Voor de dames waarbij de weeën niet doorzetten maar wel onregelmatig aanwezig zijn.. ik liep 3 dagen met voor weeën en telkens als ik ging slapen of rusten zakten ze af. Heel frustrerend. Tot ik op zondag avond half 10 door mijn moeder haast naar buiten ben "geschopt" en ik de halve buurt door heb gewandeld werden de weeën eindelijk regelmatig. 4,5 uur later was mijn meisje er. Dus. Ga wandelen! Hopelijk werkt het bij jullie net zo goed als het bij mij heeft gedaan. Edit; Laat het nu ook nog eens half 10 zijn
Jeetje, ik blijf maar echt slijmproppen verliezen, ik dacht dat ik gister alles wel verloren had, maar nu weer zo’n groot deel verloren .
Bericht van gister 26-11-2018 Hier heb ik me om 19:30 gemeld in het zh. Naar wat opstart problemen met ctg apparaat lig ik er nu zon 45 min aan. Moet plassen Zie flinke pieken komen op het scherm...... En hier eindigde mijn bericht Kreeg toch opeens flinke weeen om 22:30 maar die name uiteindlijk weer af. Dus hebben heerlijk geslapen Kreeg die avond een ballon geplaatst en had 1 cm Volgende ochtend 27-11-2018 07:15 2a3 cm, was erecht blij mee! Zonder pijn. Rond 11:00 ruime 3 cm en hebben ze de vliezen gebroken. Tegen 15:00 kreeg ik het zwaarder en had ik 6 cm Om 17:30 volledig en om 18:06 is onze dochter Vajèn geboren. Wij zijn helemaal in de wolken heerlijk weer zo’n kleintje. Ga morgen even lezen hoe het hier allemaal is, ben zo moe! Zal even een foto uploaden, ze is zo mooi
Hier om 20.00 uur ongeveer de slijmprop met bloed verloren...het rommelt ietsjes maar niet echt dat ik denk dat er wat gaat gebeuren. Maar goed mijn lijf is iig wel bezig en dat is voor vrijdag wel fijn. Net visite weg en nu lekker naar bed en proberen te slapen. Meiden die weeën hebben hoop dat het doorzet en snel babynieuws komt. En mxm hoop echt dat je vannacht mag gaan bevallen want voor jou is het echt rot nu...
Neeee wat goed!!!! Gefeliciteerd met jullie prachtige dochtertje!!!!! Rust lekker uit en kom snel vertellen hoe het met je is!
@Danty88 yes het rommelt bij jou ook nu! Hopelijk gebeurt er iets de komende nacht en dag! Slaap lekker meisjes en succes voor iedereen die bezig is of wachtende is
Babynieuws!!!! Onze dochter is gisteravond laat, rond 23:30 uur, thuis in bad geboren!!!! Na de harde buiken vanaf 19:30 uur begonnen om 21:30 uur de pijnlijke weeën (door te staan, wiebelen en te lopen @triesje dat is inderdaad een supergoede tip!) en 2 uur later werd ze geboren. Heftig maar zo fijn dat het zo goed en snel ging. Ik ben verliefd!!!! <3 (Naam houden we anoniem)
Joepie! 2 baby's! Gefeliciteerd @Surprisebaby en @1986cindy !!!! Nu @mxm nog en dan inderdaad 3 baby's in bijna 3 dagen. Ik duim voor je! Dan ga ik nu weer naar het plafond staren.... mn maag knort maar om nu al te gaan eten...
Dankjewel ben ook wel erg benieuwd. Ik ben met beide jongens het niet verloren.. verlies net weer slijm met bloed dus er is wel wat gaande..Hopen dat het doorzet haha maar verder nog geen krampen ofzo
Ja precies daar ben ik al blij mee zeker voor de inleiding vrijdag. Geeft mij toch een wat prettiger gevoel dat we niet in een lichaam gaan kloten wat nog helemaal niet klaar was voor een bevalling...en nu dus wel een beetje
M’n vliezen zijn gebroken om 5:15! Wow dat is echt raar. Nu echt weeen die zich snel opvolgen, maar nog niet zo lang duren. Yes!