Ik heb geen idee eigenlijk! Hoop voor je de baby nog even blijft zitten Hier vandaag complete off day. Heb echt nog niets gedaan en denk ook niet dat dat nog gaat gebeuren. Zoontje speelt lekker zelf beneden en zodra er iets moet gebeuren roep ik mn man. Heb harde buiken als ik hang of lig en zelf onder de douche vandaag. Dus ik mag ook niets van hem doen. Prima, vandaag vind ik alles goed, voel me ook zo brak als wat. Op naar morgen wat mij betreft!!
@ geen baby nieuws nog: wat houden jullie het spannend zeg!! Vind het knap dat jullie zo rustig blijven, zou heel erg zenuwen hebben denk ik. Hopelijk dienen de baby's zich snel aan en anders hoop ik dat de aankomende strippogingen wat gaan doen. @Wolky84 welkom! Hopelijk kun je van je verlof nog genieten en blijft de baby dan nog lekker zitten. Hier helaas bij vorige zw bij 34 weken verlof en bij 35 weken baby in mn armen. Vond erg jammer dat ik van heel.hard werken naar nog harder werken moest en niet kon genieten van mn verlof vooraf. Maar goed we hebben het helaas niet voor het zeggen. @harde buiken. Die blijven hier toch ook echt de hele dag door ik kan bijna geen stap zetten en meteen mn buik super gespannen en hard. Baby was al wat ingedaald misschien gister laatste spurt naar beneden gemaakt. Er gebeurd iig wel wat dat weet ik bijna zeker. Ik voel mij gewoon anders. Maar wie weet. Ik vraag de mensen om ons heen wanneer ze denken dat de baby komt en de meeste geven toch aan dat de baby lekker a terme geboren wordt gelukkig. Ikzelf denk ook 9 9 18 tenminste vind dat een mooie datum ben dan precies 38 weken zwanger. Mijn zoon is van 11 12 12 klinkt ook leuk hihi. We zien wel..sowieso erg spannend allemaal.
Laatste 10 weken - afteltopic! Uitgerekende datum Augustus 14: JasmijnM - 25 jaar - 2e kindje - meisje 17: Love1987 - 29 jaar - 3e kindje - verrassing 23: Mj89 - 28 jaar - 3e kindje - jongen 24: Orchidea - 21 jaar - 1e kindje - meisje 24: Ingii89 - 29 jaar - 2e kindje - jongen 28: Miss M - 35 jaar - 5e kindje - verrassing 31 LolaBloem - 21 jaar - 2e kindje - jongen September 2: Femmie88 - 30 jaar - 2e kindje - meisje 7: Pink06 - 33 jaar - 3e kindje - verrassing 11: Salvatore - 33 jaar - 1e kindje - jongen 15: Nanoe2 - 26 jaar - 2e kindje - jongen 19: Vievie - 32 jaar - 2e kindje - meisje 23: Louan- 37 jaar - 2e kindje - meisje 25: Elraange -36 jaar - 4de kindje - verrassing 26: Relax- 33 jaar - 3e kindje - jongen 26: Melaniie - 26 jaar - 3e kindje - verrassing 28: Desse - 30 jaar - 1e kindje - meisje 28: Wolky84 - 34 jaar - 1e kindje - jongen Oktober: 7: Springboon -34 jaar- 4e kindje - meisje 26: JaJo -31 jaar - 3e kindje (w.v. 1 vlindertje) meisje ———————————————— Augustus 20: JasmijnM: controle vk + strippen 21: Nanoe2: liggingsecho 22: Ingii89: controle VK + 1e keer strippen 22: JasmijnM: Echo + Ctg overleg gyn inleiden 24: Ingii89: controle VK + 2e keer strippen??? 27: controle vk 29: JaJo: groei echo + placenta ligging bekijken 30: Relax: groeiecho & controle gyn 30: Elraange : groeiecho /controle gyn en wrsch inleidingsdatum afspreken.
