Laatste 10 weken afteltopic deel 2!

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Wolfmother, 28 jun 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Feem

Feem Fanatiek lid

13 aug 2015
    1.784
    899
    113
    Vrouw
    Vliezen zijn gebroken, infuus met weeenopwekkers staat aan. Nu afwachten!

Klinker83, Elraange, louan en 2 anderen vinden dit leuk.
  2. Relax

Relax Fanatiek lid

26 sep 2009
    1.867
    2.057
    113
    Vrouw
    @JasmijnM jouw geduld wordt ook op de proef gesteld! Hopelijk kun je gestript worden.

@hier: net mn jongens naar school gebracht. Stuiter de stuiter natuurlijk. Heel gek om in een stil huis thuis te komen, voor het eerst in 6 weken een paar uurtjes alleen.. ik keek er zo naar uit maar nu het zover is weet ik gewoon niet wat ik moet gaan doen :oops:

3. brownielover

brownielover VIP lid

9 mrt 2009
    8.174
    3.054
    113
    Nederland
    spannend zeg! succes! we denken aan je:):D

4. brownielover

brownielover VIP lid

9 mrt 2009
    8.174
    3.054
    113
    Nederland
    Oh bij jullie is school natuurlijk alweer begonnen, snel zeg! Ik zou lekker met de benen omhoog een serie kijken:D Of wat laatste dingen klaarmaken voor de baby als dat nodig is?

5. Nanoe2

Nanoe2 Niet meer actief

@ingii89 succes, je kan het meid!
    Over paar uurtjes je kindje in je armen!!

@Orchidea wat fijn dat je huis nog even schoon wordt gemaakt.
    Geniet vandaag nog wel even van het gerommel in je buik!
    Morgen heb je je meisje in je armen, maar is het in je buik ineens erg stil.

@JasmijnM succes, ik duim dat ze kunnen strippen en dat het iets in gang zet!

@Relax geniet ervan :D
    Voor je het weet zijn ze weer thuis.

Hier kort nachtje, kon echt niet slapen.
    Baby was enorm druk, uiteindelijk toch nog 5,5 uur geslapen :)

6. Pink06

Pink06 Fanatiek lid

21 nov 2016
    1.308
    693
    113
    Vrouw
    @ingii89 Wat super spannend! Zet hem op hoor ;)
    @Orchidea Nog maar heel even, al lijken de uren vast voorbij te kruipen. Helemaal omdat je zoveel lasr van de BI hebt.

Zoveelste slechte nacht. Heb het gehad. Volgende week ook pas weer een afspraak bij de gyn. Ik denk toch dat ik vandaag maar eens contact opneem. Inleiden zullen ze vast nog niet doen. Maar misschien zijn er goede slaappillen die ik mag hebben tijdens de zwangerschap.

7. louan

louan Niet meer actief

@ingii89 succes! Straks baby yeah!:D

@Orchidea voor jou ook heel dichtbij spannend!:D

De rest zal ook ga je volgen denk ik. En als jullie zijn geweest mogen wij er ook gauw aan geloven hahah :p

@JasmijnM jij ook succes! Wie weet vandaag of morgen ook een baby duim voor je!

@Relax lijkt me ook best gek hoor. Als hier niks doorzet dan ben ik straks ook 3 weken alleen tot 1400. Geniet nog ff van de rust:D.

@Pink06 wie weet kunnen iets krijgen. Snap dat het vervelend is:(.

@Hier
    Buik weer helemaal rustig alleen wel wat gerommel. Pijnlijke lies/onderbuik. En gekke dromen. Had dus gedroomd dat ik mn slijmprop was verloren MAAR het was letterlijk een naaktslak:roflmao::roflmao::roflmao::roflmao:.

Dat komt omdat het vaak vergeleken worst met een naaktslak slijknzo glibberig en stug. Vond het maar gek in mn droom:roflmao::roflmao:.

Pink06 en Elraange vinden dit leuk.
  8. Jajo

Jajo Fanatiek lid

7 aug 2015
    3.462
    904
    113
    @Orchidea spannend Meid. Vandaag nog even lekker de rust proberen te pakken en
    Morgen je kindje in je armen sluiten!!

@ingii89 ook hier succes gewenst!!

@JasmijnM hopelijk kan ze je strippen en is jullie kleine er dan snel!!

@melaniie vervelend van het slapen. Liezen kunnen ook nog bekken klachten zijn. Ben je al eens bij de fysio geweest?

@Pink06 hoe komt het dat je zo slecht slaapt? Als je bij de gyn loopt willen ze vaak zonder medische indicatie inleiden vanaf 39 weken.

