Helaas waardes zijn gestegen dus vanaf nu ben ik medisch. Meteen starten met medicatie om hopelijk de stijging te minimaliseren en jeuk te verminderen. Ik zal worden ingeleid met 37/38 weken vanwege gevaar voor de baby vanaf 37 weken. Echt even een flink baalmoment.. ik heb echt geen leuke ervaring met inleiden, maar ik heb geen keus! Of de baby moet spontaan met 37 weken komen maar dat geloof ik niet
Pff snap ik dat dit voor jou een behoorlijke baalmoment is... Maar ergens mss wel geruststellend dat je nu medisch bent en goed opgevolgd wordt? Jammer dat je ( normaal) zal ingeleid worden maar zo weet je ook tot wanneer je maximum met deze pijn zal moeten leven. Mss maar magere troost... Ik had ook net toevallig ergens gehoord dat vanaf 37w je de galzouten (ofz) zou doorgeven via de placenta? En dat ze daarom het kleintje dan liever op tijd halen.
@Diazz gefeliciteerd met je dochter!! Mag ik me hier ook alvast aansluiten, nog geen 30 weken. Maar hoop dat ik ook geen 10 weken meer hoef
Lief van je! Zo zie ik het ook hoor. Laatste loodjes. Met 4 weken heb ik ons zoontje in mijn armen. Schrale troost is dat ik weet wanneer hij geboren wordt. Vanaf 37w verouderd inderdaad de navelstrengbloed en placenta waardoor het bij de baby terecht kan komen en dat is gevaarlijk. Vandaar dat ze dit risico niet nemen en met 37w mij gaan inleiden. Dat had de gynaecoloog mijnde vorige keer al verteld. Nog 4 weken bikkelen. Ik volgde ook een mega streng dieet om mijn lever zoveel mogelijk te ontlasten. Nu ga ik dit nog steeds wel zoveel mogelijk volhouden hoor, want hoe Meern ik mijn lever belast hoe erger de jeuk en de pijn. Maar als ik nu wel af en toe eens zondig hoef ik me niet schuldig te voelen, want mijn waardes zijn al te hoog, dus het heeft geen invloed meer. Alleen op mijn eigen klachten.. dat is dan ook weer fijn haha. Kan ik af en toe toch eens een ijsje eten of een patatje
@Regenboog01 dat is dan weer een voordeel, af en toe even wat lekkers. Maar wel balen dat je waardes alsnog gestegen zijn en je wordt ingeleid! Aftellen is ook wel meteen begonnen nu!
Welkom! Ik hoop voor jou dat je geen tien weken meer moet Was je eerste kindje op tijd? Zet je je gegevens bij in de lijst? (meest recente staat 1 pagina voor deze). Pff het is te warmmmmmmm
@Regenboog01 vervelend van de waardes zeg. Maar ergens wel fijn dat je weet wanneer je je kleintje krijgt. @Nanoe2 ach die paar dagen maakt ook niets uit. 29 weken lijkt voor mij wel echt eeuwen geleden
Laatste 10 weken - afteltopic! Uitgerekende datum: Juni: 25: Liesbeth1987 - 30 jaar - 1e kindje - jongen 30: Anonise - 26 jaar - 1e kindje - meisje Juli 3: Wensmamma - 37 jaar - 2ekindje - meisje 9: Gootje1988 - 29 jaar - 2e kindje - meisje 27: Sunny37 - 37 jaar - 1e kindje - jongen 28: HarleyQuinn- 33 jaar - 3e kindje- meisje 29: Kleinepien -31 jaar -2e kindje - jongen 30: RosyBrown - 28 jaar - 3e kindje - jongen Augustus 2: Wolfmother- 31 jaar - 4de kindje (**) - jongen 4: Palmpje - 32 jaar - 1e kindje - jongen 8: Bozoe - 26 jaar - 2e kindje - meisje 10: Suus83 - 35 jaar - 3e kindje - jongen 14: JasmijnM - 25 jaar - 2e kindje - meisje 17: Love1987 - 29 jaar - 3e kindje - verrassing 22: Regenboog01 - 29 jaar - 2e kindje - jongen 24: Orchidea - 21 jaar - 1e kindje - meisje 31 augustus- 21 jaar - 2e kindje - jongen September 2: Femmie88 - 30 jaar - 2e kindje - meisje 7: Pink06 - 33 jaar - 3e kindje - verrassing 11: Nanoe2 - 26 jaar - 2e kindje - jongen ———————————————— Afspraken: Juli 3: Love1987: controle verloskundige 5: Gootje1988: strippen indien mogelijk en nog niet bevallen. 5: Bozoe: controle gyn 6: HarleyQuinn: CTG & controle gyne 6: wensmamma: controle gyn 6: CTG & controle gyne 9: Wolfmother: controle eigen gyn 10: Regenboog01 controle vk 10: Femmie88 controle vk 11: JasmijnM groeiecho + bevallingsgesprek 11: Gootje1988): controle vk 18: Wolfmother: controle gyn Leuven 18: Bozoe: controle gyn 24: Femmie88 controle vk
Bij zoontje bevallen met 39+5. Van mij mag deze eerder komen Vind het op dit moment eigenlijk net even teveel, zoontje van bijna 1 jaar en zwanger. (Icm slecht slapen, werken en warmte) Het is net even te warm!!
