Nou als peuter bij zijn vader was geweest was het waarschijnlijk ook gewoon een salade geweest en meer niet.
Gelukkig daarna toch in slaap gevallen, maar helaas dus niet vroeg. T half uur later wakker dan gisteren, maar uiteindelijk toch lang geslapen. Ik vind t ook zo lastig wat hij aan moet 's nachts met die warmte. Gisteren was t flink afgekoeld, maar vannacht nauwelijks. Vannacht is ze trouwens nog verder ingedaald denk ik. Werd wakker en had zoveel pijn down under niet normaal meer 40 weken vandaag
Babynieuws!! Ik ben vannacht bevallen na een stortbevalling van een dochter. Ze weegt 3625 gram en is 50 cm. Alles is super goed gegaan, al ging het me iets te snel Nu lekker genieten!
Ook via deze weg een dikke proficiat! Precies een eigenwijze dame Eerst lekker op der gemak blijven zitten en dan ineens met een vaart! Heeft de Diazz aan spit geholpen dan? Geniet ervan!
Jaaaa gefeliciteerd!! Na alle zorgen rondom je zwangerschap mag je eindelijk knuffelen met je meisje.
Laatste 10 weken - afteltopic! Uitgerekende datum: Juni: 25: Liesbeth1987 - 30 jaar - 1e kindje - jongen 30: Anonise - 26 jaar - 1e kindje - meisje Juli 3: Wensmamma - 37 jaar - 2ekindje - meisje 9: Gootje1988 - 29 jaar - 2e kindje - meisje 27: Sunny37 - 37 jaar - 1e kindje - jongen 28: HarleyQuinn- 33 jaar - 3e kindje- meisje 29: Kleinepien -31 jaar -2e kindje - jongen 30: RosyBrown - 28 jaar - 3e kindje - jongen Augustus 2: Wolfmother- 31 jaar - 4de kindje (**) - jongen 4: Palmpje - 32 jaar - 1e kindje - jongen 8: Bozoe - 26 jaar - 2e kindje - meisje 10: Suus83 - 35 jaar - 3e kindje - jongen 14: JasmijnM - 25 jaar - 2e kindje - meisje 17: Love1987 - 29 jaar - 3e kindje - verrassing 22: Regenboog01 - 29 jaar - 2e kindje - jongen 24: Orchidea - 21 jaar - 1e kindje - meisje 31 augustus- 21 jaar - 2e kindje - jongen September 2: Femmie88 - 30 jaar - 2e kindje - meisje 7: Pink06 - 33 jaar - 3e kindje - verrassing ———————————————— Afspraken: Juli 3: Love1987: controle verloskundige 5: Gootje1988: strippen indien mogelijk en nog niet bevallen. 5: Bozoe: controle gyn 6: HarleyQuinn: CTG & controle gyne 6: wensmamma: controle gyn 6: CTG & controle gyne 9: Wolfmother: controle eigen gyn 10: Regenboog01 controle vk 10: Femmie88 controle vk 11: JasmijnM groeiecho + bevallingsgesprek 11: Gootje1988): controle vk 18: Wolfmother: controle gyn Leuven 18: Bozoe: controle gyn 24: Femmie88 controle vk
Ik mag me ook melden in het topic . Nu 31+2, dus het aftellen is begonnen! Gisteren weer de 1e dag gewerkt na 2 dagen vakantie. Nu nog 4,5 week (14 dagen) te gaan tot mijn verlof . Viel gisteren toch wel tegen en was een stuk vermoeiender dan ik had verwacht. De laatste dagen steeds slechtere nachten (meestal om 4.30 wakker) en vanochtend schoot er ook ineens kramp in mijn benen. Aan de ene kant in mijn kuit en de andere kant in mijn scheen. Maar we zwangeren nog vrolijk door hoor. Ik geniet van de schopjes, verschuivingen en bewegingen in mijn buik. Voor een aantal is het al flink spannend nu zie ik. Paar dames over tijd en een paar bijna 40 weken. Spannend hoor!
