Laatste 10 weken afteltopic deel 2!

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Wolfmother, 28 jun 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nanoe2

Nanoe2 Niet meer actief

@Relax wel balen dat je er dan wakker van wordt!
    Ik hoop ook dat die harde buiken en dat gerommel al wat doet, zodat het straks allemaal al wat verweekt is enzo ;)
    Scheelt straks weer :roflmao:

Hier dagje naar verjaardag van opa.
    Voor het eerst campingbedje uitproberen.
    Ben benieuwd, normaal slaapt hij bij mn ouders of schoonouders en heeft daar gewoon een eigen bed.
    Nu dus voor het eerst ergens anders in een campingbedje.
    Als het echt drama wordt ben ik zo weer thuis, maar duim maar gewoon dat het geen probleem is :)

Relax vindt dit leuk.
  2. Vievie

Vievie Actief lid

17 okt 2017
    209
    100
    43
    Hier vannacht ook voorweeën. Toch spannend hoor, zeker omdat de datum voor de geplande keizersnede staat. Maar toch heb ik het gevoel dat ze eerder komt.
    Vandaag 36 weken, woohoo!

Elraange en Klinker83 vinden dit leuk.
  3. LolaBloem

LolaBloem Niet meer actief

Hoe is het met iedereen?

Hier veel voorweeën... Onregelmatig, ik kan niet wachten nu tot hij in le armen ligt en deze pijn over is:(

4. Mj89

Mj89 Fanatiek lid

28 nov 2011
    2.591
    655
    113
    Groningen
    Wat balen dat je zo veel pijn hebt @LolaBloem hopelijk trekt het snel weg en kan je goed slapen..

@Vievie ook jij al last van voorweeën. Wat vervelend zeg.. Zou haast denken dat er wat in de lucht hangt. Voor wanneer is je keizersnede gepland?

@Nanoe2 hoe is het gegaan met het campingbedje vandaag?

Ik had vanavond weeën die om de 10 minuten kwamen, ging er eigenlijk vanuit dat het wel door zou zetten. Maar de kinderen besloten lekker dwars te zijn en slapen nu echt net... alles is sindsdien rustig. Morgen 40 weken, hoop dat hij vrijdag wel weer ingedaald ligt en ik gestript kan worden. :)

5. capturethemoment

capturethemoment Bekend lid

30 dec 2017
    526
    366
    63
    Vrouw
    Hoi, wat wordt hier lekker veel gekletst.. graag doe ik mee!:) Ben morgen 35 weken. Kleine is vorige week in stuit gaan liggen, er staat voor volgende week een draaipoging gepland. :rolleyes:

6. Vievie

Vievie Actief lid

17 okt 2017
    209
    100
    43
    @Mj89 Nou he, lijkt echt of er iets in de lucht hangt hier met al die voorweeën! Ks staat voor half september gepland :)
    Jammer dat het bij jou niet heeft doorgezet, ik ga voor je duimen morgen.

LolaBloem vindt dit leuk.
  7. femmie88

femmie88 Actief lid

22 sep 2014
    356
    474
    63
    Hier gisteren ook ruim 1,5uur voorweeën gehad. Kwamen elke 5minuten en duurden vaak 40seconden tot 1 minuut. Had even hoop dat het echt het begin was, maar uiteindelijk zwakte het toch weer af. Vandaag tot nu toe nog geen last gehad. Alleen wat menstruatiekramp, maar dat heb ik de laatste week vaker.

8. louan

louan Niet meer actief

Spannend dames!!! Worden weer spannende dagen!
    Hier alles rustig:Dvoor de verandering.

9. Nanoe2

Nanoe2 Niet meer actief

@Mj89 Helemaal met dit termijn is het gewoon niet eerlijk als het dan niet doorzet!

@LolaBloem balen dat het bij jou ook zo onrustig is.

@Vievie bij jou moet ze nog maar eventjes blijven zitten!

@femmie88 ook al...

@capturethemoment welkom!