Ja jij bent nu de 'oudegediende' in deze afteltopic normaal ben jij de volgende. Hopelijk mag je snel je banner veranderen.
Pff ja eentje van bijna 1j is idd pittig en als je dan ook nog een bol buikje meesleurt... (Ik zie dat het maandag groot feest is voor jullie oudste spruit, hiep hiep hoera alvast!l) De oudste zoon is 2,5j en het is gemakkelijk dat ik die niet meer zoveel moet pakken of optillen. Scheelt veel. Op tijd je rust pakken he!
Heel bizar ja, kan mij ook moeilijk voorstellen toen ik nog 20 weken zwanger was enzo. Ben blij dat het niet lang meer gaat duren
@Wensmamma Dat zal inderdaad wel wennen zijn lijkt me. Ik heb deze keer ook heel lang verlof. Hoef pas half februari waarschijnlijk weer te beginnen, omdat ik nog heel veel dagen had staan. Wanneer moet jij weer beginnen? Of zit je nu al lang thuis? @Wolfmother Dat had ik inderdaad wel verwacht. Ben ik gelukkig niet de enige, maar wel vervelend voor de rest ook! Bij mij gingen de nachten tot een week of 2 geleden prima, maar slaap nu toch wel weinig. Zal blij zijn als ik verlof heb en wat langer kan blijven liggen en ’s middags nog even een dutje kan doen. @bozoe Gefeliciteerd! Fijn dat je nu lekker zelf kunt rijden. @JasmijnM Inderdaad lekker in de tuin gaan zitten. Met dit weer moet je niet veel meer doen dan rustig zitten en lekker je voeten in een koud badje doen. @Regenboog01 Wat vervelend zeg die klachten en ook dat je ingeleid gaat worden. Hoop dat de kleine zich toch nog eerder meldt of dat de inleiding beter gaat dan de vorige keer! En geniet de komende weken inderdaad maar gewoon van af en toe een ijsje of iets anders lekkers. De waarden zijn inderdaad toch al slecht! Mijn werkdag zit er vandaag alweer bijna op! Morgen dagje vrij en dan in totaal nog 13 werkdagen .
Heerlijk hè dat aftellen. Ik moet 23 oktober weer beginnen. Plak achter het verlof 3 weken vakantie verlof en 2 weken ouderschapsverlof. Als ik een week overtijd ga heb ik hopelijk een week langer verlof, als dat kan op mijn werk. @Wolfmother ja gek idee hahaha.
@bozoe, wat fijn joh, gefeliciteerd! @Regenboog01, wat rot joh. Hopelijk snel van je klachten af. Sterkte ermee! Bedankt voor de felicitaties!! Hier gaat alles goed. De bevalling is heel voorspoedig en zeer snel verlopen. Ik had inderdaad totaal geen voortekenen. Zag ‘m dus ook niet aankomen. Wel heerlijk hoor, nu ze er is. Echt genieten!
Het is inderdaad te warm! Maar ik denk altijd maar, met deze hitte kan een baby misschien beter in de buik zitten dan eruit, want een buik heeft climate control
Laatste 10 weken - afteltopic! Uitgerekende datum: Juni: 25: Liesbeth1987 - 30 jaar - 1e kindje - jongen 30: Anonise - 26 jaar - 1e kindje - meisje Juli 3: Wensmamma - 37 jaar - 2ekindje - meisje 9: Gootje1988 - 29 jaar - 2e kindje - meisje 27: Sunny37 - 37 jaar - 1e kindje - jongen 28: HarleyQuinn- 33 jaar - 3e kindje- meisje 29: Kleinepien -31 jaar -2e kindje - jongen 30: RosyBrown - 28 jaar - 3e kindje - jongen Augustus 1: Caro25 - 26 jaar - 1e kindje - verrassing 2: Wolfmother- 31 jaar - 4de kindje (**) - jongen 4: Palmpje - 32 jaar - 1e kindje - jongen 8: Bozoe - 26 jaar - 2e kindje - meisje 10: Suus83 - 35 jaar - 3e kindje - jongen 14: JasmijnM - 25 jaar - 2e kindje - meisje 17: Love1987 - 29 jaar - 3e kindje - verrassing 22: Regenboog01 - 29 jaar - 2e kindje - jongen 24: Orchidea - 21 jaar - 1e kindje - meisje 31 augustus- 21 jaar - 2e kindje - jongen September 2: Femmie88 - 30 jaar - 2e kindje - meisje 7: Pink06 - 33 jaar - 3e kindje - verrassing 11: Nanoe2 - 26 jaar - 2e kindje - jongen ———————————————— Afspraken: Juli 3: Love1987: controle verloskundige 5: Gootje1988: strippen indien mogelijk en nog niet bevallen. 5: Bozoe: controle gyn 6: HarleyQuinn: CTG & controle gyne 6: wensmamma: controle gyn 6: CTG & controle gyne 9: Wolfmother: controle eigen gyn 10: Regenboog01 controle vk 10: Femmie88 controle vk 11: JasmijnM groeiecho + bevallingsgesprek 11: Gootje1988): controle vk 16: Caro25 controle vk 18: Wolfmother: controle gyn Leuven 18: Bozoe: controle gyn 24: Femmie88 controle vk