerlijk! Beetje jammer alleen dat ik om 6 uur wakker werd toen mn man op moest staan. En de kinderen ook. Wordt een lange dag :) Straks neem ik ze mee naar de voetbalkooi, kunnen ze eindelijk even wat energie kwijt.

33 weken vandaag! Begint ergens op te lijken :)

@LolaBloem balen dat het niet doorgezet heeft maar je lichaam is in ieder geval in de goede richting aan het gaan!

Feem vindt dit leuk.
  12. brownielover

brownielover VIP lid

9 mrt 2009
    8.177
    3.055
    113
    Nederland
    Goedemorgen dames,

hier vannacht redelijk geslapen. onze oudste werd huilend wakker door de onweer en is bij ons in bed beland. Vlak daarna was de onweer ook voorbij. Ze ligt nu nog lekker naast me te tukken:D Ik woon in Drenthe trouwens vlakbij Overijssel.

@LolaBloem ik had gisteravond al je berichtje gelezen en hoopte voor je dat het zou doorzetten maar helaas niet dus! dat is balen.. hopelijk heeft het voorwerk wel iets opgeleverd en is het niet voor niets geweest. en begint de echte bevalling gewoon snel;) was je bij je dochter ook vroeger bevallen of dat niet?

@Wolfmother fijn dat het wat beter gaat met jullie kleintje! hopelijk kan die gauw zonder al die slangetjes en bedrading en kunnen jullie gauw knuffelen. en goed op jezelf letten he:)

@Nanoe2 en @ingii89 wat leuk straks 2 broertjes zo dicht op elkaar! hier zit er tussen alle 3 iets meer leeftijdsverschil, heeft ergens ook een voordeel maar jullie kinderen kunnen straks echt samen spelen en de wereld ontdekken. ook als ze ouder zijn, lijkt me heel leuk voor ze! en voor jullie.

Hier gister controle gehad bij de vk. Alles was goed en de baby ligt al een klein beetje met zn hoofd vast in het bekken. Hij kan er nog uit maar moet dan wel even flink afzetten zei ze haha. Gewicht was om te huilen (die van mij dan.. oh ik ben echt een kamerolifant).

Zag vanmorgen trouwens in mijn vriend zn telefoon een foto staan over een babyshower die hij had geappt naar een vriend. Ik heb bij allebei mijn andere kinderen ookal een babyshower gehad dus van mij hoeft het ook niet persé nog een keer. (wellicht ook omdat bij mijn 2e babyshower drama gemaakt werd waarom ik er 2 kreeg aangezien 1 babyshower in je leven genoeg moest zijn). Twijfel dus of ik moet zeggen dat ik die foto gezien heb of niet.. wil hem ook niet voor zn hoofd stoten als die iets regelt maar wil me ook niet opgelaten voelen als het wel echt zo ver komt dat iedereen daar met "tegenzin" zit voor mij omdat ik er al 2 gehad heb en het dus "niet nodig" is.

13. Love1987

Love1987 Niet meer actief

Pff hier ook onrustig nachtje, dochter wakker, warm en veel onweer (woon ook in het midden van het land, Gelderland) en behoorlijk harde buiken en voorweeen gehad.. Nu lijkt het weer wat minder te worden, lastig in te schatten wanneer je man thuis moet blijven he? Die van mij is met een uur thuis maar vind het nu best lang!
    Eens wat bedenken om vandaag te doen met de kinderen :) lastig omdat ik zelf niet superfit ben.. Fietsen gaat nog wel alleen erg traag, heb zelf geen auto bij de deur nu.

14. Suus83

Suus83 Fanatiek lid

16 feb 2012
    2.037
    517
    113
    Hier in Overijssel wel regen maar onweer niet gehoord
    Rotnacht ik was eerst veel wakker door de warmte
    Ik hoop vannacht toch eens lekker te kunnen slapen

Hier deze dag geen plannen trouwens.

15. Nanoe2

Nanoe2 Niet meer actief

@LolaBloem balen dat het niet heeft doorgezet.

