Laatste 10 weken afteltopic deel 2!

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Wolfmother, 28 jun 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Springboon

Springboon VIP lid

9 okt 2006
    8.278
    1.834
    113
    Vrouw
    Zorg
    Waar mijn liefjes zijn
    nee gelukkig niet..
    krijg wel bij elke vk bezoek een echo..

2. Relax

Relax Fanatiek lid

26 sep 2009
    1.867
    2.057
    113
    Vrouw
    @Springboon fijn dat de guo goed was! Wat een last van jullie schouders..

@Nanoe2 zo snel na de bevalling verhuizen wowww ik krijg al plaatsvervangende zenuwen als ik dat lees! Hopelijk gaat alles zoals gepland en kun je toch voldoende rust pakken.

Ik heb vrijdag weer overleg met de diabetesverpleegkundige, via email of telefonisch. Gelukkig deze week even niet meer naar t ziekenhuis!

@orchidee spannend!! Jij bent de volgende van dit topic vermoed ik :) Sterkte met de laatste loodjes.

Oh @Suus83 jij bent nog eerder lees ik nu. Spannend, zo de laatste dagen. Chapeau dat je nog naar de binnenspeeltuin bent gegaan, ik noem dat altijd een krijspaleis... kan er niet goed tegen en nu al helemaal niet..

@Mj89 pijnlijk dat maagzuur! Misschien even de huisarts bellen om iets voorgeschreven te krijgen? Ik heb ook steeds meer last maar zo heftig als jij t omschrijft lijkt me echt geen pretje.

@ingii89 nee dat herken ik ook niet. @Mj89 Ik merk dat manlief ook wat minder interesse heeft, hij is veel moe.. tja ik snap t wel ook al vind ik t lastig soms. Mn lijf is toch veranderd. Maar goed ik klaag niet, van minstens om de dag naar 2 keer per week is nog prima.

Zo.. volgens mij ben ik weer bij.. fijne avond allemaal!

3. brownielover

brownielover VIP lid

9 mrt 2009
    8.177
    3.055
    113
    Nederland
    Wat houdt toucheren eigenlijk precies in, is dat om te kijken of je ontsluiting hebt? Wel fijn dat ze iig voor de 41 weken willen strippen. Da's dus aftellen:) wbt je vraag met seks, ik heb geeeeen idee. wij doen het bijna niet meer:p mijn libido is echt beneden het vriespunt en nu doet alles ook zeer dus helaas.. ben wel benieuwd of het klopt bij je wat je zegt met je baarmoedermond. dat zou wel positief zijn toch?

4. brownielover

brownielover VIP lid

9 mrt 2009
    8.177
    3.055
    113
    Nederland
    hele mooie foto! en fijn dat alles nu goed was!!

Springboon vindt dit leuk.
  5. Feem

Feem Fanatiek lid

13 aug 2015
    1.784
    899
    113
    Vrouw
    Toucheren is inderdaad kijken of je verweekt/verstreken/ontsluiting hebt. Het zegt eigenlijk niks, want met 3 cm ontsluiting kan het alsnog weken duren. En ook al heb je geen ontsluiting, kan het gewoon die nacht beginnen ;) Ik ben gewoon een controlfreak wat dat betreft ;)

6. Nanoe2

Nanoe2 Niet meer actief

@Springboon fijn dat alles er nu goed uit ziet!
    En hele mooie echofoto inderdaad!!

@Relax lekker dat dat telefonisch kan!
    Scheelt weer een ritje en wat tijd!

Haha ja dat verhuizen lag eigenlijk niet in de planning.
    Maarja, als je je droomhuis tegen komt...
    Gelukkig wel eerst bevallen en dan pas verhuizen.
    Maar wil het liefst zoveel mogelijk voor de bevalling ingepakt hebben :)

Springboon vindt dit leuk.
  7. Feem

Feem Fanatiek lid

13 aug 2015
    1.784
    899
    113
    Vrouw
    En en en? Hoe was jullie nacht? Wordt wel weer tijd voor een baby hoor!

Hier gisteravond weer tijdje voorweeen gehad die best een beetje gemeen waren. De wee duurde dan max 30/40 sec dus had wel door dat het nog niet serieus was. Uiteindelijk in slaap gevallen. Bij mijn oudste heb ik dit nooit gehad, dus wel fijn idee dat er iets gebeurd? Ook al hoeft t niks te zeggen ;)

8. JasmijnM

JasmijnM Actief lid

11 dec 2017
    382
    254
    63
    Vrouw
    Hier was de nacht rustig. Ik vermoed niet dat ze deze week uit zich zelf gaat komen dus ga donderdag bespreken wat de opties zijn wbt inleiden.

Jammer dat het niet doorgezet heeft @ingii89! Ik heb nooit voorweeen gehad.

