Laatste 10 weken afteltopic deel 2!

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Wolfmother, 28 jun 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Suus83

Suus83 Fanatiek lid

16 feb 2012
    2.037
    517
    113
    Gaat je kz dan eerder plaatsvinden ? Spannend dus zeg nog n paar dagen :)

2. Suus83

Suus83 Fanatiek lid

16 feb 2012
    2.037
    517
    113
    Hier geen baby zo nr de vk voor een strippoging en dan n dag in beweging blijven :)
    Dan vanmiddag kijken bij de vk of t wat gedaan heeft. En anders dit weekend inleiden dus hier is t eind ook in zicht wel gek eigenlijk

LolaBloem en Springboon vinden dit leuk.
  3. Nanoe2

Nanoe2 Niet meer actief

@Suus83 het wordt bij jou ook echt wel tijd he :)
    Gelukkig wel echt het einde in zicht.
    Hoop dat het strippen wat in gang zet, lijkt me fijner als je lichaam het zelf oppakt dan wanneer je ingeleid moet worden.

Hier redelijk geslapen.
    Wel gedroomd dat de baby was geboren en vage kraamzorg enzo.
    Maar hij zit er gelukkig nog in!

4. Feem

Feem Fanatiek lid

13 aug 2015
    1.784
    899
    113
    Vrouw
    He lieve dames, jeetje wat een bizarre verhalen over jullie werk! Het lukt met mijn zwangerschapsbrein nu niet om op elk verhaal in te gaan, maar ik denk zelf altijd in dit soort situaties: ik kan mij er wel druk over maken, maar waarom zou ik? Mijn gezin komt als eerst, en dat zal altijd het belangrijkst zijn. Fuck them!

@Orchidea hoop je dat het uit zichzelf nog doorzet? Of liever gewoon die geplande KS?

@Suus83 jeetje bij jou schiet het ook nog niet echt op dan :( Maar het klinkt wel alsof ze er nu flink werk van gaan maken. En het einde is gelukkig in zicht :) Dat is fijn! Al weet ik uit ervaring dat zelfs die laatste dagen/uren zelfs nog frustrerend kunnen zijn... hihi. Hoe voel je je eronder?

Hier was het ook weer rustig vannacht. Vandaag zoontje naar opvang en ik heb werkelijk geen idee wat ik ga doen hahaha. Misschien is het wel mijn laatste woensdag "rust", maf idee eigenlijk.

5. JasmijnM

JasmijnM Actief lid

11 dec 2017
    382
    254
    63
    Vrouw
    !@Suus83 Spannend! Ik hoop dat de strippoging helpt en dat het dan spoedig doorzet!

Wat de werk situaties ben ik het compleet met @ingii89 eens. Nu ben ik sinds de geboorte van mijn dochter thuismoeder dus heb ik makkelijk praten. Maar ook toen ik zwanger was van haar geen contract verlenging gekregen terwijl er wel allemaal nieuw personeel aangenomen werd. Werd toen met een smoesje afgescheept dat het niet zo goed ging etc. terwijl al mijn controles etc. 100% waren dus gewoon bs.:rolleyes:

Raar idee is dat he! Dat het wellicht je laatste rustige dagje alleen is. Ik had dat afgelopen weekend dat het weleens het laatste weekend met zijn 3e kon zijn. Aankomend weekend is het echt het laatste weekend als ze zolang op zich laat wachten.

Hier ook wederom een rustige nacht, begin nu langzaam aan wel een beetje ongeduldig te worden ik zie ook overal kleine babytjes dat helpt niet:oops::oops:

6. Suus83

Suus83 Fanatiek lid

16 feb 2012
    2.037
    517
    113
    Ze heeft me goed kunnen strippen bmmd is nog wat platter geworden en ben v 2/3 naar 3/4 cm gegaan
    Hier dus vandaag lekker ff aan de poets
    Heb wel veel harde buiken dus hoop echt dat vandaag t wat doet!

PerfectLittleTwin, Nanoe2, Elraange en 3 anderen vinden dit leuk.
  7. Springboon

Springboon VIP lid

9 okt 2006
    8.278
    1.834
    113
    Vrouw
    Zorg
    Waar mijn liefjes zijn
    spannend! hopelijk zet het door!!

8. Feem

Feem Fanatiek lid

13 aug 2015
    1.784
    899
    113
    Vrouw
    Oe dit klinkt al een stuk beter! Hopelijk ga je vandaag of morgen gewoon (spontaan!!!) bevallen!!! Ik ga voor je duimen :)

Scheelt trouwens ook wel dat je al 3 a 4 cm hebt, dan kunnen ze bij eventuele inleiding gelijk je vliezen breken!

9. louan

louan Niet meer actief

Spannend dames! Sowieso een paar baby's binnenkort. Lekker knuffelen. Ben ook rete nieuwsgierig. Blijf het toch echt speciaal vinden dat er ook hier straks een kindje bij erbij is.