@louan gelukkig maar een droom, ik zou gek worden als er een naaktslak uit me zou komen:roflmao:

Hier ook weer slecht geslapen. Mijn zoontje heeft de nacht lekker doorgeslapen tot 6.00 WoW dat was een feestje waard. Maar die kleine meid heeft me de hele nacht wakker gehouden. Ze draait wel veel van horizontaal naar verticaal en weer terug. Wat eigenlijk net niet lekker meer past en zorgt voor een beetje pijnlijke harde buiken...

louan vindt dit leuk.
  9. Springboon

Springboon VIP lid

9 okt 2006
    8.278
    1.834
    113
    Vrouw
    Zorg
    Waar mijn liefjes zijn
    wat spannend iinge!

pff.. wat een last en wat doet het lopen , draaien in bed en elke houding zeer..
    hormonen op volle toeren dat ik mezelf niet meer herken..
    bah..

10. Relax

Relax Fanatiek lid

26 sep 2009
    1.867
    2.057
    113
    Vrouw
    Vervelend zeg voor de slechte slapers! Ik slaap de laatste dagen als een roosje, ik moet er alleen 2 tot 3 keer uit om te plassen. Maar ik snurk wel hard volgens manlief en ik heb hele gekke dromen. Over mn baby vergeten (dat ik op zolder bezig ben en me opeens realiseer dat ik mn baby "ergens in huis" heb laten liggen) en dat ik niet meer weet wanneer ik hem voor het laatst een fles heb gegeven en zulke rare dingen :D

@louan ja echt heel erg gek, vooral als je je realiseert dat het straks voor een aantal jaren helemaal niet meer stil is in huis overdag. Echt stilte voor de storm. Ik denk nog 2 of 3 weken. Ik ga er maar van genieten.

Mijn "probleem" loste zichzelf op doordat manlief niet lekker werd en van zn werk naar de huisarts en vervolgens naar het ziekenhuis moest. Niets ernstigs hoor, hij werd aan een hartfilmpje gezet maar daar kwam niets uit en heeft nu bloed laten prikken. Vanmiddag de uitslag. Hij heeft een schildklierafwijking dus het kan zomaar daar vandaan komen. Maar hij is de laatste tijd veel moe en trekt dan helemaal wit weg. Vanochtend dus ook. De huisarts vroeg hem wel of er soms iets spannends stond te gebeuren de komende tijd. Uuuuh ja best wel ;). Maar of het daaraan ligt? Eerst maar alle fysieke dingen uitsluiten, dus ze geven hem een volledige APK. Gelukkig maar.
    Hij is nu weer terug op zn werk (want hij vond het wel gaan) en ik heb mn eerste babywas in de machine gedaan en ga nu alsnog onderuit op de bank met een pot thee en TLC of netflix. Ondertussen sta ik natuurlijk wel paraat om manlief op te halen van zn werk indien nodig.

louan vindt dit leuk.
  11. JasmijnM

JasmijnM Actief lid

11 dec 2017
    382
    254
    63
    Vrouw
    @Relax Oh dat is ook wel schrikken zeg! Fijn dat ze het goed uit gaan zoeken, hopelijk valt het mee. Wel opletten dat hij zich niet voorbij gaat hoor!

Hier weer terug van de vk, Was wel iets gunstiger dan donderdag. 1 cm ontsluiting maar de bmm was nog niet verweekt. Ze heeft wel kunnen strippen dus hopelijk doet het wat, tot nu toe niet iig maar weet niet hoelang dat normaal duurt ongeveer?

Het ziet er in ieder geval gunstig uit voor eventueel inleiding, dus ik ga er gewoon van uit dat we woensdag na overleg met de gyn overgaan tot inleiden donderdag of vrijdag dan kan het alleen maar meevallen :thumup:

Jajo, louan en Relax vinden dit leuk.
  12. Elraange

Elraange Fanatiek lid

25 sep 2015
    2.674
    2.013
    113
    Vrouw
    @ingii89 jeetje wat een stress en chaos als t zo abrupt is indd.
    En nu je vliezen gebroken. Misschien ben je inmiddels al bevallen maar anders nog even succes. T komt goed.

@Orchidea jeetje jij ook spannend nu zeg. Morgen heb jij de kleine en fijn zulke hulptroepen zeg.
    Wat is bl? eigenlijk?

@JasmijnM en weet je al wat meer? ben je gestript?

@Relax dat is dan ook even schrikken van je man.
    Nog 1u dan heb je ze weer om je heen. Dus nu nog even lkkr relaxen zoals je naam al zegt en dan kan je weer moederen hihi.
    Ze zullen vast kapot zijn.

ohh ik weet niet meer wie t vroeg maar t was waarom ik word ingeleid.
    Dat is ivm met zwangerschapssuiker. Gebeurd in week 38.

Hier zometeen met dochterlief verder opruimen en de was doen. Toch fijn dat ze me kunnen helpen en dan gaan we de hengel nog paar uurtjes uitgooien of dat doen we morgen. Lkkr vissen haha

13. Elraange

Elraange Fanatiek lid

25 sep 2015
    2.674
    2.013
    113
    Vrouw

oh spannend
    volgens mij kan het de hele dag nog hoor dat het gaat beginnen maar ik weet t ook niet zeker. Ik ben nooit gestript.
    Klinkt iig gunstig dus deze week kan je iig knuffelen

14. Klinker83

Klinker83 Actief lid

20 nov 2017
    487
    629
    93
    Vrouw
    Ik sluit me hier graag aan! Nog iets minder dan 10 weken!

