Laatste 10 weken afteltopic! Deel 3

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Danty88, 3 nov 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Clueless01

Clueless01 Fanatiek lid

28 jun 2016
    2.362
    1.780
    113
    Ik heb dus t zelfde, alleen overdrijf ik n beetje :p. Mja ik voel me n stuk rustiger als ik elke ochtend alles ff naloop en paar keer per week stofzuig en dweil, dus waarom niet :roflmao:

Eva2011 vindt dit leuk.
  2. Lila8

Lila8 Bekend lid

8 mrt 2018
    602
    689
    93
    Vrouw
    @Eva2011 Heel veel sterkte gewenst! Wat heftig!

@Vrouwke87 Gefeliciteerd!! Lekker genieten! En wat snel :eek:

3. Vl1nder

Vl1nder Actief lid

30 sep 2012
    454
    244
    43
    Vrouw

Van harte gefeliciteerd met jullie dochter, geniet ervan. Wat een ontzettend snelle bevalling zeg:eek:

4. qwerty123

qwerty123 Fanatiek lid

16 nov 2015
    1.569
    902
    113
    NULL
    NULL
    uitgerekende datum:

**November**

3 november:
    - LauraZoey - 30 jaar - 2 kindje - meisje
    - Vie87 - 31 jaar - 2e kindje - jongen
    - Wiedeltje - 28 jaar - 4e kindje - verrassing
    4 november:
    - Lila 8 - 6e kindje - meisje
    7 november:
    - Qwerty123- 28 jaar- 2e kindje- verrassing
    - Rissie10 -28 jaar - 2e kindje - meisje
    9 november:
    - Triesje91 - 27 jaar- 2e kindje - meisje
    - Amelie - 30 jaar - 2e kindje - verrassing
    11 november:
    - Bijnamama88 - 30 jaar - 2e kindje - meisje
    12 november:
    - Reb91 - 27 jaar - 2e kindje -meisje
    14 november:
    - Eva2011 - 37 jaar - 3e kindje - jongen
    16 november:
    - SilSil - 29 jaar - 2e kindje - jongen
    18 november:
    - BubbleZ- 28 jaar- 2e kindje- meisje
    19 november:
    - mxm - 23 jaar - 1e kindje - meisje
    21 november:
    - 1986cindy- 32 jaar - 4e kindje- meisje
    23 november:
    - Marb - 35 jaar - 3e kindje - meisje
    - Bee80 - 38 jaar - 1e kindje - meisje
    26 november:
    - Clueless01 - 25 jaar - 1e kindje - meisje
    30 november:
    - Surprisebaby - 37 jaar - 4e kindje - meisje

** December:**

1
    december:
    - Floeperd - 34 jaar - 3e kindje - jongen
    2 december
    - ashleyrachel - 30 - 1e kindje - meisje
    3 december:
    - Vl1nder - 27 jaar - 2e kindje - meisje
    - Water27 - 32 jaar - 2e kindje - jongen
    - Zonnestralen - 30 jaar - 3e kindje - meisje
    9 december:
    - Florina - 28 jaar - 3e kindje - meisje
    14 december:
    - Danty88 - 30 jaar - 3e kindje - meisje
    16 december:
    - TwinMama4 - 27jr - 3e & 4e kindje - 2 meisjes
    17 december:
    - Riverdale87 - 27 jaar - 2e&3e kindje - 2 meisjes
    22 december:
    - Mroz - 30 jaar - 2e kindje - meisje
    27 december:
    - Fennec - 31 jaar (dan 32) - 1e kindje - meisje

**Januari**

6 januari:
    - Olifantje - 30 jaar - 3e kindje - jongen
    11 januari:
    - Bien1990 - 28 jaar - 2e kindje - meisje

laurazoey vindt dit leuk.
  5. laurazoey

laurazoey Fanatiek lid

20 mrt 2015
    4.485
    2.225
    113
    Vrouw
    twente
    Hier schrik ik van zeg! Heel veel sterkte meid

6. Triesje91

Triesje91 Bekend lid

9 apr 2014
    925
    1.228
    93
    Vrouw
    Twente
    Zwemmen was echt heerlijk! Was alleen continue bang dat mijn vliezen tijdens het zwemmen zouden breken en dat je dat dan niet zou merken maar dat is gelukkig niet gebeurd haha. Zoontje en ik zijn helemaal kapot dus vanavond lekker op tijd naar bed. Met eten lekker smokkelen want onze patat dag is vrijdag niet doorgegaan dus doen wij lekker vandaag. Vanaf morgen weer de gezonde kost. Nu nog even wat poetsen en dan lekker weer languit op de bank. Heerlijk.

