Laatste 10 weken afteltopic! Deel 3

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Danty88, 3 nov 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. wiedeltje

wiedeltje Fanatiek lid

2 apr 2012
    1.498
    1.851
    113
    Van harte gefeliciteerd met jullie dochter @Vrouwke87 ! Heerlijk dat ze er al is! En wat een supersnelle bevalling zeg! Geniet lekker van haar en van elkaar!

Hier nog steeds geen babynieuws..
    Vinden jullie dat over tijd lopen ook zo irritant? Dacht gisteravond echt dat het was begonnen en ik vandaag zou bevallen, maar helaas. En stiekem ook gelukkig. Zoveel jarigen vandaag!
    Morgenavond weer controle bij de VK, ben benieuwd.

Vrouwke87 vindt dit leuk.
  2. Fennec

Fennec Fanatiek lid

30 dec 2016
    2.480
    2.974
    113
    ICT-er bij overheid
    Ik ben wakker.... baby heeft weer eens de hik o_O.

Hier ook de 4x plassen weer gehaald vannacht helaas!

3. Eva2011

Eva2011 Niet meer actief

Het is ook tijd om wakker te worden :roflmao:

Heb nog even op de bank geslapen maar alles doet zeer. Vooral mijn bekken. Zodra ik op moet staan vanuit liggen, kan ik het wel uit gillen. Hopelijk is dat na de bevalling ook meteen verholpen :p denk dat kindje goed ingedaald ligt.

Zal eens twee kindjes klaarmaken voor school.

4. Fennec

Fennec Fanatiek lid

30 dec 2016
    2.480
    2.974
    113
    ICT-er bij overheid
    Oh die rotbekken en heupen! Hier ook kraken en stervende potvisgeluiden als ik op moet staan. Vreselijk!

Gelukkig kan ik nog even proberen te slapen zo. Succes vandaag!!

5. Eva2011

Eva2011 Niet meer actief

Ja dat gekraak! Ik vind het zo eng he. Steeds bang dat ik het nekje van de baby breek bij het opstaan ofzo, of de schoudertjes. Brrrrrrrr... Maar het komt echt van mijn eigen botten.

Slaap ze straks nog even. Wat een luxe.

qwerty123 en Fennec vinden dit leuk.
  6. Danty88

Danty88 Fanatiek lid

27 jul 2011
    2.899
    584
    113
    huismus
    Zooo wat veel geschreven zeg...

@Vrouwke87 gefeliciteerd met de geboorte en lekker genieten nu samen..hoop dat je naweeën snel afzakken....

@bijnamama1988 spannend hoop dat het doorzet...

Eva heel veel sterkte en denk goed om jezelf...

Mannen: mijn vriend is erg lief en doet werkelijk alles wat er moet gebeuren wat ik niet kan...hij is vrachtwagenchauffeur en de hele dag van huis maar gelukkig savonds thuis...dus ik heb echt niks te klagen...

Gisteren weer dingetjes van het lijstje gehaald :D mijn oudste is helemaal happy want mama heeft het huis weer versierd in sinterklaas style...En vandaag begint school er ook mee als thema etc dus dan kan ik ook weer versieren haha..

Vandaag even bloed laten prikken en verder proberen wat te doen in huis van het lijstje haha rot ding maar wel overzichtelijk begin erg vergeetachtig te worden...

Spoetnik en Eva2011 vinden dit leuk.
  7. Eva2011

Eva2011 Niet meer actief

Gisteravond het gesprek aan gegaan, dat ik echt steeds dieper wegzak door zijn gedrag, en me doodonzeker voel door de eenzaamheid en afwijzingen. Dat alles bij elkaar opstapelt, incl de hormonen, en ik daardoor nog dieper wegzak.
    (Speelt ook mee dat de afgelopen drie maanden erg pittig waren door cva vader en alle problemen/ergernissen die mijn moeder bij mij dumpt hierover en ik door het gepieker ook diep wegzak, niet alles wordt door zijn gedrag versterkt)

Hij daarintegen nam juist afstand en gaf me meer ruimte (vluchtte weg) omdat ik zo explosief was. Hij heeft geen zin in steeds geschreeuw en geruzie, wat ik ook wel snap, maar dan blijf je dus in dat cirkeltje zitten.

Hij wilde het telefoonnummer van de gynaecoloog ivm de pop poli om meteen begeleiding te starten eind van de week als de kleine gehaald is. Heb nu echt de noodzaak kunnen verduidelijken van het feit dat de drempel voor mij om zelf te bellen echt te hoog is en dat hij dit voor me moet doen, want ik kan het gewoonweg niet meer.

Al met al goed gesprek gehad, wel het idee dat er iets van besef is gekomen voor hoe ik me voel en hoe het verergert door bepaalde handelingen en situaties. Stomme hormonen...

Thanx lieve @Zonnestralen je post heeft me over de drempel gehaald om het gesprek aan te gaan, hoe lastig dat ook was.

