Laatste 10 weken afteltopic deel 2!

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Wolfmother, 28 jun 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Elraange

Elraange Fanatiek lid

25 sep 2015
    2.674
    2.013
    113
    Vrouw
    thnx dames voor jullie lieve berichten.

Iedere vrouw is anders bij een bevalling en dat maakt niet uit of je nou schreeuwt/vloekt of in jezelf keert. We zetten een baby op de wereld een productie van onszelf. Dat is het wonderbaarlijkste gevoel wat er is. Dus schaam je niet of zie er niet tegenop hoe je het doet.
    Wat erna komt is het belangrijkste. LIEFDE!

nu ik dit zo neerzet hoop ik niet dat ik ga poepen tijdens de bevalling :roflmao::roflmao::roflmao:

Pink06, brownielover en LolaBloem vinden dit leuk.
  2. Elraange

Elraange Fanatiek lid

25 sep 2015
    2.674
    2.013
    113
    Vrouw
    spannend suus wie weet gebeurd er nu wel wat. Ik ga voor je duimen

3. Feem

Feem Fanatiek lid

13 aug 2015
    1.784
    899
    113
    Vrouw
    Jullie verstand van de NUB theorie? Ik plaats m zo denk ook in een NUB topic. Maar dit is er eentje van een vriendin van mij. Is de NUB hier überhaupt zichtbaar? Ze is 12+4.

Bijgevoegde bestanden:

4. Relax

Relax Fanatiek lid

26 sep 2009
    1.867
    2.057
    113
    Vrouw
    Haha volgens mij poepen veel vrouwen bij de bevalling, soms wordt dat zo snel en discreet opgeruimd dat je het zelf niet eens merkt :oops:
    Ik hoop het ook niet maar op dat moment maakte niets me meer uit, zelfs dat niet :roflmao::roflmao:

Zo wil ik deze keer ook weer een tuniek (want lang, valt over mn billen) en een hemdje meenemen naar het ziekenhuis. Bij mn eerste bevalling MOEST alles uit en lag ik daar spiernaakt, zat zelfs n hele tijd op handen en knieen. Deed me niks.. achteraf wel :oops: Grappig hé hoe dat werkt.

LolaBloem vindt dit leuk.
  5. JasmijnM

JasmijnM Actief lid

11 dec 2017
    382
    254
    63
    Vrouw
    Is al weer een poosje geleden dat ik gereageerd heb. Lees elke keer wel alles mee maar had elke keer geen puf om te reageren (stomme hitte). Gelukkig is de temperatuur nu heerlijk en kan ik iets anders doen dan alleen maar pal voor de waaier zitten..

Bij de eerste bevalling ook gepoept maar dit haalde ze elke keer heel snel weg dus eigenlijk niet gemerkt, was alleen maar goed zeiden ze. :rolleyes:

Ik hd een ruggenprik gehad en daarna de hele tijd in het OK jasje gezeten:oops:

Elraange vindt dit leuk.
  6. Elraange

Elraange Fanatiek lid

25 sep 2015
    2.674
    2.013
    113
    Vrouw
    haha ja belachelijk eigenlijk.
    Ik heb ook tuniekjes gehad, ik weet nog wel bij de 1ste dat ik het dan weer koud had ( badjas aan) dan weer warm ( badjas uit) vreselijk haha
    op handen en knieën zou ik ook niet willen , doe mij maar liggend haha
    maar wat je zegt het kan maar zo zijn dat je denkt, ik lig zoals ik lig.... haha

7. louan

louan Niet meer actief

Spannend @Suus83

Na een bevalling absoluut geen schaamte meer. Wat helpt is om zelf niet naar je onderste te kijken volgens mij ziet dat er niet meer uit joh:roflmao::roflmao:. Ik probeer het wel netjes te houden naar als ik dan weet wat hun zien zal ik me ongemakkelijk voelen. Aan de andere kant heb je niet eens de tijd om je ongemakkelijk te voelen.

Bij mn opname keek er een mannelijke arts in opleiding mee. Ging die uitgebreid staan kijken hoe die stang van inwendige echo werd ingebracht. Had ik wel zoiets van zo kun je het zien!??:roflmao::roflmao: Dan bedenk ik mij dat ze op een hele andere manier naar je doos aan het gluren zijn haha.

Ook hier gepoept tijdens bevalling voelde opeens een natte warme lap:roflmao::roflmao:.

Pffff

8. LolaBloem

LolaBloem Niet meer actief

Ik vind zelf ook dat kinderen (ongeacht leeftijd) er beter niet bij zijn als je bevalt. Puur om de concentratie en eventueel trauma die ze kunnen overhouden.

Spannend van het strippen, laat je ons weten als het gelukt is? Hoe je je erna voelt etc?

Van het poepen, is denk ik heel gewoon en gebeurd denk ik bij iedere bevalling?

Sorry geen verstand van nubtheorie. Gefeliciteerd met zwangerschap van je vriendin!