@Diazz gefeliciteerd!! Wat fijn dat ze er eindelijk is, geniet ervan! @Pink06 ja, best wel jammer dat mijn bekken nu zo lastig doen, ik heb dat bij de vorige 2 niet gehad en dit is toch - hoogstwaarschijnlijk - mijn laatste zwangerschap dus ik hoopte er net iets meer van te kunnen genieten. Maar we kunnen nog lachen, hoor! En genieten doe ik sowieso wel! @Wensmamma 40 weken, spannend! Zie jij ook aan je buik dat de baby ingedaald is? Ik heb de laatste dagen ook de indruk dat de baby aan het indalen is, want mijn ribben voelen ineens heel wat minder gekneusd aan. Maar aan mijn buik zie ik niet zoveel, die lijkt nog even hoog te zitten.
@Diazz wauw, gefeliciteerd!! Hier een stressvol ochtendje achter de rug. Praktijkexamen gedaan voor mijn autorijbewijs en ben gelukkig geslaagd
@Diazz Gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter! Lekker genieten nu! @bozoe Fijn dat je voor je praktijk geslaagd bent, gefeliciteerd! Ik vind die hitte wel echt moeilijk nu pff. Vanmiddag maar weer in de tuin zitten, kan mijn dochter lekker met haar watertafel en zandbak spelen.
@RosyBrown nee dat dus niet echt vind ik. Ik voel ook een ontzettende druk. Vrijdag heb ik een afspraak bij t zkh als ze er nog niet is. Dan zullen ze denk ik wel kijken of er al ontsluiting is? Ik wil met 41 weken wel ingeleid worden. Ben t nu wel zat ondertussen haha. En ik wil mijn meisje ontmoeten!! @bozoe gefeliciteerd met t behalen van het examen. @femmie88 welkom. Ik denk dat ik straks na 5 maanden niet werken heel erg zal moeten wennen
@femmie88 welkom! Slechte nachten zijn standaard hier in het afteltopic jammer genoeg @bozoe proficiat met je praktijk rij-examen! Ik vond dat toen doodeng. Ik ben vanmorgen nog snel even naar winkel geweest voor het te warm werd Nu terug in waggelende-kluizenaars-modus
@Diazz gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter! Ik ben benieuwd hoe je bevalling is gegaan. Je hand geen voortekenen ofzo toch? En ben benieuwd naar de naam. @bozoe gefeliciteerd met het behalen van je rijbewijs. Heerlijk dat je dat nog even hebt kunnen doen voordat je kindje er is. @Wensmamma balen van die slechte nachten. ‘Gelukkig’ loop je op het eind, ook al komen er dan ook weer gebroken nachten. Dat is toch anders als je niet meer zwangere bent. Ik heb vannacht een iets betere nacht gehad dan de nacht ervoor. Ik slaap ook beroerd. Word steeds wakker van de jeuk, pijn in mijn bovenbuik en maag. Het gaat nu iets beter met de pijn, maar wel met paracetamol en bijna alleen maar op de bank liggen. Zodra ik ga staan/lopen/zitten voel ik meteen weer een drukkend en trekkend gevoel. Alsof iemand echt heel hard in mijn buik duwt en er vervolgens aan staat te trekken. Het is echt heel pijnlijk. Ik hoop zo dat het nog minder wordt, maar daar moest ik niet vanuit gaan volgens de gyn en ik moet nog een aantal weken. Net weer bloed geprikt en eind van de middag of morgen weer de uitslagen. Benieuwd wat ze zijn en wat dit dat gaat betekenen. Vrijdag word ik gebeld door de gynaecoloog met als het goed is verder beleid. Rustig aan... gelukkig heb ik veel hulp anders had ik het echt niet gered.
@Regenboog01 Pff geen leuk vooruitzicht idd als je nog een aantal weken moet... Laat je iets weten als je meer weet?