Olifantje, mxm, Blosjes en 8 anderen vinden dit leuk.
  8. laurazoey

laurazoey Fanatiek lid

20 mrt 2015
    4.485
    2.225
    113
    Vrouw
    twente
    Ik zie trouwens nu pas wat jullie bedoelen met de banners!
    Als ik de datum 1 dag eerder zet ben ik wel 40+3 zoals dat klopt met die datum. Maar als k m op de juiste datum zegt dan ben ik 40+1 haha. Heel bijzonder.
    Maar geen mogelijkheid om dus 40+2 erop te krijgen :roflmao:

mxm en Eva2011 vinden dit leuk.
  9. Spoetnik

Spoetnik Fanatiek lid

8 jun 2013
    4.365
    4.422
    113
    Vrouw
    Helaas. De hele nacht buikpijn gehad, zonder baby. Wat een klote nacht.

10. Zonnestralen

Zonnestralen VIP lid

22 apr 2017
    12.627
    8.364
    113
    Vrouw
    Maar in de handtekening op de profielpagina staat het wel goed. Dus ik vermoed dat het nu aan zp ligt i.p.v. aan de bannersite.

11. Spoetnik

Spoetnik Fanatiek lid

8 jun 2013
    4.365
    4.422
    113
    Vrouw
    He ja mijn banner loopt ook weer achter!!! Grrr, tis wat met die rot dingen o_O

mxm en laurazoey vinden dit leuk.
  12. Bubblez

Bubblez Niet meer actief

Oh ik ben echt een loeder. Maar hier gaat zn deur niet los voor 07.00 he. Hij kan kletsen en de tent afbreken. Prima.

Zolang die geen moord en brand schreeuwt, slaap ik door hahaha

Eva2011 vindt dit leuk.
  13. laurazoey

laurazoey Fanatiek lid

20 mrt 2015
    4.485
    2.225
    113
    Vrouw
    twente
    Jaaa precies! Irritant zeg. Nu ben ik een dag langer 40+1:p

14. Bubblez

Bubblez Niet meer actief

Trots op jou meis. Zal een pittig gesprek zijn geweest.
    Hopelijk komt de hulp nu die je nodig bent! ♡

Eva2011 en Surprisebaby vinden dit leuk.
  15. Surprisebaby

Surprisebaby Bekend lid

19 mrt 2018
    510
    447
    63
    Vrouw
    Herkenbaar!!!! Dat heb ik bij mijn derde ook gehad..... Ik verwacht dat het nu ook zo supersnel zal gaan! In het begin vd zwangerschap was ik er een beetje bang voor, nu zie ik er niet meer zo tegenop.

16. laurazoey

laurazoey Fanatiek lid

20 mrt 2015
    4.485
    2.225
    113
    Vrouw
    twente
    Dan ligt hij vast nog in een bedje waar hij niet zelf uit kan en dan rustig naar papa en mama lopen;)

17. Vie87

Vie87 Fanatiek lid

17 sep 2012
    2.802
    1.646
    113
    Hier ook weer niks hoor. En @wiedeltje ik vind het ook wel irritant en inderdaad ook wel weer gelukkig haha. Maar als het nog een week doorgaat vind ik het niet zo leuk. Vandaag of morgen aub!
    Maar goed, we moeten ons er maar aan overleveren. Niks te zeggen!

water27 en Triesje91 vinden dit leuk.
  18. Bubblez

Bubblez Niet meer actief

Hier ook een achterlopen banner. Dom ding.

Ik heb opzich goed geslapen. Mn keelpijn is zo goed als weg, alleen nog wel een verstopte neus dus ik spray elke dag en nacht nog. Mn schimmel is ook verdwenen. Ik slik nu alleen nog pcm tegen de pijn.
    En dat nekt me wel hoor. Jeetje. Mn buik is de hele dag steenhard. En lopen is een drama. Omdraaien in bed ook, mn bekken steekt en scheurt en ook mn handen in mn kruis doen echt pijn.

Maar ik meen het als ik zeg dat ik dankbaar ben dat ik weer "fit" ben. De gedachte aan nog 2 weken zwanger vind ik nu minder angstaanjagend dan vorige week.
    Ik hoop wel dat ze deze week komt. Mn voorweeen zijn echt pittig soms joh wauw. Dus wie weet. Zetten ze door.

Ik ga vandaag babyzwemmen met mn zoontje. Laatste keer samen denk ik en er worden onderwater foto's gemaakt.
    Daarna gaan we slapen en vanmiddag moeten we even naar oma en naar het postkantoor. Dan is het weer kook tijd en eten we lekker zuurkool. Dus een rustige maar gevulde dag.
    Fijne dag meisjes!!♡♡

Eva2011 vindt dit leuk.
  19. Bubblez

Bubblez Niet meer actief

Ja.. jij had dat schot eraf he? Dat durf ik dus om die reden niet :p
    Maar dan zou ik wel zn klink omgedraaid hebben, dan kan die zn bed uit maar niet uit zn kamer :p
    Beetje vals misschien haha

laurazoey vindt dit leuk.
  20. Vie87

Vie87 Fanatiek lid

17 sep 2012
    2.802
    1.646
    113
    Dat van die banner is echt suf zeg!

mxm en laurazoey vinden dit leuk.

Deel Deze Pagina