Haha heb hier ook naar one Born every minute gekeken maar kijk daar al de hele week naar. Heb denk echt al 30 afleveringen gekeken de afgelopen week whahahahhaah. @Suus83 gefeliciteerd!!! Hoe groot was hij dan? En wil je de naam delen? Ik ga zo weer naar mijn voetreflexmassage. Hopelijk gaat het iets in werking zetten
hoelaat is dat er op dan one born every minute? dat is op tlc toch? En dan elke dag of een vaste dag?
We zijn ondertussen weer thuis hoor Kleine man doet t goed Hij heet Jasper. Bevalling was Vergelijkbaar met de vorige. K had weer veel vruchtwater dus veel spanning op de buik. We hebben in t ziekenhuis de vliezen door laten prikken met pressie van boven Ivm niet i gedaald hoofdje. Ik had toen al 5 cm ontsluiting Dat ging prima en kreeg ook weeen. Maar had al t gevoel dat t n flinke jongen is dus merkte dat ie niet zakte. Na vier uur en veel trucs toch over naar de gyn met Pijnbestrijding en 2 uur aan de weeen opwekkers Toen kon ik Ontspannen en met een paar minuten persen was hij er. Maar zonder dat was t me nooit gelukt. Hij is 4295 gr en 54 cm dus een flinke knul! Ik wist dat t boven de 4 kilo zou zijn maar dit had ik nie verwacht hoor. Daarna dus veel bloed verloren (geen hechtingen )waardoor ik moest blijven Nu thuis en lkr genieten
Alleen die 54 cm geloof ik niet echt maar goed Tis een heerlijk wakker mannetje die graag bij zn mama is! Hopelijk vliegt voor jullie ook de tijd en mogen jullie ook lekker genieten van jullie kleintje
YouTube @Springboon woo vind je dat niet eng? Slijmprop nu al verliezen? Je hoort vaak dat daarna wel snel de bevalling begint. Al hoef dat niet natuurlijk... Hier is het rustig
spannend! ik ben ook een deel verloren rond week 30,net de dag dat mijn vriend in het vliegtuig zat richting Zweden. Gelukkig hier nog niks gebeurd qua bevalling haha! Vaak groeit het vanzelf weer aan zei mijn vk. ik heb a.s. dinsdag een echo staan om te kijken of de baby ingedaald is ja of nee. wil dan ook even vragen of ze het geslacht kan zien en zo ja kan opschrijven op een enveloppe, dan kan ik in de winkel voor 2 geslachten kleren kopen en dat briefje geven en die vrouw het juiste laten inpakken. gaat een vriendin de kleding wassen en dan hebben we meteen wat in huis
Slijmprop groeit weer aan zeggen ze. Alhoewel toen ik hem bij mn zoon verloor beviel ik de dag erna. Hier veel kleine ongemakjes. Lig gewoon echt niet comfortabel meer, draai ontzettend veel in slaap. Heb een flinke aambeiecht niet leuk gewoon en veel harde buiken kan amper 5 meter lopen en mn buik staat op spanning. Ook erg warm voel ik nog ondanks de afkoeling buiten. Gewoon van alles wat. De tijd mag van mij part echt voorbij vliegen. Slim van die kleertjes @melaniie hebben jullie een stiekeme voorkeur voor geslacht?
@melaniie denk dat onze eerste bevalling vergelijkbaar is. Ik werd toen ingeleid, kreeg enorme weeënstorm, om een ruggenprik gevraagd en gekregen. Terug op de kamer tipte haar hartje aldoor, paniek want kreeg ze nog wel genoeg zuurstof oid. Meerdere keren hebben ze bloed afgetapt uit haar hoofdje om te kijken of er een keizersnede nodig was, en toen had ik al volledige ontsluiting. Dit was om 4 uur. Geen persdrang gekregen, ruggenprik stond alweer uit. Ze is pas om even over 7 geboren. Met vacuüm en flinke knip. 2e bevalling thuis bevallen en heel rustig. Maar toen het hoofdje stond, autch, daar kijk ik niet naar uit. Dat is ook het enige stukje waar ik "tegen op zie" Verder kijk ik er juist naar uit. Ben zo klaar met deze zwangerschap, alles doet pijn, lopen, kinderen douchen, omdraaien in bed, van de bank opstaan.. Dan nog die vervelende maagzuur erbij.. Bleh, klaag klaag.. Kom ook aldoor zo moeilijk in slaap. Morgen afspraak bij de vk, ga vragen of ze mij wil strippen..
