@mroz jammer dat het weer niet gelukt is. Gelukkig nu een datum! Pff daarom wil ik geen draaipoging omdat het zo'n pijn moet doen. En dan weer een teleurstelling dat het weer omgedraaid ligt.
Tja, fijn is het nooit, maar bij mn dochter is het wel gelukt en afgelopen donderdag was het ook nog te doen. Geen idee waarom het vandaag dan ineens zoveel pijnlijker was... Maar goed, denk echt dat je vooral moet doen waar jij je goed bij voelt. Als je niet kunt ontspannen en er niet doorheen kunt ademen, dan gaat het toch niet lukken denk ik
Welkom! @mroz meen je niet! Zeker een eigenwijze dame. Snap dat je die 3e draaipoging niet wilt. Kans is groot dat ze dan gelijk weer terug draait.
@rijswijkse welkom hier en succes met de laatste 10 weken! @mroz Wat een dag heb jij gehad zeg! Lijkt me ook niet niets en dan helemaal teleurstellend als het dan allemaal voor niets geweest is. Ik hoop de de datum voor de geplande keizersnede je wat rust kan geven. Denk aan jezelf!
@mroz wat kl***!! Nou ik zou ook denken: dank je de koekoek! Zou nu maar voorbereiden op de keizersnee en als ze wel goed ligt zie je het dan wel weer. Blijkbaar wil ze zo liggen voor een reden! En al ligt ze dan wel goed, wie zegt dat ze niet weer draait? Jeeeeeetje! Dikke dikke knuffel!!! Maar ook mét keizersnee heb je een super hummeltje!! @wafelijzer elke 3-4 minuten weeen!? Dan heb ik wel bel instructies hoor, zeker als het een uurtje aanhoudt. Hoe gaat het nu? Met een tweeling zou ik het wel even melden!
Ja dat is het zeker. En vandaag weer vrolijk verder met harde buiken merk ik Wordt ondertussen wel een beetje gek van het thuiszitten/hangen/liggen. Dagen duren best lang zo
Dankje En helemaal waar, als ze er volgende week gewoon gezond uit is is alles weer oké. Ik ga idd sowieso geen versie meer laten doen, ben te bang dat het weer een vreselijke ervaring wordt en dat ze dan doodleuk weer terugdraait. Denk ook niet dat ik dat mentaal nog echt aankan. Ik hoop nu ergens ook dat ze gewoon zo blijft liggen. Als ze nog naar hoofdligging draait en meteen indaalt, dat zou nog wel goed nieuws zijn, maar zolang ze niet indaalt blijft continue de vraag: wie weet draait ze toch weer terug...
De hele nacht niet geslapen om de 4a5 min weeen. Kwart voor 3 is de verloskundige langs geweest De baarmoedermond is verweekt Ze kon de vingertop tussen Bloeddruk te hoog Straks 10voor 9 afspraak bij de verloskundige we zullen zien Hoop echt dat hij nog minimaal week blijft zitten Hoe is het met jullie?
Oei! Succes zo bij de verloskundige. Duimen draaien voor je dat de kleine nog even mag blijven zitten.
Spannend zeg. Ook pittig hoor, zo'n zware nacht. Hopelijk kan je vandaag een beetje bijkomen/bijslapen, zeker als er miss toch iets gaat doorzetten binnenkort. Het is idd nog iets aan de vroege kant, maar als het kindje er klaar voor is is het zo toch Ik heb een redelijk goede nacht gehad, was ook echt uitgeput van alles. Heb alleen erg last van mn buik, als ik m aanraak of de baby beweegt voelt ie helemaal blauw en beurs aan Ben bang dat het morgen nog wat erger is, maar hopelijk wordt het daarna beter.
@mroz wanneer mag je ookal weer terug? @cdokter ja t is nog een beetje vroeg!! @wafelijzer wachten duurt lang he.. en inderdaad het weer zit niet mee. Maar ze zullen vast niet meer heel lang op zich laten wachten!
Nee huishouden ben ik helemaal bij en Netflix uitgekeken zo ongeveer Oh @cdokter spannend hoor! Benieuwd wat de vk gezegd heeft en of er nog vorderingen zijn...
Ja hele goede serie. Denk dat je hem op npo start nog wel terug kan zien. Toch weer 16x 45min iets te doen haha