Wolky84, Elraange en Relax vinden dit leuk.
  15. louan

louan Niet meer actief

@Relax schrikken maar gelukkig wordt hij helemaal weer gecheckt. Hopelijk komt er niks geks uit.

Welkom @Klinker83

Klinker83 vindt dit leuk.
  16. Pink06

Pink06 Fanatiek lid

21 nov 2016
    1.308
    693
    113
    Vrouw
    Ik heb veel buikpijn. Harde en pijnlijke buiken. Dit zorg ervoor dat ik zo beroerd slaap. O vanaf 39 weken al dat wist ik niet. Dit is mijn 3e zwangerschao en beide kinderen waren er rond de 38 weken dus denk dat 39 weken niet eens meer haalbaar is. Maar je weet het maar nooit he?

17. Nanoe2

Nanoe2 Niet meer actief

@JasmijnM nu hopen dat het iets doet.
    Einde is in ieder geval in zicht!

@Relax dat is schrikken!
    Gelukkig op eerste gezicht niks ernstigs.

@Klinker83 welkom!

Hier vanmorgen gevraagd of de buren onze hond regelmatig uit willen laten nu.
    Kan het gewoon niet meer en ze wil zo graag een eind lopen.
    Dus komende weken zal ze regelmatig weer een eind uit gaan :) (buren zijn gek op dr, dus dat is erg fijn)
    Zo de laatste spullen kopen voor in de vluchtkoffer en dan kan die ook dicht!

Klinker83 en Elraange vinden dit leuk.
  18. brownielover

brownielover VIP lid

9 mrt 2009
    8.174
    3.054
    113
    Nederland
    @Jajo Ja ik heb bij de fysio gelopen heb nu eigenlijk geen klachten meer, dus denk niet dat het met mijn bekken te maken heeft maar je weet het niet natuurlijk.

@Relax wat schrikken van je man! maar gelukkig houden ze het allemaal goed in de gaten en word hij goed onderzocht.

@louan ik moest vanmorgen ineens aan je denken in de badkamer toen ik mijn zalf zag:p had je die zalf nog besteld/gebruikt?

@JasmijnM Bij mijn jongste ben ik in de middag gestript en ongeveer 13 uur later begon het te rommelen, ben toen diezelfde nacht/ochtend bevallen. Volgens mij staat er 24 uur voor als ik me niet vergis?

@Nanoe2 ah dat is fijn van je buren! super lief. Ik zal eerdaags ook eens beginnen aan de vluchtkoffer.. verwacht hem nog lang niet nodig te zijn maar dan staat ie vast klaar haha.

@Klinker83 welkom!

Klinker83 en louan vinden dit leuk.
  19. Elraange

Elraange Fanatiek lid

25 sep 2015
    2.674
    2.013
    113
    Vrouw
    welkom @Klinker83 jou ken ik nog wel van de Nod en uitgerekend.
    Fijn dat je nu alweer zover bent. Joe voel je je ?

mijn vluchtkoffer s al klaar op de papieren ( id en zorgpas) en oplader na haha
    maar wel allemaal binnen hand bereik.

@Nanoe2 wat heb jij er allemaal in?
    Ik las dat sommigen ook luiers en flesjes erin deden. Dat doen ze toch standaard in zh zelf is mijn ervaring.
    de luiers en van die kleine flesjes

20. louan

louan Niet meer actief

Nou had geen tijd meer want ze groeide echt de pan uit:roflmao::oops:. Moest meteen iets doen. Dus bij Kruidvat Curanol gekocht die is ook tegen spataders etc beetje zelfde denk ik. Zij wel wat geslonken en minder pijn gelukkig. Hopelijk voor de bevalling een stuk minder want weet zeker dat ik na de bevalling weer kan beginnen met smeren:roflmao:o_O.

Vluchtkoffer staat hier ook al klaar. Zit toch nog aardig vol eigenlijk. Ik heb:
    - 2 setjes babykleding incl.sokjes rompers mutsjes maatje 50.
    - 1 dekentje, 1 multi hydrofiel en 1 normale hydrofiel.
    - Pampers en billendoekjes.
    - Boekje kraamzorg
    Voor mezelf
    - 2 sets pyama' s
    - sloffen
    - badjas
    - onderbroeken, bh en sokken
    - 1 set normale kleding
    - kraamverband en zoogcompressen
    - en een toilettas vol met tandenborstel, tandpasta, creme, deo, reinigingsdoekjes, douchegel, oortjes.

Moet nog boekje VK, oplader, mascara en haarborstel/elastiek bij.

Ben errugggg voorbereid nu. Vorige keer moest vriend alles inpakken leek ik op een zwerver:roflmao::roflmao::roflmao:.

Elraange vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina