@1986cindy hoe is het nu? Na je waterijsje en zonder dikke deken? Ik zou dus wel bellen als je nog steeds zulke hoge koorts hebt. Straks gaat t van kwaad tot erger!!! Sterkte meissie!
Ik heb ff de puf niet om te reageren, maar t is begonnen, vk is net geweest. Jippie toch nog spontaan!
Hier vandaag medicatie tegen hoge bloeddruk gehad en heb me toch hoofdpijn sindsdien werd er gewoon wakker door Iemand bekend mee toevallig? Weet ook niet of paracetamol daarmee samen mag
Gister om 5 uur is onze dochter geboren. Om 4 uur voelde ik de eerste wee. Ondanks opwekker nu juist geen weeenstorm gehad. 15 min persweeen moeten wegzuchten en uiteindelijk 3 min geperst.
Ik heb om 03:00 weer twee paracetamol op, en om 04:00 moest ik plassen en had ik 38,4 Ik zit nu beneden met een pyama trui en mijn badjas. Heb het warm maar kan ook niet zonder iets over mijn benen dat is weer te koud pfff. Zoontje werd wakker en ligt bij ons, hij huilde weer van de pijn in zijn oren. Nu slaapt hij. Ik heb steeds honger dus zit beneden twee beschuitjes weg te werken. Op zich voel ik me redelijk, benieuwd wat de kraamhulp morgen zegt.... echt heel erg jammer dat het zo loopt, je valt toch een beetje van je roze wolk. Al geniet ik zo van mijn lief meisje, ze is zo lief!!!
Jeetje! Wat een droombevalling, als ik dat zou hebben, dan zou ik nog wel 10 kids willen Van harte gefeliciteerd, geniet van deze bijzondere tijd. Liefs Cindy
yes! Zet hem op. Ga er gewoon van uit dat het doorzet. @1986cindy och allemaal in de lappenmand. Veel beterschap. Oei een baarmoederontsteking. Ik zou toch weer even bellen hoor.
@Ashleyrachel ?? X @1986cindy wat een getob daar..maar wat een lekkerding!!! @Zonnestralen gefeliciteerd!!!!!!
Die hoofdpijn is vaak een kenmerk van een hoge bd. Eig even overleggen met je verlos, dan kunnen ze je strakker in de gaten houden. Daarna mag je PCM.
@Ashleyrachel hoe is het meis?? Ik zag dat je 6 uur geleden online bent geweest... ik hoop dat alles goed gaat met jou en de kleine uk inmiddels veilig in je armen ligt!
@1986cindy zou het even overleggen. Na paracetamol nog best hoge temp vind ik. Oppassen hoor! Wat een prachtig meisje smelt!! @Zonnestralen wow! Hoe dan?! Gefeliciteerd!!! Alles goed met jullie? @Ashleyrachel hoe is het?