Laatste 10 weken afteltopic deel 2!

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Wolfmother, 28 jun 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. capturethemoment

capturethemoment Bekend lid

30 dec 2017
    526
    366
    63
    Vrouw
    @LolaBloem spannend!! Hopelijk ben je nu een heel eindje op weg!! Succes!!
    @ingii89 nog gefeliciteerd! wel heftig zeg ook ivm je blaas etc. Hopelijk gaat het herstel voorspoedig en kun je het allemaal een plaatsje geven! Geniet ervan!
    Hier vannacht volgens mij voor het eerst een beetje voorweeen gehad. Merk dat ik gefrustreerd raak. Ik zit nu weer echt op een rustig punt qua weken. Het is eigenlijk nog te vroeg voor een bevalling, maar je wil zo graag aan de gang. En weet dat het ook nog zoveel weken kan duren , dat is echt irritant!

2. Nanoe2

Nanoe2 Niet meer actief

@LolaBloem hoe is het nu??

@Mj89 en met jou??

@ingii89 rustig aan herstellen en ondertussen genieten!
    Vervelend die katheter! Althans ik vond hem heel vervelend toen.
    Fijn dat de bv nu wel op gang komt en jullie mannetje aan begint te komen :)
    En heerlijk dat je nu thuis bent, is altijd al veel beter dan in het zkh!

3. LolaBloem

LolaBloem Niet meer actief

Was proberen te slapen, net wakker haha en de pijn ook, zucht. Aangezien het voorwerk gister tot middernacht en lichte pijntjes nu zou het misschien vandaag kunnen gebeuren, ben benieuwd. Ook naar hoeveel cm ik nu heb.. :rolleyes:

4. Mj89

Mj89 Fanatiek lid

28 nov 2011
    2.591
    655
    113
    Groningen

Oei, dat klinkt heel spannend! Klinkt serieus. Ben benieuwd of je in het ziekenhuis bent en wellicht al bent bevallen.

Hier is alles rustig, zelfs maar 2 keer eruit gegaan om te plassen. Kon wel beetje moeilijk in slaap komen omdat ik hoopte dat het door zou zetten vannacht maar helaas... Baby heeft er nog geen zin in. Morgen wordt ik opnieuw gestript, zit te twijfelen of ik zal vragen of ze mijn vliezen dan willen breken want heb dan denk ik wel genoeg ontsluiting daarvoor..

Fijn dat jullie thuis zijn en hij het zo goed doet. Logisch dat je nog dingen moet verwerken, was ook geen gemakkelijke bevalling. Denk ook goed om jezelf tijdens het genieten en doe rustig aan.

5. Mj89

Mj89 Fanatiek lid

28 nov 2011
    2.591
    655
    113
    Groningen
    @Nanoe2 hier is alles rustig. (helaas) Morgen wordt ik opniruw gestript, mwar teijfel om te vragen of ze niet geeoon mijn vliezen willen breken. Hoe gaat het met jou??

@LolaBloem reageerde net op je andere berichten. Nog geen baby in je armen dus.. Als je je zorgen maakt kan je altijd even bellen natuurlijk. Wanneer is je volgende afspraak nu? Kan me voorstellen dat je je afvraagt hoe het nu zit qua ontsluiting, heb ik zelf ook.

Mijn jongste dochter kwam vandaag met 40+2. Oudste was er al met 39+1.. Dus hoop niet dat hij nog veel langer blijft zitten.

6. Wolky84

Wolky84 Bekend lid

1 jan 2018
    630
    638
    93
    Vrouw
    Spannend @LolaBloem! Heftig nachtje zo!

@ingii89 Fijn dat jullie weer thuis zijn. Hoop dat je voorspoedig herstelt. Stap bij stap lady!

Hier was het ook feest vannacht. Werd om 2.00 wakker om te plassen. Daarna was beeb mega druk en kon ik niet meer slapen. Kreeg ik brandend maagzuur. Enorme steken in mijn vagina en buikpijn. Tja, toen kon ik helemaal niet meer slapen. Tegen 4.00 sliep ik weer. En om 6.00 was ik weer wakker door een mug in de klamboe. Maar toen ben ik daarna gaan plassen en toch teruggegaan en toen werd ik om 11.00 pas wakker!!! Had het blijkbaar nodig haha.

@capturethemoment ik herken het wel. Zit ook in die weken. Ene moment heb ik super zij in bevalling en andere moment denk ik; help! Ben hier nog lang niet klaar voor. En dan weer ben ik dit lijf ff helemaal beu. En zo gaat het heel de tijd op en neer. Rare weken ;) Zal er wel bijhoren...