Campingbedje ging heel goed!
    Even kort huilen en daarna gewoon lekker slapen.
    Vanmorgen beide tot kwart voor 10 op bed gelegen :eek::D
    Kom ik meneer zn kamer in lopen ligt hij gewoon lekker in bed en moest echt even een soort wakker worden.
    Heerlijk zo’n kereltje die gewoon met je mee doet met uitslapen :D

Hier ook een enorm onrustige buik.
    Vrijwel continu harde buiken, wat voorweeen en hele buik doet zeer.
    Zit blijkbaar echt wat in de lucht...

10. Wolky84

Wolky84 Bekend lid

1 jan 2018
    630
    638
    93
    Vrouw
    Hoop gerommel dus bij de dames! Spannend hoor!

@Mj89 Spannend morgen; ik duim mee voor je!

@Nanoe2 Wat heerlijk dat jullie zo lekker geslapen hebben. Hier ook eindelijk weer eens een nacht heerlijk geslapen. Knap je zo van op!

@capturethemoment Leuk dat je hier ook mee komt kletsen :)

Hier net controle gehad; alles perfect in orde. Volgende week liggingsecho.
    En de werkweek zit er alweer bijna op en dan nog maar 1 week en 2 dagen werken tot mijn verlof: wooeehooee! Ga ik toch van proberen te genieten.

Nu nog even knallen maar voel me super vandaag dus ik ga er een topdag van maken!

Nanoe2 vindt dit leuk.
  11. Vievie

Vievie Actief lid

17 okt 2017
    209
    100
    43
    @femmie88 Oh bij jouw termijn is het dan echt spannend!

@Nanoe2 Ja ze mag nog lekker even blijven zitten, minimaal een week ;)
    Oh en dat uitslapen klinkt echt heerlijk! Kan jouw zoontje niet eens met mijn zoontje praten? ;)

@Wolky84 Mooie controle, goed zo! En geniet van de dag :)

Ik ben vandaag aan de poets. Zoontje heeft gisteren een prik gehad en is er een beetje hangerig van, dus die ligt alweer te slapen. Vanmiddag ook maar rustig aan.

Nanoe2 vindt dit leuk.
  12. Nanoe2

Nanoe2 Niet meer actief

@Vievie haha, zou willen dat hij dit vaker deed :roflmao:
    Maar denk dat hij ook niet helemaal lekker is.
    Heeft vorige week zn bmr gehad en zag ook dat er een kies net aan door is.
    Dus zal in zn mond ook wel aan het rommelen zijn. Ook beetje pieperig.
    Maar we liggen regelmatig tot half 9 in bed, zeker in het weekend, heerlijk!
    Echt luxe een kind die zo gek is op zn bed!! :D

@Wolky84 succes vandaag!!

13. Vievie

Vievie Actief lid

17 okt 2017
    209
    100
    43
    @Nanoe2 Ahh ja daar kunnen ze behoorlijk moe van zijn he...

14. Jajo

Jajo Fanatiek lid

7 aug 2015
    3.462
    904
    113
    @capturethemoment eat balen dat die kleine met 34 weken nog in stuit is gaan liggen zeg! Hopelijk lukt de draaipoging volgende week

Jeetje wat een hoop meiden met voorweeen! Hopelijk doet het in ieder geval al iets zodat jullie kleintjes mooi op tijd komen of dat de vk evt kan strippen.

@Nanoe2 WoW wat een luxe dat jouw zoontje zo met je uitslaapt! Hier is slapen nog altijd drama, vaak even wakker s nachts, soms valt hij vanzelf in slaap, soms moeten wij er een paar keer uit. Al moet ik zeggen dat het doorslapen (behalve vannacht dan) tegenwoordig redelijk gaat. Hij is echter standaard tussen 5.00-5.30 wakker met uitschieters als we pech hebben naar 4.30 en als we geluk hebben naar 6.00

@Wolky84 fijn dat je bijna verlof hebt!

Hier alles rustig, woensdag bij de kno geweest voor mijn zoontje. Ze hadden geen kant en klaar advies. Hij zit net op het randje qua oorontstekingen of hij buisjes moet. Ik mocht zelf beslissen, maar vind het nog al wat om hem een ok aan te doen, terwijl het misschien niet nodig is en mogelijk niet eens helpt. Aan de andere kant zie ik ook op tegen de winter, dan komen oorontstekingen juist meer voor en hij heeft er sinds maart al 3 gehad. Dus als dat zo door gaat dan moet hij als nog buisjes.. en het zou echt heel vervelend zijn als dat moet net na de geboorte van de baby. Ik heb de bal maar terug gekaatst en gezegd dat ik het niet weet wat het beste is. (Mocht mee beslissen omdat ik medisch ben, maar kno is niet echt mijn ding, dus weet er te we8nig van) nu gaan ze het in de maatschap overleggen en hoor ik het terug van ze...