9. Suus83

Suus83 Fanatiek lid

16 feb 2012
    2.037
    517
    113
    Hier ook n rustige nacht... behalve maagzuur daar had ik veel last van tot en met nu zelfs zo vies.

@ingii89 spannend hoor je lichaam is iig bezig met iets

10. brownielover

brownielover VIP lid

9 mrt 2009
    8.177
    3.055
    113
    Nederland
    Hier ook alles rustig. Gister wel last gehad van indalingspijn (denk ik?)

Voel me verder een stuk beter dan gister en kan weer enigzins normaal bewegen gelukkig :)

@ingii89 wel fijn dat er wat gebeurd! Hopelijk blijft het niet al te lang bij alleen voorweeën want dat kan dan best vermoeiend worden!

@JasmijnM vandaag is het je uitgerekende datum aan je banner te zien? Spannend. Toch een dag waar je naar uit kijkt! Hopelijk hoef je niet tot donderdag te wachten om te vragen voor een inleiding en komt ze zelf;)

@Nanoe2 wel dapper hoor nog verhuizen als je pas bevallen bent. Maar idd als je je droomhuis tegen komt!

@Suus83 vervelend dat maagzuur. Ik heb er ook regelmatig last van, probeer dan vla te eten dat helpt vaak wel.

11. Nanoe2

Nanoe2 Niet meer actief

@ingii89 toch even spannend dan!

Hier slecht geslapen.
    Man lag in de weg, kussens lagen niet lekker, buik deed zeer.
    Naja dat dus... Vanavond maar lekker op tijd naar bed :)

12. louan

louan Niet meer actief

#1652 louan, 14 aug 2018
    Laatst bewerkt door een moderator: 14 aug 2018
    Wat fijn @Springboon en mooie foto!

Dames jullie maken het spannend. Zal er dan geen enkele baby zich uitzichzelf melden?:p Toch zijn jullie er bijjjjnaaa:D:D.

Hier pas laat in de nacht gaan slapen kon niet echt in slaap komen. Voor de rest gaat het ok.

Edit: De baby wordt wel elke ochtend wakker gekust door haar grote broer zo lief!! Als hij wakker is loopt hij de kamer in en geeft een kus op mn buik. Hij kan niet wachten!!!:D

Springboon en Nanoe2 vinden dit leuk.
  13. Suus83

Suus83 Fanatiek lid

16 feb 2012
    2.037
    517
    113
    Aaaah wat lief!!!!!! Voor de kindjes duurt t ook lang hè.
    Hier wordt ook elke dag de buik gekust en geaait s morgens en gevraagd of hij vandaag wil komen

Nanoe2 en louan vinden dit leuk.
  14. louan

louan Niet meer actief

Haha idd beter vandaag dan morgen voor die kleintjes.

Deze komt met zn toverstaf simsalabim ik hoop dat baby G. er vandaag uitkomt. Moet hem dan wel uitleggen dat ze nog goed moet groeien in mama haar buik.:D

Wat dat betreft zijn die kindertjes echt vertederend.

Suus83 en Nanoe2 vinden dit leuk.
  15. Nanoe2

Nanoe2 Niet meer actief

Dat is wel leuk als ze wat ouder zijn en beseffen dat er een kindje bij komt.
    Ook ontzettend lief dat ze dan kusjes geven en aaien!!

Hier is mijn buik alleen maar leuk om op te zitten, te klimmen of om je op te laten vallen...

LolaBloem en louan vinden dit leuk.
  16. Feem

Feem Fanatiek lid

13 aug 2015
    1.784
    899
    113
    Vrouw
    Haha zo herkenbaar! Mijn zoontje heeft echt nog geen idee dat er een baby in mama haar buik zit. Hij snapt ook het concept baby en een broertje niet. Hij heeft werkelijk geen idee. Dus dat zal wel even wennen worden.

Superleuk die oudere kindjes die het zo goed door hebben <3

@JasmijnM ik hoop toch dat jullie dame zich spontaan gaat melden deze week! Fingers crossen!

@melaniie nee ik hoop ook niet dat ik nog 3 weken voorweeen heb. Ik hoef ze nog niet echt weg te puffen dus het kost mij nog niet mega veel energie. Het zijn vooral zeurende pijntjes, wat start in mijn onderbuik, naar boven trekt en dat mijn baarmoeder hard wordt/samentrekt.Wat in totaal 30 sec duurt per keer. En dat dan regelmatig 2 uur lang ofzo. Ik voel het wel maar het is nog niet mega heftig. Nog prima te doen dus. Daarom voelt het ook nog niet echt serieus. Maar wat jullie zeggen, mijn lichaam is wel ergens mee bezig idd.... ;)

Hopelijk komen er binnenkort wel wat baby's nog spontaan! Het is al zo lang stil met babynieuws! Het wordt echt tijd hihi!