ahhh naar is dat hè. hier zit die buik oom zo enorm in de weg, kan niet normaal meer zitten op de bank of ik stik bijna. ik heb trouwens wel een tip voor je met die aambei..(Als die uitwendig is iig) ik had namelijk bij de 2e zo'n enorme aambei, dat ik bijna geopereerd moest worden mijn dokter had echter een "magische zalf" wat ik mocht proberen voor ik onder het mes ging.. het heet hirudoid creme. is eigenlijk voor spataderen geloof ik. maar echt... ik was er binnen een week vanaf. ik heb het nu alweer gekocht voor de zekerheid want je weet het niet. heb zelf niet echt voorkeur voor geslacht eigenlijk maar mijn dochter wil heel graag een zusje haha dus dat hoop ik voor haar
Kun je dat spul gewoon kopen bij een drogist? Hij moet echt weg want als die nu al zo is, bereid ik me wederom voor op een mega knol (sorry dames)na de bevalling en dat wil ik echt niet. Was echt een belemmering om mn kind te zien en voeden op de neo want kon niet normaal lopen en zitten. Spannend hoor jongen meisje ook tof dat jullie het volhouden het niet te weten. Niet stiekem spieken he haha
@melaniie leuk om op die manier alvast wat kleertjes te hebben! En wat goed dat jullie het niet weten zeg!! @louan wat vervelend zeg!! Lijkt me heel erg rot en pijnlijk! Hier dagje teveel gedaan... Ontzettend moe en zere buik. Lekker op tijd mn bed in
Wij hebben het toen gekocht bij de Apotheek. Weet niet meer of dat zonder recept kan, ze deden toen wel een beetje moeilijk toen ze de reden wisten. Hebben ze gebeld met de doktersassistente en die zei idd dat ik het daarvoor mocht gebruiken en toen was het goed. Hun hadden dat nog nooit gehoord. Je kunt het eventueel ook online bestellen, dat heb ik ook gedaan. Scheelde me een eventuele uitleg bij de apotheek waarbij iedereen je hoort Je moet het 3x per dag aanbrengen, en na elke grote boodschap. Na een paar dagen, denk een dag of 3 merk je wel verschil! https://www.fysiosupplies.nl/hirudoid-creme daar kun je het evt bestellen. en wat betreft het geslacht nee ik ga niet spieken haha! heb het nu zolang volgehouden.. dat zou ik zonde vinden. heb vandaag het behang binnen gekregen die is ook neutraal, dus zou jammer zijn als ik het dan ineens toch weet haha! wij zijn net thuis van een avond/nacht uit. wel gek hoor met zo'n dikke buik tussen al die dronken mensen bij een podium. hele tijd oppassen dat niemand je om ver beukt gelukkig had ik goede bodyguards mee ga nu gauw me bed in want de kinderen konden achteraf nirt meer uit logeren dus die zullen wel rond 7 a 8 uur wakker zijn.
Hier nog steeds alles rustig op een paar krampjes na. Gisteren avond wel wat steekjes, maar verder helemaal niets. Vandaag de laatste controle bij de gynacaloog en dan kan het “feestje” volgende week beginnen.. of misschien wel eerder, maar dat zie ik nou net niet meer gebeuren, ze zit wel goed daar binnen denk ik.
@melaniie lijkt me pittig, een feestje en er dan weer vroeg uit moeten... Kun je vandaag rustig aan doen? @LolaBloem jij moet nog steeds gewoon rustig afwachten? @Orchidea succes vandaag! Hier vannacht echt goed geslapen! En ook meteen om half 7 klaar wakker Zo klein meneertje naar kdv brengen en dan alles voor de baby in orde maken! Gek idee dat hij er over anderhalve week al zou kunnen zijn...