Met gebroken vliezen en weeen, dan word het meestal wel dezelfde of de opvolgende dag geboren toch? Ieg als de weeen niet doorzetten dan na 24u naar het ziekenhuis toch?
Super! Zet hem op. @1986cindy gefeliciteerd! Nu heerlijk genieten. @Surprisebaby wauw wat snel gegaan allemaal! En wat fijn dat het in bad gelukt is. Gefeliciteerd.
@1986cindy en @Surprisebaby gefeliciteerd met jullie meiden!! @mxm ja dat zal voor vandaag of morgen worden! Succes! Hier zometeen groeiecho. Ben benieuwd hoe zwaar de jongens nu worden geschat...
@Surprisebaby whohooo goed gedaan!! Gefeliciteerd! Wat fijn een bad bevalling! @Danty88 en @mxm succes vandaag! Bijna jullie ukkies in jullie armen!!
@1986cindy en @Surprisebaby gefeliciteerd met jullie dochters! @mxm succes vandaag duim voor een vlotte en fijn bevalling en ben blij dat je toch voor mij nog bevalt @Danty88 hopelijk zet het door maar na het verliezen van de slijmprop hoeft het noet gelijk te beginnen he. Hier al bijna 2 weken geleden dat ding verloren.
Nee klopt ga er ook niet vanuit hoor. Stiekem hoop je het wel maar aangezien ik geen krampen voel verder denk ik ook niet dat er wat gaat gebeuren maar mijn lijf is iig bezig dat is wel fijn voor de inleiding vrijdag.
@1986cindy en @Surprisebaby Gefeliciteerd met jullie kleintjes! @mxm Veel succea, dat het nu maar éindelijk zo ver mag zijn! Fingers crossed
Breekt even in: Alle nieuwe mama's gefeliciteerd Én even speciaal @mxm heel veel succes wensen! Eindelijk. Heb stilletjes mee gelezen en gunde het jou zo enorm dat beeb geboren gaat worden.
Meiden die bevallen zijn gefeliciteerd Hier is het na gister voorweeen weer rustig gebleven... vandaag controle hopelijk willen ze nu wel wat gaan doen.