10. Mj89

Mj89 Fanatiek lid

28 nov 2011
    2.591
    655
    113
    Groningen
    Spannend! Dat klinkt wel veelbelovend.. je hebt in ieder geval al 3/4 cm, die hoef je niet meer. Ik hoop voor je dat het doorzet. Je hebt lang genoeg gewacht. Ik voel de spanning voor jou haha :D

11. brownielover

brownielover VIP lid

9 mrt 2009
    8.177
    3.055
    113
    Nederland
    aan fijn!! en 3/4cm scheelt toch al veel als je bevalling begint. Kan vast geen lange bevalling zijn:D Hopelijk zet het vandaag of morgen uiterlijk door!!

@JasmijnM als ze dit weekend nog niet komt word je dan volgende week ingeleid?

Wel spannend er zijn de komende dagen dus gewoon weer nieuwe baby's.:D

Ik had vandaag mijn laatste werkdag, nu officieël met verlof!:cool::) Begint al goed, heb de kinderen te vroeg opgehaald van de opvang (oeps,had 3 uur voor mezelf kunnen hebben:roflmao:) en ze hebben sinds ze thuis hebben alleen nog maar ruzie. :rolleyes: De oudste gaat straks uit logeren en de jongste krijgt een vriendje te spelen, dus ga vandaag niet heel veel doen.

LolaBloem vindt dit leuk.
  12. Orchidea

Orchidea Bekend lid

1 jun 2018
    857
    516
    93
    Vrouw
    Nee nog altijd de 21e Aug, maar ik telde verkeerd, nog 6 dagen. Dat is als je disqalqulie hebt, met getallen gaat het altijd mis haha!

13. Orchidea

Orchidea Bekend lid

1 jun 2018
    857
    516
    93
    Vrouw
    @ingii89 Ik moet zeggen dat het mij vrij weinig uit maakt, ik ben er klaar voor om de kleine meid te ontmoeten, maar het is een stuk relaxter om dinsdag ochtend je te melden, en nog eens alles door te nemen in plaats van met spoed naar het ziekenhuis te rijden en dan gehaast geopereerd te worden. Maar goed, geduld is een schone zaak, maar het verlangen word toch wel groter als je hoort over de al geboren baby’s. Het komt wanneer het komt, we gaan het zien.

@Suus83 Succes, spannend voor jou. Hopelijk vandaag of uiteindelijk morgen een spontane bevalling.

14. Feem

Feem Fanatiek lid

13 aug 2015
    1.784
    899
    113
    Vrouw
    Ja ik snap je wel idd. Het is inderdaad gemoedelijker, rustiger als je er gewoon zelf heen gaat rijden die 21 augustus. Maar stiekem verlang je natuurlijk heel erg naar je meisje en mag het nu ook wel natuurlijk ;)

15. JasmijnM

JasmijnM Actief lid

11 dec 2017
    382
    254
    63
    Vrouw
    @Suus83 Fijn dat ze heeft kunnen strippen! die 3-4 cm heb je al mooi binnen inderdaad! Hopelijk zet het nu snel door!

@melaniie Ze doen hier vanaf 41 weken op eigen verzoek inleiden, dus als ze voor dinsdag niet geboren is wil ik dat graag. Bij onze dochter met 40+4 ingeleid vanwege een verkalkte placenta en te weinig vruchtwater dus durf niet te lang door te lopen.

Ooh dat is weer jammer, zeker als ze dan telkens ruzie maken dan is het niet zo gezellig.

16. Nanoe2

Nanoe2 Niet meer actief

@Suus83 fijn dat ze je heeft kunnen strippen en die 3-4 cm heb je alvast gehad!
    Ik hoop dat het doorzet :)

17. Feem

Feem Fanatiek lid

13 aug 2015
    1.784
    899
    113
    Vrouw
    Het is stil hier! @Suus83 ben je aan het bevallen? ;)

18. Mj89

Mj89 Fanatiek lid

28 nov 2011
    2.591
    655
    113
    Groningen
    Ik gok van wel.. Misschien is ze al wel aan het knuffelen:D

Feem vindt dit leuk.
  19. brownielover

brownielover VIP lid

9 mrt 2009
    8.177
    3.055
    113
    Nederland
    Ik hoop het voor haar. Willen we natuurlijk wel snel een update:D

Mj89 en Feem vinden dit leuk.
  20. brownielover

brownielover VIP lid

9 mrt 2009
    8.177
    3.055
    113
    Nederland
    Even een vraagje.. Voor de dames die al eens vaginaal bevallen zijn, zien jullie tegen deze bevalling op? Ik heb 2 "makkelijke" bevallingen gehad (zeggen ze:p) maar ik ben echt super bang voor deze bevalling.

Bang dat het ineens heel lang duurt (1e duurde 5,5uur 2e 1,5uur) Maar ik ben voornamelijk bang voor de pijn tijdens het persen. Bij de eerste had ik geen persweeën dus ik deed maar wat als ik een piek zag op het scherm (zkh) maar bij de vorige had ik dus wel persweeën en echt ik wist niet wat me overkwam.:confused: Zo heftig dat gevoel en ook behoorlijk pijnlijk. Vooral wanneer dat hoofdje gaat "staan" zoals ze dat noemen. Elke x als ze het erover hebben bij de verloskundige dan knijp ik hem en voel ik de pijn onbewust. Ik dacht hoe langer ik zwanger was hoe minder die angst zou worden maar dat is niet zo.. :(

LolaBloem vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina