Laatste 10 weken afteltopic deel 2!

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Wolfmother, 28 jun 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. JasmijnM

JasmijnM Actief lid

11 dec 2017
    382
    254
    63
    Vrouw
    @Nanoe2 Bij mij lag ze deze zwangerschap pas met 38 weken helemaal vast dus kan nog. Succes vandaag!

Hier nog steeds vrij rustig, heel af en toe een wee gehad vannacht/vanochtend. Vind dat toch wel fijner dan helemaal niks, dan lijkt er ook niks te gebeuren haha.

Elraange vindt dit leuk.
  2. Nanoe2

Nanoe2 Niet meer actief

Zet nog niet echt door dus...
    Wie weet vandaag nog!!

En bedoelde eigenlijk @Orchidea succes vandaag :)
    Zat op mn mobiel, dus even terug kijken was iets lastiger.

3. Springboon

Springboon VIP lid

9 okt 2006
    8.278
    1.834
    113
    Vrouw
    Zorg
    Waar mijn liefjes zijn
    goedemorgen..

vannacht voor het eerst sinds tijden lekker geslapen.. wat was ik daar aan toe!

hoe is het met jou Inge?

Elraange en Nanoe2 vinden dit leuk.
  4. louan

louan Niet meer actief

@ingii89 is je baby er al?

@orchidee32 succes vandaag!

@JasmijnM je geduld wordt op de proef gesteld. Hopelijk zet het gauw door.

@melaniie ik ben ook echt een buikslaper. Ik mis het gigantisch. Beide dijbenen zijn al aardig beurs haha. Lastig dat je zo vroeg wakker bent geworden.

@Wolky84 je lichaam geeft je nu eigenlijk aan dat je een stapje terug moet doen.

@LolaBloem ik herken de angst een beetje wel. Maar niet voor de pijn van bevallen, maar voornamelijk voor complicaties.

@Nanoe2 fijn dat je redelijk geslapen hebt.
    @Springboon wat een waarde kun je hechten aan een goede nachtrust he.

Hier gaat het ook beter behalve dat ik dus extreem snurk. Heb mn vriend meerdere malen horen zeggen: hou op en doe normaal:roflmao::roflmao::roflmao:. Kan ik niks aan doen sorry!!! haha

5. Feem

Feem Fanatiek lid

13 aug 2015
    1.784
    899
    113
    Vrouw
    even een korte update: onze jongste zoon is gisteren na een hele slopende bevalling gehaald met een spoedkeizersnede. Hij lag er verkeerd voor en wilde niet draaien tijdens bevalling. Heb urenlang persweeen weg moeten puffen en in allerlei posities gelegen. Heek zwaar. Zonder pijnbestrijding

Uiteindelijk dus naar OK. Tijdens operatie hebbben ze mijn blaas geraakt en ben ik 2 liter bloed verloren. Heb 3 uur onder narcose gelegen en zag onze jongste zoon pas uren na zijn geboorte. Ik voel mij verschrikkelijk (emotioneel en fysiek) maar wat is ons mannetje mooi. Helemaal verliefd op hem.

Nu herstellen met zn allen. We blijven nog wel een tijdje in het ziekenhuis. Ik zal het later uitgebreider vertellen.

Springboon en LolaBloem vinden dit leuk.
  6. Elraange

Elraange Fanatiek lid

25 sep 2015
    2.674
    2.013
    113
    Vrouw

och jeetje wat heftig meid.
    Klinkt enorm traumatisch.
    Gaat alles goed met je kleine man?
    sterkte en uiteraard gefeliciteerd

7. louan

louan Niet meer actief

@ingii89 gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon!

Maar wat een bevalling zeg! Blaas geraakt:eek:nachtmerrie bah. Sjeetje je hebt heel wat moeten meemaken:(.

Gelukkig heb je alles goed doorstaan en kun je nu van je baby genieten. Hopelijk mogen jullie gauw naar huis.

8. Mj89

Mj89 Fanatiek lid

28 nov 2011
    2.591
    655
    113
    Groningen
    Jemig, dat klinkt idd traumatisch. Hoe kunnen ze je blaas nou raken? Sterkte met het herstel meid! Hopelijk voel jij je snel wat beter. Gaat met jullie zoon wel alles goed? Rust goed uit..

9. Pink06

Pink06 Fanatiek lid

21 nov 2016
    1.308
    693
    113
    Vrouw
    O meisje.. wat een nare rot ervaring! Ik hoop van harte dat je snel weer opknapt. Maar het belangrijkste! Gefeliciteerd met je zoon, eindelijk is hij er dan.

10. Klinker83

Klinker83 Actief lid

20 nov 2017
    487
    629
    93
    Vrouw
    @ingii89 Gefeliciteerd! Alles zal snel vergeten zijn als je naar dat kleintje kijkt! Nu rustig herstellen en genieten van je zoontje! Ben benieuwd hoe hij heet?

11. Nanoe2

Nanoe2 Niet meer actief

Jeetje meid wat heftig!!
    Klinkt behoorlijk traumatisch, vreselijk!
    Neem je tijd om bij te komen en mentaal en lichamelijk er weer bovenop te komen.
    En genieten van jullie mannetje!
    Gefeliciteerd met meneer!!

12. Nanoe2

Nanoe2 Niet meer actief

Vanmorgen ligginsecho gehad.
    Meneer ligt goed en ook wel wat ingedaald.
    Alleen hij is iets aan de kleine kant, vooral als je naar ons kijkt en kijkt naar hoe groot zn broer was.
    Advies is om wel wat rustiger aan te doen, zodat hij nog even de kans krijgt om goed te groeien.
    Dus vanaf vandaag stap terug en rust nemen. Blij dat voor de baby alles al klaar staat :)

Elraange vindt dit leuk.
  13. brownielover

brownielover VIP lid

9 mrt 2009
    8.174
    3.054
    113
    Nederland
    Gefeliciteerd!! Maar meid wat een nare bevalling moet dat geweest zijn! Ik zou als je er emotioneel last van houd wel met iemand over praten om het een plekje te geven en te verwerken. Ik hoop dat je gauw hersteld en lekker kunt genieten van je gezin.

14. Relax

Relax Fanatiek lid

26 sep 2009
    1.867
    2.057
    113
    Vrouw
    Wat een ervaring @ingii89 veel sterkte met deze bevalling een plaatsje geven en natuurlijk met je herstel. En hartelijk gefeliciteerd met jullie zoon!

@Nanoe2 dat is toch minder leuk om te horen. Neem je rust, ik hoop dat hij dan nog even een groeispurt inzet!

15. brownielover

brownielover VIP lid

9 mrt 2009
    8.174
    3.054
    113
    Nederland
    Hier vanmiddag ook liggingsecho gehad. Baby lag netjes naar beneden maar nog niet volledig ingedaald. Geslacht kon ze niet zien, baby hield de benen dicht bij elkaar dus dat wordt echt pas shoppen na de bevalling haha. qua gewicht en lengte lag die precies op schema, beentjes en buik ietsjes langer/groter en hoofdje wat kleiner maar dat hebben mijn andere 2 kinderen ook dus dat is niets geks. als hij/zij geen enorme groeispurt krijgt schatten ze de baby op 3500 gram met 40 weken:)

Nanoe2 en Wolky84 vinden dit leuk.
  16. Wolky84

Wolky84 Bekend lid

1 jan 2018
    630
    638
    93
    Vrouw
    @ingii89 Oef heftig meid! Maar hartelijk gefeliciteerd met jullie zoon! Belangrijkste is dat jullie het nu goed maken.....hopelijk knappen jullie snel op en mogen jullie snel naar huis. Daarna lekker bijkomen en bekomen. Moet wel ff plekje krijgen want zoiets bedenk je gewoon niet van tevoren. Kan altijd gebeuren maar toch is dat laatste waar je aan denkt. Sterkte meid; geniet vooral van je zoon en focus lekker op hem leren kennen. Je hebt het wel ff geflikt meid!

@melaniie @louan Ja zou eigenlijk ook wel wat rustiger aan moeten doen maar dat is echt heel moeilijk met een eigen bedrijf waarin ik nu in de laatste loodjes zit. Gelukkig ben ik morgen een dagje vrij om bij te tanken. Dat helpt heel erg goed. En vandaag ga ik ook op tijd naar huis. Ik hoop vooral die laatste twee weekjes goed door te komen en dan kan ik veeeeeeel meer rust pakken. Hoop dat het universum dus nog even meewerkt ;)

@Nanoe2 Ah balen, dat wil je juist helemaal niet horen.....maar kan ook ineens super snel bijtrekken dus komt vast goed meid!

17. Vievie

Vievie Actief lid

17 okt 2017
    209
    100
    43
    @ingii89 Gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoontje! Wat een pittige dagen heb jij achter de rug. Heel veel sterkte met het herstellen hiervan

18. brownielover

brownielover VIP lid

9 mrt 2009
    8.174
    3.054
    113
    Nederland
    Yes! Mijn vriend heeft vandaag het behangen en verven afgemaakt in de babykamer. Morgen even het gordijn ophangen, plinten neerleggen en de wandmeubel(s) bevestigen en dan is het grootste deel klaar. :):)

Relax, Wolky84, louan en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  19. Nanoe2

Nanoe2 Niet meer actief

Lekker! En ook fijn als het gewoon klaar is :)

En wbt de baby, maak me er niet druk om.
    Is niet zorgelijk klein. Maar zou mooi zijn als hij een beetje bij groeit omdat ik wat rustiger aan doe.

@Orchidea hoe is het gegaan vandaag?
    Aan het genieten van je kindje??

Wolky84 vindt dit leuk.
  20. Relax

Relax Fanatiek lid

26 sep 2009
    1.867
    2.057
    113
    Vrouw
    35 weken dansje!
    Ik heb vannacht voor het eerst deze zwangerschap voorweeën gehad. Gisteravond had ik wat krampen en harde buiken, en vannacht een paar keer die typische golfbeweging van een lichte wee. Ik werd er wakker van, maar viel er ook gewoon weer mee in slaap dus echt heftig was het nog niet. Wel fijn dat er in ieder geval al 'iets' gebeurt, maar ik reken me niet rijk want in m'n laatste zwangerschap heb ik 3 weken voorweeën gehad en 5 dagen voor de bevalling een valse start. Toen had ik urenlang regelmatige weeën maar hield het opeens weer op. Achteraf heel blij mee, want het was op Koninginnedag :roflmao:
    Vandaag weer een dagcurve prikken, ik ben benieuwd.

Fijn @melaniie dat het kamertje dan lekker af is. Dan kun je de komende weken lekker genieten van een kamertje dat af is. Ik ben nu iedere dag wat aan het tutten in het kamertje... heb alle kleine maatjes gewassen en mn commode handig ingedeeld. Heerlijk, dat getut!

Deel Deze Pagina