Hebben jullie nog leuke plannen deze week? Mijn moeder is hier vandaag de hele dag, dus net een koffietje wezen doen in de stad met mijn oudste en mijn moeder. Beetje door winkels geslenterd. En zometeen na de lunch even een powernap. Morgen gaat zoontje naar opvang. En dan donderdag weer voetreflexmassage en vrijdag weer naar de VK. Wel fijn om elke dag wat te hebben. Op deze manier gaan de dagen gelukkig redelijk snel voorbij.

louan vindt dit leuk.
  17. Mj89

Mj89 Fanatiek lid

28 nov 2011
    2.591
    655
    113
    Groningen
    40 weken @JasmijnM .. Hopelijk kan je donderdag gestript worden. Of meld ze zichzelf voor die datum.. dat zou nog beter zijn.

Vervelend die voorweeën @ingii89 ,hopelijk doen ze wel al wat voorwerk.. Zou mooi zijn als je al een paar cm er van krijgt en een verstreken bmm.

@Suus83 die maagzuur, zo herkenbaar. Ben er zo flauw van. Rennies etc helpen hier ook niet. Neem wel vla af en toe maar niet als ik al op bed lig.

Ik werd vannacht wakker van de jongste, die vraagt al een paar dagen of ik niet in de ambulance hoef naar het ziekenhuis.. even laten zei ze dat ze mij wel zou beschermen. Zo lief en schattig.. Vind het ergens wel spannend dat ze dat zegt, ik wil graag thuis bevallen en (heel stom) ergens ben ik bang dat het wat betekend dat ze dit vraagt.. Al is het logischer dat ze het vraagt omdat ik een keertje ben opgenomen deze zwangerschap.

Suus83 en louan vinden dit leuk.
  18. louan

louan Niet meer actief

@Mj89 ik snap dat je denkt zal ze dit zomaar zeggen of zit er wat achter haha spannend!

Voor die hele kleintjes zal het wel 'raar' zijn opeens een baby erbij. Maar die zullen wel heel nauw met elkaar opgroeien erg leuk.

Hier zit er straks bijna 6 jaar tussen. Ook daar zie ik de voordelen wel van in hoor. Grote broer is zo een goede hulp. Hij is erg zelfstandig en weet nu al dat hij ons veel zal 'helpen' met de baby. Ze zullen nu niet veel met elkaar optrekken denk ik maar straks heeft zusje wel een hele sterke grote broer:D:Dkomt goed van pas in de tienerjaren haha.

Geen plannen voor deze week wil wel zeker nog wat ondernemen met zoon hij verveelt zich best wel soms tot vervelends aan toe.

19. Feem

Feem Fanatiek lid

13 aug 2015
    1.784
    899
    113
    Vrouw
    Ja ik zie ook wel voordelen in het grotere leeftijdsverschil. Alles heeft weer wat denk ik! Wat zal jouw zoontje straks trots zijn op zijn zusje zeg :) Ook heel bijzonder!

20. Orchidea

Orchidea Bekend lid

1 jun 2018
    857
    516
    93
    Vrouw
    @Mj89 Ja je zou zeggen van wel, continu ook wat krampen en steken down-under, maar verder gewoon niets, niets regelmatig, niets.

@Relax Ik hoop het! Ben er ook ontzettend aan toe, maar het zet niet door, is het dan toch wachten tot de keizersnee..

Rustige nacht gehad gelukkig. Ik kan tegenwoordig wel echt lastig mijn draai vinden in bed, dekens helemaal onder mij leggen voor een beetje comfort. 3 maanden geleden gehoord, net na ik mijn werkgever verteld had overspannen te zijn en tegen het randje van een burn-out te zitten, gehoord dat mijn jaar contract niet verlengd werd, ondanks de belofte na mijn zwangerschap er nog een jaar achter vast te plakken, wilt mijn werkgever opeens net voor mijn keizersnee, in mijn zwangerschapsverlof, in week 38 van mijn zwangerschap nog even langskomen om wat zakelijke aspecten te bespreken. Goh, ik ben hier zo niet aan toe, de reden van mijn overspannen-heid komt door de gehele situatie op de werkvloer van mijn collega’s en hem, dat ze mij zo gediscrimineerd hebben door mijn zwangerschap, ik wil deze laatste week nog graag genieten, en alles lekker voorbereiden op mijn gemak, en het idee dat mijn werkgever ieder moment op de stoep kan staan, not funny. Hem een nette mail gestuurd en de situatie uitgelegd, laatste week voor de geplande keizersnee, nogal wat spanningen, eerste operatie enz enz.. benieuwd of hij begrip heeft! Klaagmodus weer uit!

LolaBloem vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina