Geniet ervan. Al schijnt een echt goede soms ook wel eens iets minder lekker te kunnen zijn haha..maar goed, het is voor een goed doel!
@mxm ik heb van vrijdag tot maandag al elke dag aan de ctg gelegen, Groeiecho en doppler testen gehad etc omdat ik haar dus niet voelde en de groei afweek, toen een gesprek gehad met een VK die gewoon ronduit onbeschoft deed dus niet meer willen bellen dat ik haar nog steeds niet voelde. Gyn wilde dat nu wel blijven monitoren want ondanks dat ik het gevoel heb dat ze het niet meer naar haar zin heeft in mijn buik wil ik liever niet ingeleid worden. Mijn bloeddruk was nu ook weer gestegen ben van 100/45 vorige week dinsdag naar 120/70 van het weekend naar nu 120/80 gegaan dus ook die wilde ze liever dagelijks gaan controleren. Krijg nu dagelijks thuismonitoring tot volgende donderdag tenzij ze zichzelf aankondigd of ik haar spontaan weer wel ga voelen bewegen en als ze er nog in zit volgende week gaan ze alsnog inleiden maar dan kon ik me er in ieder geval een beetje op voorbereiden. Arts had ook wel door dat de VK niet helemaal door had dat het ons alles behalve om een inleiding te doen was. Vruchtwater was wel iets minder geworden dus dat is positief, dat was sinds vorige week ineens net boven de marge. Helaas hoor ik tot de weinige die ondanks dat de ctg wel bewegingen registreert ze niet voel, al vond ze ze nu ook wel duidelijk minder dan zoals afgelopen weekend geregistreerd waren.
Wat vervelend van de vk, jammer dat ze denken dat het je om een inleiding te doen is. En ik heb dat ook hoor op de ctg zelfs volop bewegingen maar ik voel ze dus niet en ben dus meerdere keren voor mijn gevoel voor niks na het ziekenhuis geweest gyn gaf aan dat ik goed gehandeld had maar zelf baalde ik er wel van dat ik haar zo slecht voelde. Maar wel erg fijn dat deze gyn jou wel serieus neemt en er ook naar handelt want het blijft allemaal eng en spannend tot dat ze veilig in je armen liggen en je zicht erop hebt.. sterkte en succes nog even.
Nou idd, was ook echt boos sinds maandag mede omdat de weg naar deze zwangerschap al lang duurde en behoorlijk over de stekels van de rozen gingen zo gezegd. Daarbij weten we dat het na de bevalling al hectisch wordt vanwege de afwijking die ze heeft, goed behandelbaar maar wel hectisch qua behandeling.
Spannend Ik zat er ook al aan te denken om het te doen. Maar omdat je zulke wisselende verhalen hoort.... twijfel ik. Dus zou zeggen laat ff weten hoe het was
Hier nog 1 week 2 dagen te gaan tot de datum.... gister controle gyn. Alles zit echt nog pot dicht.... en ik ben moe moe moe Kan wel 24 uur slapen.
Kan ook zo veranderen. Had met eerste ook en drie dagen later met controle 2 cm ontsluiting succes nog even bijna
Nou meiden, de voetreflex was nou niet bepaald echt helemaal ontspannend jeetje er waten punten die gvd zeer deden pffff. Op het eind kreeg ik meteen een flinke harde buik. Eenmaal thuis sta ik te koken en krijg ik steeds vaker harde buiken, werd ook ineens kei misselijk bah! Harde buiken houden aan, maar nog niet dat het pijn doet. Schoonouders waren hier en die hebben voor de zekerheid kleintjes maar meegenomen. Mocht het aan de gang gaan? Morgenvroeg om 11:00 moet ik in het zh zijn en word ik gestript. Dus best spannend allemaal. Moet zometeen wel nog de kapsalon in om 2 mannen te knippen, diegene die mij zou vervangen is ziek pffff.... heb ik weer. Maar Goed ze zeggen dat bewegen goed is. Dus voor het goede doel dan maar.
@Danty88 hoop ook op een wonder eigenlijk nog dit weekend ben er echt wel klaar mee. Pff nu weer zon druk down under alsof ze eruit wil kruipen. @1986cindy oh niet bepaald relax dus die voet reflex Hopelijk gaat het idd wat doen en zijn die harde buiken de goede voortekenen.
Nog niemand bezig? Er zouden er een aantal bevallen he de 23ste.. waaronder ikzelf Nou er gebeurd niks sterker nog hij is harstikke druk in mn buik, het doet helemaal zeer.. nou beter voel ik hm teveel als te weinig
Pfff hier lijkt het wel alsof ze eruit wil kruipen. Krijg me een paar kopstoten steeds down under. Ik zei al lijkt wel of chucky down under met een mes zit ofzo
Nou schiet niet echt op met bevallen hier he? Kom op dames Nee hoor,.. leef heel erg met jullie mee! Nou, hier ook weer een avontuur beleefd. Had laatst zo’n wilde buik dat ik er zelfs een filmpje van heb gemaakt. Maar nu sinds gisteravond niet veel beweging meer gevoeld. vandaag echt er voor gaan liggen maar nog steeds nauwelijks wat. Dus ik gebeld met de vraag hoe vaak je leven moet voelen, met die val van maandag in het achterhoofd. Ik moest komen, onderzoekje, aan de ctg etc. Prachtige CTG .. als Laatste nog een echo.. is ze in stuit gedraaid. Dus superlogisch dat ik haar niet of in ieder geval anders voel. Wat een boefje he!? En ik maar zorgen maken dat t door die val kwam
Ja die steken ken ik ook zijn te bizar! Ook echt een druk van onder terwijl hij al ingedaald is kaar blijkbaar kon hij nog een stuk
Ja ze heeft nog de ruimte. Zoals de gyn vandaag zei: “als ze nu in stuit kan draaien, kan ze ook weer in hoofdligging draaien!” Ze lag maandag nml nog “goed”