PerfectLittleTwin, mxm, Silsil en 5 anderen vinden dit leuk.
  7. Ashleyrachel

Ashleyrachel Fanatiek lid

10 aug 2016
    3.292
    2.189
    113
    Vrouw
    enschede
  8. Bubblez

Bubblez Niet meer actief

Dikke knuffel voor jou meis ♡♡♡

9. Zonnestralen

Zonnestralen VIP lid

22 apr 2017
    12.621
    8.364
    113
    Vrouw
    Sterkte Eva.

Maar als ik dit zo lees zou het misschien goed zijn als ze het thuisfront aanspreken als dat jou even niet lukt. Daar valt nog winst te behalen.

qwerty123 vindt dit leuk.
  10. Lila8

Lila8 Bekend lid

8 mrt 2018
    602
    689
    93
    Vrouw
    Dit! Wie kan het op dat termijn nog aan om logees in huis te hebben?

Sterkte meid!! *hugs* @Eva2011

Amelie, Eva2011 en qwerty123 vinden dit leuk.
  11. Lila8

Lila8 Bekend lid

8 mrt 2018
    602
    689
    93
    Vrouw
    Het is weer middag, dus gaan we weer beginnen met dat gejengel en gekramp. :rolleyes: Ipv dat ik er nu enthousiast van wordt, wordt ik er alleen maar chago van. En ik heb net weer een heerlijke driftbui gehad over het feit dat ik dus eerst die weeen moet gaan voelen en door de halve bevalling heen moet in de auto en al, voordat ik die ks krijg....tenzij ik Vrijdag haal natuurlijk.:( Ik geloof dat ik lekker wel naar de Mac ga zo. :p

Eva2011 vindt dit leuk.
  12. Zonnestralen

Zonnestralen VIP lid

22 apr 2017
    12.621
    8.364
    113
    Vrouw
    Daarom. Ik zou der ook helemaal niet op zitten te wachten als ik alle zooi achter iedereen moest opruimen en als ik in huis niet meer aan mijn rust toe zou komen.

Ik heb regelmatig te kampen gehad met depressie en slecht in mijn vel (voorstadium) zitten. Dan is het heel lastig om te zien welke factoren dat verergeren. Na de geboorte heb je nog zoveel grenzen aan te geven. Het kan echt veel schelen om jezelf nu even op 1 te zetten.

Eva2011 en Triesje91 vinden dit leuk.
  13. Eva2011

Eva2011 Niet meer actief

Omdat mijn ouders geen optie zijn mede door vaders gezondheid, en schoonouders heel duidelijk hebben gemaakt dat ze niet een paar dagen op de kinderen wil passen...

Stel je voor. Je vriend zit met zijn zus op skype te praten. Die vraagt of ze langs kan komen. Vriend zegt uiteraard, want hij kan wel wat hulp gebruiken. Ze vraagt of ze kan blijven slapen. Vriend zet mij voor het blok door me op dat moment te vragen. Ik kon niet weigeren. En vervolgens "oh dan komt zus ook mee".
    Ik kan al geen nee zeggen, maar voel me zo rot de laatste tijd en geef dat keer op keer aan. Bij de VK, bij de gynaecoloog, overal zelfs vorige week in het ziekenhuis. Een ieder zegt tegen vriend, als zij niet belt MOET jij het voor haar doen. Maar hij doet het niet. Wat ik ook aangeeft, ookal zeg ik dat ik het niet meer op kan brengen, ookal stort ik elke dag in. En vandaag zegt hij "ja, maar moet IK dan bellen???" Heel verontwaardigd, nee hoor want het gaat om mijn psyche, daar moet ik maar zelf voor bellen. Hij snapt echt niet, ookal zeg ik het letterlijk, dat die drempel te hoog is.
    Ik ben sinds mijn vorige bericht spullen aan het weggooien die al jaren door hem opgestapeld worden. Mijn hele hal is nu leeg. Dat was voorheen zijn opslag. De box stond er al drie jaar stoffig te worden. Heb beneden alles grondig gezogen en pak nu de stoomreiniger, iig waar de box komt te staan, de rest doe ik morgen.
    De maxi cosi hoes zou ik nog wassen, ding stond altijd ergens bovenop, op de kop zodat de katten er niet in zouden gaan liggen. Heb ik van de vloer moeten rapen en er had net een kat tegenaan staan zeiken. Echt ik heb de neiging om die beesten de nek om te draaien, maar weet ook wel dat ze overal pissen omdat vriend de bak niet schoonmaakt. Dat doe ik uiteindelijk elke keer na tig keer vragen. Het is alsof alles te veel moeite kost, alleen zijn eigen wereldje bestaat, zijn dingen worden gedaan en niet wat ik van hem vraag. Ik vraag echt niet veel! Kattenbak en vuilniszak... Kattenbak omdat het niet mag als je zwanger bent, en vuilniszak omdat die vaak zwaar is. En toch loop ik alles zelf vaak te doen.
    Drie dagen lang stapt hij over spullen heen die voor de trap staan, zware kratten. Elke dag vraag ik of ze naar boven kunnen en elke dag zegt hij ja, en stapt er weer overheen. Ik durf te wedden dat ze nu bovenaan de trap staan. Ben boos geworden na drie dagen vragen...
    Dit, plus 8 jaar depressie... Zonder steun, zonder hulp... Houdt alles in stand.