Laatste 10 weken - afteltopic! Uitgerekende datum Augustus 14: JasmijnM - 25 jaar - 2e kindje - meisje 17: Love1987 - 29 jaar - 3e kindje - verrassing 23: Mj89 - 28 jaar - 3e kindje - jongen 24: Orchidea - 21 jaar - 1e kindje - meisje 24: Ingii89 - 29 jaar - 2e kindje - jongen 28: Miss M - 35 jaar - 5e kindje - verrassing 31 LolaBloem - 21 jaar - 2e kindje - jongen September 2: Femmie88 - 30 jaar - 2e kindje - meisje 7: Pink06 - 33 jaar - 3e kindje - verrassing 11: Salvatore - 33 jaar - 1e kindje - jongen 15: Nanoe2 - 26 jaar - 2e kindje - jongen 19: Vievie - 32 jaar - 2e kindje - meisje 23: Louan- 37 jaar - 2e kindje - meisje 25: Elraange -36 jaar - 4de kindje - verrassing 26: Relax- 33 jaar - 3e kindje - jongen 26: Melaniie - 26 jaar - 3e kindje - verrassing 28: Desse - 30 jaar - 1e kindje - meisje 28: Wolky84 - 34 jaar - 1e kindje - jongen Oktober: 7: Springboon -34 jaar- 4e kindje - meisje 26: JaJo -31 jaar - 3e kindje (w.v. 1 vlindertje) meisje ———————————————— Augustus 20: JasmijnM: controle vk + strippen 21: Nanoe2: liggingsecho 22: Ingii89: controle VK + 1e keer strippen 22: JasmijnM: Echo + Ctg overleg gyn inleiden 24: Ingii89: controle VK + 2e keer strippen??? 24: Mj89: controle vk + strippen 27: controle vk 29: JaJo: groei echo + placenta ligging bekijken 30: Relax: groeiecho & controle gyn 30: Elraange : groeiecho /controle gyn en wrsch inleidingsdatum afspreken.
Ik hoop dat er vannacht/morgenvroeg dan wat babynieuws te lezen is hier. Word wel tijd. Onze dames worden erg ongeduldig, opstandig.. Ik hoop dat de baby niet te veel later komt, over 2 weken begint school weer hier. Lijkt mij zo fijn als de kinderen er nog even in alle rust aan kunnen wennen ipv binnen een paar dagen dan al naar school. Verwacht vooral met de oudste wel wat drama.. Jullie vandaag nog wat ondernomen? Las al wat over harde buiken en bekkenpijn, ben vergeten wie dat waren.. Vervelend is dat. Proberen rustig aan te doen zoveel mogelijk. Wij zijn even naar het park geweest, kinderen hebben pony gereden, gespeeld in de speeltuin en nog bij de kinderboerderij geweest.
hier slp kamer van oudste gestofzogen. Pfff gesloopt daarna dus heb daarna rustig aan gedaan. Hier nu verder rustig qua buiken. weet je zeker @Nanoe2 dat je geen weeën hebt. Vaak neemt t af toch bij het douchen of erna? Tenminste dat dacht ik.. hoop indd ook voor je ( @Mj89 ) dat je gauw mag. Kunnen de kids indd nog even wennen. Hier word het wanneer ze net 2de week naar school gaan wrsch geboren. Heeft iedereen van jullie al kraamzorg geregeld?
Ja, zijn echt harde buiken, doen ook niet zeer Zit ook totaal geen regelmaat in. Denk echt te druk geweest gisteren en moe vandaag. @Mj89 ik hoop dat jullie kleintje zich snel meld! Kraamzorg is hier geregeld, ben benieuwd of deze dame net zo goed bevalt als de vorige!
Stofzuigen en dweilen lukt mij ook amper. Gelukkig doet mijn vriend veel in huis.. Voel me daar soms wel rot over, maar als ik er wel mee begin pakt hij het uit mijn handen, heel lief. Naar he dat je dan van die "simpele" dingen al zo kapot kan zijn? Gelukkig is het (meestal) na de bevalling al snel een stuk beter. Hopelijk hebben ze dan al weer het ritme van school als je gaat bevallen, anders is alles zo hectisch, te veel veranderingen in een keer lijkt mij niet zo prettig voor de kinderen. @Nanoe2 even goed je lichaam de rust geven dan om bij te komen.. Hopelijk snel geen last meer van de harde buiken.
Krijg voor het eerst kraamzorg, bij mn zoon al heel veel geleerd op de Neo, zulke lieve zusters. Had geen zin om na 2 weken ziekenhuis nog thuis iemand erbij te hebben. Dus nu 1ste keer zelfde bureau. Hopelijk bevalt het. Heb mn 'wensen' doorgegeven vooral mij geen stikkend gevoel geven en niet betuttelen hahah we zullen zien, ze leek iig erg aardig. Hier ook over 2 weken school. Denk wel dat de baby komt hoor @Mj89, hoop het iig voor je. @Elraange jij werd ingeleid toch? Heb ff de reden gemist? Vandaag samen met vriend de zolder helemaal.afgemaakt ziet er weer spin en span en georganiseerd uit. Hou ik van
Wat een gezellige boel hier, veel nieuwe mama's. Welkom allemaal. En wat is het rustig bij iedereen zeg, gek dat we dat allemaal gemeen hebben en ook die harde buiken en valse voortekenen haha. Denk dat die beebs allemaal in 1 keer zullen melden of achter elkaar. Spannend! @HarleyQuinn hoe is het met je? Moet vaak aan je denken.
