Wat een spanning hier zo met 3 inleidingen.. wauw! Allemaal veel succes! @Ashleyrachel gek idee he? Ook als je het al 2 jaar bent ga je nog wel eens denken "heh" Je kunt t meis, zet m op straks!
Balon geplaats. En moet Zeggen het viel echt mee. Wel wat onprettig maar te doen Ik zat echt ff met mijn horror gevoel van de foam echo uit het traject. Toen zeiden ze valt mee voelt er bijna niks van, en het deed me met het doodspuiten van de schuim door de eileiders een portie zeer! Heb toen gejankt als een klein kind. En nu voel ik me zo vrolijk als het maar kan. (Nog wel ) Nu weer een ctg en daarna naar de afdeling heen.
Stille meelezer hier. 35 weken zwanger van de 3e. @Ashley Als je de hsg bedoeld... pfff dat is ook een partij pijnlijk! Ik vond bevallen minder pijnlijk. Of in ieder geval bouwen de weeen zich dan op qua sterkte. Ik vond de hsg gelijk van niets naar de meest pijnlijke wee schieten. Dus denk maar dat heb je alvast overleefd. Een bevalling is geen pretje maar ik kies liever om te bevallen dan nogmaals een hsg Dames heel veel succes met de aller aller laatste loodjes
Serieeus... lig je dan op een kamer met iemand die snurkt alsof het een zwaar oud bejaarde man is. Dit wordt een heeeeeleeeee lange nacht. Zelfs mijn man presteert het niet om zo te snurken.
He meiden, 16.15 uur ballon er in en om 20.50 uu3 viel ie eruit en had ik 3 cm en rond 10 00 uur 5cm en 23.55 uur mocht ik mee persen... Hier 30-11-2018 om 00.01 bevallen van onze inie minie meisje.. mevrouw lag toch weer in stuit dus stuitbevalling gehad.. Ze weegt 2440 gr en is 42 cm...echt zo klein net een baby born en ligt nu heerlijk te slapen
Ten eerste heel veel succes, ik kan prettig terug kijken op de plaatsing van de ballon en bevalling. Wat vervelend dat je bij jullie niet alleen ligt?! Hier in Denbosch allemaal eigen kamers dat is wel heel erg fijn. Hopelijk kun je de slaap nog pakken, je kunt alle energie hard gebruiken x
@Ashleyrachel hopelijk is het toch nog gelukt om wat te slapen. Hier ondertussen wakker van weer wat krampen en rugpijn en het gevoel alsof de ballon ieder moment eruit kan vallen.
Gefeliciteerd! Dat is snel gegaan. Ik heb n ballon en 2 pillen gehad. Nu ben ik even thuis. Over een paar uur weer melden in het ziekenhuis. Hopelijk vandaag meer succes.
Gefeliciteerd!!!! Wat een piepklein moppie zeg! Gussie!!! En een stuitbevalling! Wat stoer! Hoe ging dat? Lijkt me zo spannend!!!! Goed gedaan. Ben benieuwd hoe ze heet maar snap t als je het niet deelt. Lekker rusten en genieten nu!
@Ashleyrachel hoe gaat het??? Hopelijk nog kunnen slapen!! @Maev en daar? @Danty88 van harte gefeliciteerd met jullie kleine meisje!!!
@Danty88 gefeliciteerd @Maev amper geslapen hier. Dat mens naast me snurkt echt serieeus niet normaal hard. Hoop ook echt dat deze nacht geen vervolg krijgt, want dan vraag ik wel serieeus of ze me ergens anders kunnen leggen. @Zonnestralen laat je ff weten war ze zeggen? En wat voor pil btw?
Je kunt evt een temazepam vragen aankomende nacht als je nog niet bevallen bent. Of anders 60 keer zeeeeer luidruchtig naar het toilet gaan. Zo moe aan je bevalling beginnen is ook niet de ideale situatie.