Klopt Heb je ook iets met lotto getallen ? wel handig voor de 31 dec trekking Dus je hebt gewoon gelijk het begind in ieder gebal op de 29e dus jou berekening. Wel Bizar overigens mijn man zei afgelopen week nog zul je zien, op onze trouwdag gaat het beginnen. Niet wetende dat we dus vanavond idd aan het bevallings avontuur beginnen
Whahaha nee niet voor de lotto helaas idd Geniet nog maar;lekker van jullie laatste dag met zijn 2tjes
@mxm gefeliciteerd met jullie dochter! @Ashleyrachel gaat vanavond gewoon helemaal goed komen en desnoods slepen we elkaar de nacht wel door toch Ik ga zo de naam op de muur plakken, de oudste komt vandaag alleen lunchen thuis en na school gaat hij bij een vriendje spelen en aansluitend naar opa en oma. En de laatste was wegwerken en de versiering binnen alvast ophangen. Voor de rest is hier alles wel helemaal klaar en anders zou ik het toch niet zelf kunnen fysiek momenteel. Vanavond wordt het bed pas op klossen gezet voor we richting zkh gaan met een trapje er langs zo alvast school een berichtje sturen dat de oudste mogelijk morgen opgehaald wordt tijdens school of in ieder geval hyper zal zijn door de spanning dan weten we tenminste ook hoe we daarmee om moeten gaan ivm fietscontrole
Gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter! Sterkte met je herstel. @Ashleyrachel allereerst gefeliciteerd met jullie trouwdag! Heel veel succes vanavond & morgen. Hopelijk gaat je bevalling vlot zodat je bekken/heup goed kunnen herstellen.
Deze manier heb ik 10 november gehad. 11 november 8 uur vliezen kunnen breken. Weeën opwekkers om 9 uur en 13.32 was ze er. Het is me zo ontzettend meegevallen en ik hoop dat jij het ook zo zal beleven. Een ding is zeker. Ze komt eraan!
Ja vanavond, arts vond het niet verantwoord om nog langer af te wachten omdat de kans op een ks dan in ons geval te groot werd, voelde voor onszelf alleen niet fijn om het afgelopen maandag al te doen. Bijkomend voordeel is in onze ogen dat mocht het nu alsnog de ks worden we netjes aan de adviezen voldoen van de 39 weken. Dus zo de laatste thuismonitoring. We krijgen er iets moois voor terug en heel veel heftiger als vorige keer kan geloof ik ook niet
Gefeliciteerd @mxm. Wat fijn dat ze er is. Klinkt inderdaad als een pittige bevalling. Heel veel sterkte met je herstel en geniet van jullie meisje!
@Ashleyrachel, @Maev en @Danty88 Heel veel succes vandaag met jullie inleiding. Hopelijk van jullie kant ook snel mooi babynieuws En dames probeer nu vooral juist niet té veel te doen. Even krachten sparen voor de bevalling! Ashleyrachel ook nog gefeliciteerd met je trouwdag. Een mooier kado op (of vlak na) je trouwdag kan je niet krijgen ♡
Gefeliciteerd met jullie meisje! Leuke naam, was hier ook een kanshebber! Aah dat knippen... daar kan je wel even last van hebben. Neem je rust!!
Dankjulliewel allemaal Ik ben idd ook de laatste dingen aan het doen. Moet 15:30 uur binnen zijn en dan kan ik nog wel ff slapen daar maar dan is het thuis klaar.. Net ff kids naar school en psz gebracht en jongste zie ik pas morgen weer wel vreemd gevoel...zullen ook hormonen zijn Denk ik haha maar wel ff slikken Ja @Ashleyrachel Bijnaaa onze baby's apart wel weer...
Bij sommigr dames valt inleiden ook mee he, probeer dat voor jezelf vast te houden mop. Ik hoop echt dat het dit keer meevalt en je het positief af kan sluiten. Je kunt het! Succes ook voor M. En geniet van jullie meisje als ze er is!
@mxm Gefeliciteerd, eindelijk! Hoop dat je je snel goed voelt en alles goed gaat met het kindje. @Ashleyrachel @Danty88 @Maev Heel veel succes vandaag en morgen, zet m op!
@Maev komt goed we vallen elkaar wel lastig op de app als het niet gaat Haha. We kunnen dit @ de rest uuugghh het zal wel aan de spanning liggen. Ik jank bij het lezen van alle lieve berichtjes echt super lief Ik kruip nu lekker in de bubbel zet de man nog even aan het werk in huis En pak vanavond de strijdbijl Ik bericht wanneer ze er is
Hier ook spanning hoor ineens pfff nog even de laatste dingen nog in huis halen en ga ik ook lekker mijn bubbel in