@Regenboog01 en @HarleyQuinn hoe is het met jullie en je kleine?

9. louan

louan Niet meer actief

Denk een jongen!

10. Suus83

Suus83 Fanatiek lid

16 feb 2012
    2.037
    517
    113
    Ik heb ook geen verstand van de nub theorie hoor!

11. Springboon

Springboon VIP lid

9 okt 2006
    8.278
    1.834
    113
    Vrouw
    Zorg
    Waar mijn liefjes zijn
    hier bij 3 bevallingen voor de weeen aan alles geleegd.. dus kwam niets meer
    Hoop dat het bij deze weer zo is..

pff.. gisteren en vandaag last van indalingsweeen.. pff.. buik ineens lager en voelt alsof ze er elk moment uit kan ploepen..

12. LolaBloem

LolaBloem Niet meer actief

Naar gevoel is dat als je de baby heel laag voelt. Ik dacht gister even dat mijn vliezen gebroken waren maar dat was het niet. Voelde hem zo laag bewegen en drukken deed best veel pijn en ineens hoorde ik een plons of iets in die richting. Maar niks aan de hand.

Wat doen jullie verder deze laatste lootjes?
    .

13. Suus83

Suus83 Fanatiek lid

16 feb 2012
    2.037
    517
    113
    Nou hier gestript, dus afwachten maar:)

Mj89, Love1987, brownielover en 5 anderen vinden dit leuk.
  14. louan

louan Niet meer actief

Spannend!!! Heb je dan toch wel al wat ontsluiting toch?

15. Springboon

Springboon VIP lid

9 okt 2006
    8.278
    1.834
    113
    Vrouw
    Zorg
    Waar mijn liefjes zijn
    @LolaBloem , zelf probeer ik rust te pakken tussen de nesteldrang door..
    maar ook langzaam de woonkamer zover gereed maken dat met 3,5 weken de bed in elkaar kan en alvast klaar staat (vl zei al oh heerlijk.. kan ik ook af en toe er even op liggen en slapen ).
    Verder eind volgende week een logee, in vorm van een grote bulldog, dus dat wordt nog even zien hoe ik hem tussendoor uitlaat als mijn vriend aan het werk is (want hij kan niet met andere honden).
    Verder doe ik echt weinig momenteel.. die warmte nekt enorm.. en dan moet ik nog 8 weken..

ik ga voor 39+1 op zijn vroegst..

16. Suus83

Suus83 Fanatiek lid

16 feb 2012
    2.037
    517
    113
    Ja ik heb 2-3 cm ontsluiting en de baarmoedermond was verstreken

Springboon, LolaBloem en louan vinden dit leuk.
  17. louan

louan Niet meer actief

Oeeeeh spannend!!! Misschien komt de baby wel heel mooi op de uitgerekende datum:D:D.

18. Nanoe2

Nanoe2 Niet meer actief

Spannend!!
    Hoop voor je dat het wat doet!!

Vandaag begonnen met inpakken.
    Na een paar lange, harde buiken maar weer gestopt.
    Moet het misschien een beetje gedoseerd doen :roflmao:
    Vanavond gaan we een babynestje kopen, langzaam maar zeker komt hier alles voor de baby. Wil over 1 of 2 weken de commode van mn zoontje naar onze slaapkamer verhuizen, dan alles wassen, co-sleeper opzetten.
    Nu al zin in!!

LolaBloem vindt dit leuk.
  19. Suus83

Suus83 Fanatiek lid

16 feb 2012
    2.037
    517
    113
    Nou bij de andere twee wAs t ook niet meteen een succes hoor dus stel me gewoon in op maandag poging 2

20. Feem

Feem Fanatiek lid

13 aug 2015
    1.784
    899
    113
    Vrouw
    Haha heel herkenbaar. Gisteren kledingkast opruimen en moest om de zoveel minuten even zitten. Constant harde buiken! Pfff! Schiet niet op dan haha!

@Suus83 ben benieuwd of het wat doet! Had je bij de vorige toen ook al 2/3 cm? Ik vind het al heel wat! Twee weken geleden maar 1cm toch? Heb je veel voorweeen gehad in de tussentijd?

Ik heb vandaag die voetreflexmassage gehad. Dikke aanrader! Zooooooooooooo fijn! Zo ontspannen! Het is goed voor doorbloeding van je baarmoeder en als je na 37 weken bent kan ze dus ook die drukpunten voor weeen meenemen. Je kunt het dus ook voor 37 weken doen. Die drukpunten hebben trouwens alleen echt effect als je lichaam er klaar voor is.

Na de massage voelde ik me helemaal ontspannen en voel nu de baby heel goed. Volgende week ga ik weer hihi! Even momentje voor mezelf en als het de bevalling in gang zet is dat mooi meegenomen.

Ik ben aanvullend verzekerd dus het kost mij bijna niks :) Als het je wat lijkt, zeker de moeite om dit even bij jezelf te checken!

Suus83 en Nanoe2 vinden dit leuk.

Deel Deze Pagina