LolaBloem vindt dit leuk.
  7. Mj89

Mj89 Fanatiek lid

28 nov 2011
    2.591
    655
    113
    Groningen
    Ik heb zojuist de slijmprop helemaal verloren.. Ook weer wat krampen. Hopelijk worden het weeën :D

LolaBloem, Pink06, Nanoe2 en 3 anderen vinden dit leuk.
  8. Vievie

Vievie Actief lid

17 okt 2017
    209
    100
    43
  9. Vievie

Vievie Actief lid

17 okt 2017
    209
    100
    43
    @Mj89 Bij jou gebeurt er ook vanalles dus! Spannend!!

Hier echt een slechte nacht, veel te veel gedaan gisteren dus toen ik eindelijk in bed lag kon ik niet slapen. Van 00.00 tot 02.00 wakker gelegen, gelukkig sliep zoon uit tot 07.45.

10. capturethemoment

capturethemoment Bekend lid

30 dec 2017
    526
    366
    63
    Vrouw
    Spannend!! Succes en hou ons op de hoogte;)

11. Elraange

Elraange Fanatiek lid

25 sep 2015
    2.674
    2.013
    113
    Vrouw
    oh spannend dames. Ik zit voorste rij haha
    @LolaBloem ga je nog bellen met de gyn?

@Mj89 klinkt erg goed hopen dat t doorzet...

12. Nanoe2

Nanoe2 Niet meer actief

@Mj89 je houd het spannend!
    Duim dat het zo door gaat zetten!

@LolaBloem kan nooit lang meer duren!

Hier nu wel rustig. Weinig harde buiken voor de verandering.
    Wel pijn onderin mn buik, maar heb dat al enige tijd.
    Ook niet het idee dat hij heel snel gaat komen ofzo.

13. Pink06

Pink06 Fanatiek lid

21 nov 2016
    1.308
    693
    113
    Vrouw
    Als er dit weekend geen beebjes geboren worden weet ik het ook niet meer. Wat een spanning :)

14. LolaBloem

:roflmao:

15. LolaBloem

Nee ik ga niet meer bellen ze zal niks voor me kunnen doen nu.
    Denk dat als de weeën vandaag weer regelmatig komen dat het wel kan zijn dat me vliezen breken erna. En anders ga ik naar het ziekenhuis want de pijn kan soms echt hels zijn. Heb nu oppas voor dochter, kan ze straks al bij terecht.

@Mj89 spannendd! Hier ook een stukje slijmprop net verloren haha. Lijkt wel gelijk te lopen en stil te staan bij ons. Hoop dat we allebei vanavond nog gelukkige ouders kunnen worden van de ukies die het ons enorm spannend maken.

16. Vievie

Vievie Actief lid

17 okt 2017
    209
    100
    43
    Even een genante vraag hoor maar is het normaal dat je rond 36 weken opeens meer afscheiding hebt? Het is wel duidelijk geen vruchtwater.

17. brownielover

brownielover VIP lid

9 mrt 2009
    8.177
    3.055
    113
    Nederland
    Zou gewoon even bellen en vragen of ze kunnen zien hoe ver je ervoor staat qua ontsluiting. Hier breken ze je vliezen namelijk als je rond de 5-7cm zit! En anders kun je altijd nog aangeven dat het je heel zwaar word als je nog X dagen moet doorlopen met weeën die elke x weer terug lopen op lopen enz.

Wel spannend hoop dat je gewoon vandaag nog bevalt! Ook voor jou @Mj89

18. brownielover

brownielover VIP lid

9 mrt 2009
    8.177
    3.055
    113
    Nederland
    Ja hoor. Ik heb het heel wisselend, ene keer meer als de andere keer. Bij de eerste was het zoveel dat ik serieus dacht vruchtwater te lekken maar dat bleek dus afscheiding te zijn

Vievie vindt dit leuk.
  19. LolaBloem

Ze zei gister voor ik weg ging dat mocht het niet gebeuren dat ik vrijdag terug moet en eventuele opties bespreken. Denk dat ze strippen bedoeld.

Hoop ook dat het gewoon zelf door zet. Rommelt nog steeds, onregelmatig

20. LolaBloem

Als je belt krijg je nooit de gynaecoloog zelf aan de telefoon maar haar assistente. Is hier heel anders haha. Vind het wel luxe dat een vk thuis komt checken had ik nu ook wel graag gewild

Deel Deze Pagina