Verder is de kleine meid druk in de buik. Afgelopen maandag voetreflex massage gehad, zo lekker en wordt bijna volledig vergoed door de verzekering (ook een goede tip voor jullie om te kijken)

15. Mj89

Mj89 Fanatiek lid

28 nov 2011
    2.591
    655
    113
    Groningen
    Even een ego bericht: vanmorgen bij de vk geweest. Strippen is gelukt, ruim 2cm ontsluiting, baarmoedermond half verstreken.. kwam ook bloed bij mee, is een goed teken zei de vk. Ze zien het gunstig in. Kreeg ook gelijk harde buiken. Mocht het niet doorzetten komen ze zondag thuis nog een keer strippen..

Wolky84, Elraange, brownielover en 5 anderen vinden dit leuk.
  16. Nanoe2

Nanoe2 Niet meer actief

Klinkt goed!
    Duim voor je dat het door gaat zetten!!

@Jajo klinkt goed die massage!
    Hoop dat ze vanuit het zkh met een duidelijk antwoord komen.

Ja, we hebben echt luxe met Sam hoor!
    Je hoort mij daar ook echt niet over klagen :D

17. Vievie

Vievie Actief lid

17 okt 2017
    209
    100
    43
  18. LolaBloem

LolaBloem Niet meer actief

Sorry van hier ook even een ego bericht..

Net controle gyn (nu nog )

Heb al 4cm ontsluiting en zit nu aan de monitor. Gelukkig heeft al dat gerommel toch wel wat gedaan! Baarmoeder trouwens ook al helemaal verweekt.

Wolky84, Elraange, brownielover en 4 anderen vinden dit leuk.
  19. Nanoe2

Nanoe2 Niet meer actief

Spannend!!

20. Relax

Relax Fanatiek lid

26 sep 2009
    1.867
    2.057
    113
    Vrouw
    Spannend @Mj89 en @LolaBloem! Succes en sterkte allebei.

@capturethemoment welkom!

Gisteravond in bed vond er een volksverhuizing in mn buik plaats, ik moest de pijn letterlijk wegpuffen. Het voelde alsof hij om zn as draaide ofzo :eek: Bij alles wat ik doe krijg ik een harde buik, soms pijnlijk en soms gewoon irritant. De vk zei een paar weken geleden dat het normaal is bij een derde kind om meer harde buiken te hebben maar t beperkt me wel. Mn zoontje van 6 zei vanochtend al dat hij me niet wilde knuffelen omdat mn buik alleen nog maar hard is. Ik merk dat ik aanrakingen aan mn buik ook niet meer fijn vind, hebben jullie dat ook?

Volgende week de laatste groeiecho en dan weten we of en wanneer ik ingeleid word, of word ik toch terugverwezen naar de vk? Ik vind die onzekerheid lastig maar mn man snapt dat niet zo goed, hij vindt dat ik gewoon moet afwachten. Het voelt voor mij alsof ik me niet kan voorbereiden op wat komen gaat. Medisch of poliklinisch, inleiden of afwachten, keizersnede of natuurlijke bevalling, wel of geen insuline, na de bevalling 2 dagen opname ivm zwangerschapsdiabetes of misschien is dat toch niet nodig.. scheelt nogal in wat er in de vluchttas gaat.. Ik weet ook wel dat je n bevalling nooit kunt plannen, maar nu zijn er nog zoveel 'Als dit, dan..' en ' Als dat, dan..'.. Ik merk dat ik daar last van heb. Ik zou willen uitroepen dat ze nu eens een keuze moeten maken! Maar mn man zegt (terecht) dat 'ze' het nu ook nog niet weten, dat die ene week echt nodig is om te zien wat het beste is. Ja dat is ook wel zo.. Is mn ongeduldige gevoel voor iemand herkenbaar misschien? :$

Vogeltje80 vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina