Laatste 10 weken afteltopic! Deel 3

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Danty88, 3 nov 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. wafelijzer

wafelijzer Fanatiek lid

26 nov 2015
    1.828
    782
    113
    Vrouw
    Gefeliciteerd!!

2. Bubblez

Bubblez Niet meer actief

Gefeliciteerd !!! Wat een prachtig wonder dit en jeetje meis wat is dit je gegund!!!
    Duizend maal gefeliciteerd!!
    Hopelijk knap je snel op meis!

3. Bubblez

Bubblez Niet meer actief

Ik hou nu op hier mee te praten. Iedereen uit "mijn" clubje is nu bevallen dus ik neem afscheid.
    Ons meisje is 'al 3 weken en doet het geweldig!

Allemaal veel succes en geluk!!

water27, Maev, Olifantje en 4 anderen vinden dit leuk.
  4. Blosjes

Blosjes Fanatiek lid

21 jan 2013
    1.055
    523
    113
    Vrouw
    Provincie Utrecht
    Wat een mooi meisje @Danty88! Lekker van genieten!

@Clueless01 gefeliciteerd met jullie dochter. Hopelijk voel je je snel wat beter. Geniet van jullie wonder ♡

Danty88 vindt dit leuk.
  5. kleineM

kleineM Fanatiek lid

7 okt 2014
    3.215
    1.516
    113
    Dag lieve @Bubblez!!
    Geniet van je gezinnetje!

@Ashleyrachel gefeliciteerd met je dochter! Wat een fantastische bos haar zeg! Succes met het herstel!

@Clueless01 jij ook van harte gefeliciteerd meid! Goed gedaan, bikkel.. nog 4 uur over die laatste cm! Respect! Succes ook met het herstel!

Bubblez vindt dit leuk.
  6. K00

K00 Niet meer actief

@Clueless01 oeh dat klinkt als een pittige..maar wat heerlijk dat ze er nu is. Gefeliciteerd!

@Ashleyrachel jeetje dat was me wat..maar wat een prachtmensje heb jij op de wereld gezet..Gefeliciteerd!

7. Zonnestralen

Zonnestralen VIP lid

22 apr 2017
    12.642
    8.384
    113
    Vrouw
    Gefeliciteerd meis. Wat een droppie :)

Danty88 vindt dit leuk.
  8. Danty88

Danty88 Fanatiek lid

27 jul 2011
    2.899
    584
    113
    huismus
    Bedankt allemaal..:D

@Clueless01 gefeliciteerd met jullie meisje en hoop ondanks het bloedverlies dat je kan gaan genieten...

9. Ashleyrachel

Ashleyrachel Fanatiek lid

10 aug 2016
    3.292
    2.189
    113
    Vrouw
    enschede
    @Clueless01 jij hebt het ook ff spannend gemaakt dus. Maar ook jou mooie meisje is er! Gefeliciteerd :)

@Danty88 wat een pracht meisje :) ook gefeliciteerd.

Ik begin langzaam ff ook weer op de planeet te komen.
    Ons meisje is echt zo klein nog, dus waarvan ik dacht dat ons noppies pakje maat 44 (die ik als leek kocht) nooit zou passen zit als gegoten :)
    In 50 heeft ze echt nog zwemles.
    Ohja en poepen kan ze goed al 7 poepluiers gehad in net als iets meer als 24 uur oud.

Morgen hopelijk na huis heen :)
    Ik begin langzaam aan ook van de keizer snee op te knappen.
    Al voelt het nog wel alsof ik door een vrachtwagen over reden ben ;)

Ik ga nog ff weer verder in mijn baby bubbel en met rust pakken. Het forum pak ik wel weer op zodra de energie er echt voor terug is.

Maar wat een lieve en toffe reacties allemaal :)
    Dames die nog
    Moeten zet hem op !

water27, Triesje91, ing87 en 10 anderen vinden dit leuk.
  10. suuz09

suuz09 Bekend lid

14 jan 2009
    712
    272
    63
    Hoe zwaar is de kleine meid? Zit zelf namelijk heel erg te twijfelen welke maat ik moet hebben voor na de geboorte?

11. Maev

Maev VIP lid

4 dec 2014
    6.071
    5.553
    113
    Hier eigenlijk nog behoorlijk in een roes van de inleiding en de daarop volgende bevalling.
    Op vrijdagochtend om kwart iver 9 bleek ik al 5 cm ontsluiting te hebben en zijn mijn vliezen gebroken na een kwartier kwamen mijn weeen al regelmatig en sterk genoeg dus geen weeenopwekkers nodig gehad. Rond 10 gevraagd om pijnstilling omdat ik tussen de weeen mijn spieren niet ontspannen kreeg in mijn heup waardoor ik helemaal niet meer kon bewegen. Toen die eenmaal zat en werkte en ik dus op het knopje drukte van het pompje zat ik al op 9,5 cm. Uiteindelijk is om 12.18u na 6 pers weeen en een kleine knip ons meisje eindelijk geboren.