He lieve meiden, Hier is heel veel gebeurd in de tussentijd. Vrijdag had ik al een iets verhoogde bloeddruk. Einde vanmiddag klachten dus gebeld met VK. Bleek dat ik 170/95 had. Doorgestuurd naar ziekenhuis en daar bleef het heel hoog (170/105). Beleid is om in te leiden met hypertensie met 39 weken. Helaas was er geen plek voor een inleiding daar dus inmiddels lig ik in een ander ziekenhuis en heb ik net inwendig onderzoek gehad. Heb nu 2 cm ontsluiting en net een ballonnetje voor de nacht. Morgenochtend als t goed is vliezen breken en bevallen. Daarna sowieso nog 24u blijven ter observatie. Op de ctg had ik al lichte activiteit voordat ze de ballon plaatsten dus mijn lijf is al wel bezig uit zichzelf ook. Behoorlijk hectische avond dus. Ik hoopte zo dat het deze keer spontaan zonder hoge bloeddruk zou gebeuren. Maar heb nu precies hetzelfde als met oudste zoontje. Hoge bloeddruk met 39 weken en daardoor inleiding. Te maf dit! Ze wilden eerst al kijken of de vliezen direct gebroken konden worden. Gelukkig kon dat nog niet en kan ik nog een beetje aan het idee wennen.... Even bijkomen van alles en hopelijk nog even goed slapen. Liefs!
@ingii89 ik hoop dat je een beetje kunt slapen vanacht. Heel veel succes morgen! Hopelijk is het een makkelijke bevalling en heb je gauw je kleintje vast.
@ingii89 balen dat het toch weer zo moet! Hopelijk kun je wel op je eigen weeen bevallen ipv dat ze het op moeten wekken. Duim dat je nog een beetje kan slapen vannacht en morgen je kindje in je armen!
@ingii89 Balen zeg. Hopelijk wel snel je kindje in je armen. Morgen ik ook dan eindelijk ons kindje in de armen, ongelofelijk dat ik morgen ochtend gewoon al mama ben. Nu de dag doorkomen met ontzettende BI, het is nog erger geworden gisteren avond en ik ben daarom blij dat ik morgen de geplande keizersnee heb, ik kan amper nog goed lopen, verschrikkelijk. Zometeen nog bloedprikken voor eventueel donor bloed, en mijn ouders komen vandaag heel ons huis grondig schoonmaken voor de komst van onze meid. Tevens blijven ze gezellig de hele dag eten en komen savonds schoonouders onze hond ophalen, morgen ochtend in alle rust naar het ziekenhuis!
Wel fijn voor jou! Stuk beter dan de manier waarop wij hectisch en gestresst naad ziekenhuis zijn gegaan gister. Nacht was mwah. Veel gepiekerd, de hele tijd krampjes en vaak plassen. Toch wel spannend zo. Ben benieuwd hoeveel ontsluiting ik zo heb....
Spannend @ingii89 heel veel sterkte vandaag. @Orchidea sterkte met de laatste dag, wat fijn dat je familie vandaag bij je is. Hopelijk kun je goed uitgerust naar het ziekenhuis morgen.
@ingii89 Veel succes vandaag! kan me voorstellen dat het wel schrikken is op deze manier. Zo wordt je toch wel een beetje overrompeld. Maar vandaag mogen jullie je kleintje in je armen sluiten! @Orchidea Fijn dat jullie zoveel hulp aan je (schoon)ouders hebben gehad gisteren en vandaag. Ook voor jou veel succes, lekker baby knuffelen vandaag! Hier nog steeds alles rustig, om 10 uur naar de verloskundige om te kijken of ze kunnen strippen. *fingers crossed*.
Goedemorgen meiden, Heb de laatste dagen wel meegelezen maar niet echt gereageerd. Mijn vriend vind dat ik teveel op mijn telefoon/forum zit dus heb geprobeerd wat afstand te nemen van mijn toestel haha. @ingii89 succes vandaag, je kan het! @Orchidea wat fijn om zoveel hulp te hebben van je ouders/schoonouders. Gek idee is dat hè, als je weet dat dit de laatste dag is met je man en je morgen mama bent. Hopelijk kun je een beetje de dag doorkomen en goed slapen vannacht! @JasmijnM Succes zometeen bij de vk. Laat je weten of het gelukt is? Ik ga voor je duimen! Voor de nieuwe dames; Welkom! De rest kon ik niet allemaal meer onthouden na zoveel pagina's terug lezen Wel dat er veel gerommel is maar dat er nog niets echt doorgezet heeft. Hier vanavond controle VK en morgen ligging echo. Kan snachts steeds minder goed slapen, word elke keer wakker met pijn in mijn liezen. Ik denk bandenpijn maar is dat niet wat laat nu nog in de zwangerschap?