Was vandaag weer een top dag... mevrouw ligt of schopt tegen mijn aansluiting van mijn maagje en darm aan en dat doet echt zn pijn en helemaal als ik gegeten heb want dan lijkt het erop dat het afgesloten wordt en het eten er niet doorheen kan...dan lijkt het op een soort dumping of wat dan ook en dat doet ook echt pijn.. verlies ook weer enorm veel slijm bah... Vannacht tot 01.00 uur opgezeten met mijn vriend die een galsteen aanval had...dus was vanochtend wel erg moe... Gelukkig gaat het nu op dit moment wel even goed ha ha even geen pijntjes of klachten maat het is nog vroeg in de avond benieuwd wat de rest van de uren weer gaat brengen ben het zooooooooo zat kan er niks aan doen...
@water27 Mijn twee zonen kwamen met 38,3 en 38,3 weken en mijn dochter (derde zwangerschap) kwam pas met 41 weken.... Brrrr.... dat valt dan echt tegen als de eerste twee zo lekker op tijd kwamen. Ik heb echt geeeeeen zin dat het nu weer zo lang duurt. Ik hoop echt dat mijn vierde vóór de 40 weken komt.
Oh idd met een inleiding zou je het nooit geweten hebben idd! Mijn zoontje kwam met 38.5 dus dat zou inhouden eind deze week. En het rommelt hier weer een beetje dus was even benieuwd naar jullie ervaring.
Ohh dat valt dan zeker tegen! Nee hoop het ook niet voor je!! Ik hoop stiekem ook dat ik voor de 40 weken beval. Maar ja wie niet denk ik
Ik hoop t voor je! Ik ben vandaag al 4 keer naar t toilet gegaan voor n grote boodschap en dat terwijl t eerst vrij moeizaam ging omdat ik ook extra ijzer gebruik. Haha nou ik hoop wsl gewoon te hard dat dit een voorteken is
Ik ook niet! Alhoewel ik me toch hard onderuit ben gegaan in de badkamer vanmiddag! Ben met Mn buik op de badrand gevallen. Heb 4 uur aan Ctg gelegen en 2 flinke dippen in het hartje gehad maar alles was uiteindelijk helemaal super goed!! Maar was vooral heeeeel erg geschrokken. Ik zal morgen wel goed stijf zijn. Even dacht ik: als ze maar niet nu moet komen door zin stom ongeluk
Ja Thanx meiden gelukkig wel! Zag net bij t omkleden een gigantische blauwe plek net onder Mn buik hoog op Mn bovenbeen. Mn schaambeen doet ook pijn, Mn enkel is dik en Mn nagel is blauw. Voel ook blauwe plek op Mn wang opkomen. Ben echt frontaal voorover geklapt....!! lomp Maaaar baby is in orde en die blauwe plekken genezen wel! @mxm hoe gaat t met de buik?