Ze is dysmatuur en heeft overduidelijk een klompvoetje. Achteraf gezien heb ik wederom qua gevoel gelijk gehad. Ze had het echt niet meer naar haar zin in mijn buik mijn placenta bleek ook aan het verkalken te zijn al een tijdje terwijl de testen steeds aangaven dat het wel meeviel (ik snap dat het protocol zegt dat ze pas mogen handelen als de testen het laten zien, echter ik heb een behoorlijk medisch dossier wat laat zien dat dat bij mijn lichaam dus de verkeerde houding is) ze is zelfs aanzienlijk lichter dan bij de Groeiecho van 1,5 week ervoor. Maar wel aan de lange kant. Oorzaak van de verkalking is wss een combi van de stress van de uitspraak met weer een slijmbeursontsteking in mijn heup van de laatste weken. Beide zaken waren vlak voor ik veranderingen opmerkte in mijn buik.

Ik probeer wel bij te lezen maar kost me momenteel even erg veel moeite.

12. Meisje93

Meisje93 VIP lid

21 mrt 2015
    32.071
    14.402
    113
    Gefeliciteerd met jullie meisje! @Maev
    Maar goed dus dat je eerder ingeleid bent. Aangezien je placenta al aan het verkalken was

Maev vindt dit leuk.
  13. kleineM

kleineM Fanatiek lid

7 okt 2014
    3.215
    1.516
    113
    Gefeliciteerd @Maev met jullie meisje! Hopelijk valt het mee en groeit ze goed en kunnen jullie lekker van haar genieten. Hopelijk is alle pijn ook snel weg. Succes met de behandeling van het klompvoetje! Gelukkig kan het verholpen worden (toch) maar leuk is anders. knuffel!

@Ashleyrachel ben je al een beetje aan het genieten? Hoe gaat het herstel van de keizersnee? Best heftig allemaal he?
    Hoe zwaar is jullie meisje dat ze in maat 44 past? Zo'n ukje! Zie in je handtekening dat je met 36.4 weken bevallen bent, maar je was toch al 39..? of vergis ik me en is ze daarom zo klein?

Maev vindt dit leuk.
  14. laurazoey

laurazoey Fanatiek lid

20 mrt 2015
    4.485
    2.225
    113
    Vrouw
    twente
    @Ashleyrachel gefeliciteerd met jullie dochter! Zag op instagram dat we in hetzelfde ziekenhuis bevallen zijn ;)

Ashleyrachel vindt dit leuk.
  15. Blosjes

Blosjes Fanatiek lid

21 jan 2013
    1.055
    523
    113
    Vrouw
    Provincie Utrecht
    Gefeliciteerd @Maev met jullie dochter! Fijn dat je toch ingeleid bent, maar zo zie je weer dat je moedergevoel het vaak bij het juiste eind heeft!
    Heel veel sterkte met je herstel en ook met de behandeling die jullie kleine meid gaat krijgen.

Maev vindt dit leuk.
  16. Kippetje88

Kippetje88 Bekend lid

11 apr 2015
    644
    1.115
    93
    Vrouw
    Whoop whoop! Eindelijl 30 weken en mag ik hier meekletsen! ;)

Ik heb er zo'n zin in en kan niet wachten! Kerst en jaarwisseling kom maar door en dan is het babytijd! ❤

Aan alle kersverse Mamma's die ik voorbij zag komen van harte gefeliciteerd!

Ik hoop hier gezellig mee te mogen kletsen! :)

ing87, Olifantje, Bien1990 en 2 anderen vinden dit leuk.
  17. Ashleyrachel

10 aug 2016
    3.292
    2.189
    113
    Vrouw
    enschede
    2875gr
    46cm
    Ze hadden hier echt een beeb verwacht van rond de 3400/3500 gr
    Zelfs de verloskundige zei het de dag voor de bevalling nog, van het wordt een mooi stevig kind.
    Alles behalve stevig dus ;)
    Maar normaal is 44 wel echt klein bij een voldragen zwangerschap van 40 weken :)

18. Ashleyrachel

10 aug 2016
    3.292
    2.189
    113
    Vrouw
    enschede
    Je hebt gelijk :) typ foutje hihi zo ff aanpassen :)
    Was idd 39,4
    Ze weegt 2875 gr. En 46cm lang.
    Vermoed dat ze met een week wel uit 44 is. Verbaasde me vooral omdat ik veel van noppies heb, wat normaal wat klein uit valt.
    Haar pakje 44 is dus ook van noppies :)
    Ter vergelijking ;) op de foto Shirtje is van noppies maat 50.
    Doet dus tevens ook dienst als jurk :p
    D45E5BA9-5E4B-4432-8E7D-392D2D5EC9E0.jpeg

Triesje91, water27, Olifantje en 5 anderen vinden dit leuk.
  19. Izzie7676

Izzie7676 VIP lid

18 dec 2017
    5.793
    6.474
    113
    Vrouw
    Ohhhh smelt!! Wat een snoetje ❤️❤️❤️

20. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

15 apr 2011
    55.019
    15.626
    113
    Nabij Utrecht
    Mijn oudste was 47 cm (2640 gr) en heeft bijna een maand in mt 46 gezeten.
    De middelste en jongste waren 45 cm en hebben zeker dik een maand in mt 44 gezeten :D
    Maat 50 was zoals het "jurkje" bij jouw meissie... met de mouwen 6x omgeslagen zowat :D

Wat een beauty zeg!!

Deel Deze Pagina