Hij zal nog wel kunnen draaien verwacht Ik! Hoever loopt hij voor? Wat is de reden dat je geen versie wil? (Ik zou daar ook over na moeten denken !)
Ik lig nu aan de ctg vooraf aan nog een versie, ze lag idd nog steeds in stuit... De gynaecoloog deed een beetje moeilijk over meteen inleiden, willen ze eigenlijk pas vanaf 39 weken. Maar ik ga straks wel zeggen dat ik niet weer na een geslaagde draaipoging wil afwachten, dan is de kans zo groot dat ik nog een draaipoging nodig heb en het doet echt enorm zeer... Afwachten wat ze dan zegt.
Hij ligt met hoofd en benen een dikke week voor op groei buik gewoon normaal dus nog geen suikertest gelukkig. Wel loopt hij van het begin al voor op de groei eerst de groene lijn en nu de rode lijn, ze zei dat hij niet erboven moet gaan zitten.(1500 gram nu) Is wel een cryo en heb je meer kans op vroeggeboorte volgens mij. Mijn gevoel zegt geen draaipoging heb er over gelezen dat het meer risico geeft, bij kleine mensen dat het moeilijker is en pijnlijker (ik ben 1.54) Hij ligt al helemaal ingedaald dus waarschijnlijk ook niet mogelijk. Kont ligt in de bekken en de benen omhoog heel lenig en heel pijnlijk voor mij. Hij kan nog draaien gelukkig daar gaat ze ook vanuit. Dochter lag wel goed en normaal bevallen.
Je zou denken als zijn hoofdje het grootst is dat hij nog wel omtuimelt...maar als zn billen vast zitten is dat misschien weer wat lastig ik duim op een goede afloop!
...en? Is de versie gelukt??? Wat is het plan? Oh zoveeeel succes!! @rijswijkse welkom! Hier ligt ze ook nog om de haverklap in stuit, bij 36 weken ligt 95% goed. Zo niet gaan ze dan pas naar opties kinken. Eerste zwangerschap ook altijd stuit gehad, mislukte versie en een keizersnee.
Ja heb veel gelezen over stuitligging vandaag hij heeft nog even om te draaien gelukkig. @kleineM hoop dat ze snel draait bij je. Wil je normaal bevallen of keizersnee? Lees net dat als je placenta aan voorkant ligt geen draaipoging doen, heb placenta aan de voorkant. @droomwens79 wow bijna ben je aan de beurt gaat snel hé. In januari zaten wij ons druk te maken om de punctie en nu om de bevalling Helaas voor 1 uit ons groepje is het allemaal anders gelopen (kom ff niet op haar naam) Gaat alles goed ben je er klaar voor?
Ja ik heb het gelezen, volgens mij bedoel je pimpelmeesje... vreselijk idd Nou idd de punctie, wat een hel was dat toen hahahahaha.... Nooit meer Hier alles goed, we zijn klaar voor zijn komst
De versie is gelukt maar was vreselijk pijnlijk echt, duurde ook lang. Mag iig morgenochtend terugkomen, kijken hoe ze dan ligt en hoe het beste inleiden. Voor nu kan ik alleen maar denken dat ik op deze manier geen versie meer wil, dus hopelijk ligt ze morgen nog goed. Anders miss maar een keizersnee.
Hoezo morgen dan?! Wat maakt die ene dag nog uit? @rijswijkse ik had mijn placenta aan de voorzijde vorige zwangerschap, maar wel een versie gehad. Ze kijken ook naar grootte, hoeveelheid vruchtwater etc. Ik hoop natuurlijk te bevallen, maar ik ga geen stuitbevalling doen!
@droomwens79 Idd pimpelmeesje echt erg Pff hoop dat alles goed komt met hem. Mij Punctie viel gelukkig mee, was helemaal van de wereld door de 2 morfine shots @kleineM nee ga echt geen draaipoging doen, hoeft ook niet van de verloskundige als hij zelf niet goed gaat liggen wordt het een keizersnede. Hoop op een normale manier te bevallen hoor want vond dat wel heel mooi
Jullie ook zoveel last van voorweeën? Ik heb nu elke 3/4 min een harde buik... hopelijk zakt het zo af. Bij dochter begon de bevalling zo maarja toen was ik wel 41.2 en net gestript
Ik hoop het ook echt voor je! Het komt goed bij mij was Milou ook echt pas ingedaald een dag voor de bevalling toen ik al met wat weeen liep! Hoop dat dat voor jou ook zo zal zijn. Maar inderdaad als je vliezen breken, dan zakken ze vaak gelijk in!
Omg wat een dag. Was de versie gelukt, liep het weer anders. Toen de ctg erna goedgekeurd was toch even met een echo gecheckt en ja hoor, gewoon weer terug gedraaid! Binnen een half uur dus! Het voelde ook precies zoals afgelopen donderdag na de eerste versie, dus toen is ze ook al zo snel terug gedraaid. Ik barstte gewoon in huilen uit bij het idee dat ik al die pijn had doorstaan voor niks. Maar het is echt een eigenwijze meid dus... Er staat nu een keizersnee gepland voor volgende week woensdag. Voor de zekerheid hebben we nog een draaipoging gepland voor maandag, maar zoals ik er nu in sta ga ik die morgen of overmorgen afzeggen. Het begint erg als forceren en tegennatuurlijk te voelen om nog een keer te draaien nadat de baby 2 keer in korte tijd meteen weer is terug geschoten. Het was een enorm heftige dag, we landen nu langzaam weer een beetje op de grond. Hopelijk vinden we de komende dagen wat rust in dat de keizersnee gepland staat. Als ze maar niet dan ineens met het hoofd naar beneden ligt, haha, want dat hoeft van mij dan niet meer hoor
Ahhh wat vervelend! Eigenwijs is ze zeker!! Het lijkt mij dat een volgende draaipoging weer in hetzelfde zal eindigen, dan maar gaan voorbereiden op een keizersnee. Gelukkig heb je nu wel een datum gekregen. Nu even lekker rustig aan doen.