Ik probeer het ook te rekken hoor. Maar ze zitten met zijn 2en en af en toe heb ik echt te doen met de buren. Maar als ik ze op basis van herrie kom halen dan doen ze dat de volgende dag nog eerder Maarja ze zullen zich ook moeten voorbereiden erop dat ik niet gelijk naar hun toe kan straks. Voordat de dag begint doe ik de voedingen (als beebs daar ook mee akkoord gaat).
Haha nou hier ligt meneer gewoon in een 1 persoons bed en nu is hij ook nog eens ontzettend verkouden dus slaapt slecht. Hele tijd: mama sottebel mama sottebel. En ja dat bij een loopneus kan je blijven poetsen hahaha. De deurklink draaien is een optie om mn man eens te vragen maar we hebben net alle deuren nieuw dus weet niet of dat met deze wel zo lukt We zitten wel te denken om er idd een soort blokkade op te zetten tijdelijk want hij kwam gisterenavond dus om 21.50 en tot 22.30 bezig geweest om hem weer in slaap te krijgen. Maar goed, de laatste kiezen en dus ontzettend verkouden. Goede combi voor een waardeloze nachtrust. Owja.. hierdoor mag de baby nog wel een paar dagen wachten want ben doodop
Dochter slaapt bij ons. Ze blijft liggen tot de wekker gaat van vriend, maar.zodra die af gaat.om 6:15 begint zij te kletsen en houdt niet meer op!
Dat met die banner heeft waarschijnlijk te maken met het feit dat Amerika dit weekend naar wintertijd is gegaan. Hier best redelijke nacht gehad. Weer om 4 uur wakker, ik vermoed dat dat straks een voedmomentje wordt , maar kon nog wel een beetje dutten en uiteindelijk weer in slaap vallen. De kleine is hier ook een beetje gek gaan draaien. Vanavond controle dus ben benieuwd of ie dan nog zo ligt en wat de verloskundige daarvan zegt. @bijnamama1988 balen als het dan niet doorzet. Maar het kan niet heel lang meer duren toch. Ze moet er toch een keer uit.
Rot banner!! Misschien omdat er gister avond storing was Op de pagina zou ook nog kunnen. Mehe wat een rot nacht. Dochter die steeds moest huilen en ik kon niet slapen. Maagzuur. En ineens erg zenuwachtig en het besef dat ik binnen deze dagen echt moet bevallen aaah! Kleine zo lekker naar de psz en ik lekker rusten gelukkig! @Eva2011 succes en veel sterkte meid! Het is goed om hulp te zoeken. @Amelie ok geen last van een vervelender man hoor. Hij is heel lief en doet alles gelukkig als ik erom vraag!
Oh ook nog samen. Ja dan wordt het alweer een ander verhaal. En zo zie ik t ook voor me. Maar of het gaat werken.. Ik hoop het!
Ah meis toch. Kun je overdag wat bijtanken? Die rot tanden en kiezen is ook echt drama he.. hier moeten nog 4 kiezen, hopelijk gaat dat net zo "soepel" als alle andere tanden en kiezen.. Sterkte vandaag !
Mijn man is gelukkig ook heel lief en behulpzaam. Doordat hij het zo druk heeft met zijn werk komt het er soms niet van dat bepaalde klussen gedaan worden. Maar als ik er om vraag en als we dan samen de tijd er voor maken dan schiet het allemaal wel lekker op! Gisteren hebben we zo’n dag gehad! Heerlijk; er is zoveel opgeruimd en allerlei dingen gedaan die ik alleen nu niet kan! En hij is (of ik nu wel of niet zwanger ben) altijd heel zorgzaam. Mijn ex-man was heeeeel anders, dus ik weet ook hoe het is om een botte en niet zorgzame man te hebben. Maar die had weer andere kwaliteiten. @rissie10 spannend hè, het besef dat je heel binnenkort gaat bevallen!!!
Ja gek genoeg slaapt hij overdag prima. Dus dan neem ik het ervan. Normaal ging ik dan in huis poetsen maar nu doe ik dat op andere momenten. Gaan zo maar eens de kruidvat leeg kopen voor meneertje.
@Eva2011 wat goed dat je het gesprek bent aangegaan. Hopelijk kunnen jullie zo samen op een goede manier verder. Hier ook weeen gehad. Werden steeds krachtiger en om de 5 min. Denk yes het gaat beginnen. Onder de douche gegaan en ja hoor het stopt weer. Ben echt teleurgesteld.
@Eva2011 Wat goed dat je het gesprek hebt gehad, en dat je naar de huisarts bent. Erg knap! Hier geen slapeloze nachten. Ze ligt niet ingedaald dus ook niet op m'n blaas. Het enige vervelende is, is dat wanneer ik op m'n zij lig ik het idee heb dat ik gewoon op haar hoofd lig. En omdraaien! Wat een taak is dat! Ik had m'n hoop echt op dit weekend gezet, en nou is die voorbij. Wat gaan we vandaag dan toch weer doen. Ik verveel me zo erg, zit gewoon steeds af te wachten, en kan me nergens op concentreren.
Dat vervelen heb ik ook @Lila8. Had me echt voorgenomen om nooit meer op wacht te zitten, maar nu doe ik dat dus toch. Ik word er niet echt liever op. Arme man en kinderen Vandaag maar weeeer een rondje door het huis Sterkte @Eva2011 ! Ik hoop ook niet dat ik de 41 weken haal. Het blijft hier ook maar rommelen en doen. Zo irritant dat het dan niet doorzet. Ik dacht, het komt vast vandaag, want dat is de enige dag die irritanter is ivm verjaardagen bij beide families en bij de vriendengroep. Maar vandaag verwacht ik het meer, of ik moet ineens ook een snelle bevalling hebben..