@melaniie lastig, maar zou het denk gewoon over me heen laten komen en er het beste van maken.
    Misschien hebben ze geleerd van de vorige keer ;)

@Love1987 vind een uur ook nog best lang.
    Nu denk ik dat als het zover is, ze het ook wel in korter redden :roflmao:

Is hier ook heerlijk afgekoeld!
    Vannacht wel horen regenen, maar ben net zo snel weer in slaap gevallen.
    Lekker luchten nu en even naar buiten straks :)

Love1987 vindt dit leuk.
  16. Feem

Feem Fanatiek lid

13 aug 2015
    1.784
    899
    113
    Vrouw
    @melaniie ik zou het heel voorzichtig wel bespreekbaar maken met je vriend. Wel lastig hoor! Maar als jij er niet echt op zit te wachten en je er ook nog ongemakkelijk bij voelt... lijkt het mij niet zo'n goed idee?

@Love1987 spannend dat het rommelt bij je! Mijn vriend werkt ook op een klein uur en zeker bij een tweede/derde/vierde kindje kan het natuurlijk ineens snel gaan. Dus ik snap je onzekerheid hierin wel. Wat is de "grens"? Wanneer bel je? Wanneer is het echt bezig? Straks is het vals alarm en komt hij voor niks naar huis... :/ Kan hij niet een dag thuiswerken?

Ik heb mijn echte day off. Zoontje is naar de opvang! Ben alweer begonnen met dingen opruimen. Het is nu ook lekker koel buiten en in huis is het nu ook goed te doen (al zegt de thermometer nog steeds 24,5 graden-> hitte blijft hangen -> nieuwbouwhuis). Maar door het briesje van buiten prima te doen! Zit nu even bij te komen met koffie bij de laptop en dan straks op mijn gemakje richting de VK. Zit nu trouwens nog in mijn pyjama hahaha! Heerlijk!

Ik merk dat ik mijn afspraken bij de VK nu wel spannender ga vinden. Bij mijn vorige zwangerschap is het na een standaard controle ineens allemaal heel snel gegaan. Bij de controle kwamen we achter mijn hoge bloeddruk en moest ik ineens met lichte spoed richting ziekenhuis en vrij snel erna werd ik ingeleid. Dus merk dat ik het nu weer spannender ga vinden....

LolaBloem vindt dit leuk.
  17. Nanoe2

Nanoe2 Niet meer actief

@ingii89 wij zijn pas net uit bed :roflmao:
    Net mn ontbijt achter de kiezen.
    Zo kind eens in de wandelwagen laden en de hond uit gaan laten.

Hopelijk is je bloeddruk zo gewoon netjes!
    Kreeg je de vorige keer ook klachten ervan of totaal niet?

18. Feem

Feem Fanatiek lid

13 aug 2015
    1.784
    899
    113
    Vrouw
    Haha jullie hebben ook een hond? Wat voor een? :) Wij een bruine labrador <3

Vorige keer voelde ik mij gejaagd, veel hoofdpijn, en een beetje wazig/duizelig/stoned. Maar niet overduidelijke signalen zoals MEGA veel vocht die ik vasthield.

Momenteel ook veel hoofdpijn. En ja tuurlijk houd ik vocht vast, maar dat is ook niet zo gek met die hitte lijkt mij. Maar ik ben wel iemand die vrij gevoelig is voor hoofdpijn dus ik zoek er niet zoveel achter. Ik denk dat mijn bloeddruk nog wel oke is. Vorige keer ging het "mis" met 39+3 en nu ben ik natuurlijk nog maar 37+5.

19. Nanoe2

Nanoe2 Niet meer actief

Mmm, wel in de gaten houden dus.
    Hopelijk zakt je hoofdpijn wel nu het weer wat koeler is!

Wij hebben een kruising herder/border collie.
    Maar qua karakter lijkt ze op geen van beide, ontzettend rustig, lief en braaf beest.
    Is nu 10,5 maar gedraagt zich vaak nog als een pup, dus de energie komt af en toe wel naar voren :p

20. Feem

Feem Fanatiek lid

13 aug 2015
    1.784
    899
    113
    Vrouw
    Haha ja die van ons is 3,5 jaar en gedraagt zich ook nog als een pup. Iedereen vraagt ook altijd: oooooh hij is zeker nog heel jong.. Euh.. nah.. alweer bijna 4 (hehehehe).

Deel Deze Pagina