Sorry voor het geklaag. Ik ben echt op.
    Ben gaan poetsen omdat ik anders in de auto zou stappen om sigaretten te halen...

14. Triesje91

Triesje91 Bekend lid

9 apr 2014
    925
    1.228
    93
    Vrouw
    Twente
    Heb hier geen woorden voor @Eva2011 .. alleen dat die vriend van jou een hele dikke schop in zn r**t nodig heeft. Sorry dat ik het zeg..

laurazoey en Zonnestralen vinden dit leuk.
  15. rissie10

rissie10 Fanatiek lid

19 mrt 2015
    3.526
    2.020
    113

Jeetje zeg! In jou geval MAG je klagen!
    Snap je vriend ook niet zeg dat hij je niet begrijpt! Je bent hoogzwanger kom op zeg!
    Hoop dat het snel goedkomt meid sterkte!

@Vrouwke87 gefeliciteerd met jullie dochter! Jeetje wat een snelle bevalling zeg! Geniet ervan.

En het opruimen herken ik okk! Wil alles netjes En schoon hebben. Stel je voor dat het begint en de vk komt binnen in een troep huis . O nee moet er niet aan denken.

Oja en vanmorgen hadden jullie het over slapen . Ik slaap ook met oordopjes. Wil niks horen. Ook niet het ademen van manlief whaha

Amelie en Eva2011 vinden dit leuk.
  16. Eva2011

Eva2011 Niet meer actief

Je haalt de vrijdag wel. Nog even doorbijten.

17. Spoetnik

Spoetnik Fanatiek lid

8 jun 2013
    4.365
    4.422
    113
    Vrouw
    @Eva2011 mss rare gedachte hoor, maar is hij niet een oorzaak van jouw depressies?
    Ik geef hem niet de schuld, maar ik kan me voorstellen dat 8 jr in depressie en je man geeft er geen fuck om?!?!?
    Hallo, koekoek, o_Oo_O

Het is niet alleen jouw probleem, jullie zijn samen. Jullie probleem
    Ook zijn het jullie kinderen en baby en niet alleen de jouwe.

En die troep van em, weet er een heel mooi plekje voor: het stort!

1986cindy en Amelie vinden dit leuk.
  18. mroz

mroz Bekend lid

11 mrt 2014
    515
    438
    63
    NULL
    NULL
    @Eva2011 Wat een vreselijke situatie, normaal al maar helemaal als je hoogzwanger bent. Ik wens je veel sterkte en hoop dat je je snel iets beter voelt.

@Vrouwke87 Gefeliciteerd met jullie dochter, mooie naam! Hopelijk voelen jullie je allebei goed.

19. Eva2011

Eva2011 Niet meer actief

Klopt, maar in zijn ogen doet hij er alles aan om het huis gereed te maken en is hij goed bezig. Hij vergeet alleen dat ik er ook nog ben. Zijn familie deelt uiteraard zijn mening want hij werkt zo hard in zijn eentje (altijd in ik vorm tegen zijn ouders aan het praten ondanks dat ik ook heel veel heb gedaan met de bouw toen ik nog kon)

Had ze weggestuurd "ga de auto maar stofzuigen" en ze hebben boodschappen gedaan. Ik ben ipv te gaan dweilen met mijn ipad even naar boven gevlucht.

Spoetnik vindt dit leuk.
  20. Eva2011

Eva2011 Niet meer actief

Door zijn gedrag wordt het wel in stand gehouden inderdaad.
    Die troep ligt nu ook in de container. Jammer dan....

Spoetnik vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina