@mroz heel veel S6 hoop dat de ballon wat doet. Hier net prikinstructie en heel pakket gehad moet tot maandag 7 keer per dag prikken. Mag lekker naar huis zo!
@mroz hey meid knap dat je nog redelijk frisse moed hebt kunnen vinden! Hopelijk helpt die frisse moed je een beetje ontspannen en heb je toch nog een fijne bevalling. @ baby mroz: nu blijf je gewoon zo liggen, want mama wil je nu wel snel ontmoeten! niet de hele tijd wisselen
Wat bijzonder he dan. Ik heb t zelf nooit gehad. En hoop dat ik t ga voelen als ze draait. Had voor jou ook wel fijn geweest, want dan weet je tenminste wat er allemaal gebeurt.
@mroz Succes en hoop dat alles snel bij je doorzet! @rijswijkse fijn dat je naar huis mag. Vervelend dat je 7 keer moet prikken per dag. Krijg je ook insuline?
@suuz09 heerlijk geniet van je verlof! Nee gelukkig nog niet al hadden ze wel een recept in de computer staan. Ik scoorde met de rest heel hoog 11 maar met het prikken scoor ik tot nu toe goed. Heb zelfs macaroni gegeten best veel en een glas sinas en nog was hij goed. Tot maandag iedergeval bijhouden en dan moet ik mailen en krijg ik verdere instructies.
@mroz succes vandaag! Hoe laat komen ze kijken naar het ballonnetje? Ik duim voor je dat t nu vlot mag gaan! Dag meisjes! Fijne dag!
@mroz ja heel veel succes vandaag! @Dutchy84 hoe gaat het vanmorgen met je? En vandaag heel veel succes met het strippen als er nog niets is gebeurt!
Ctg was goed hij heeft het nog prima naar zijn zin. Ze heeft nu wel kunnen strippen heb 1-2 centimeter ontsluiting alleen mijn baarmoedermond is nog niet verweekt. Als hij zich vannacht niet meld dan morgen om 14.00 naar het ziekenhuis voor weer een ctg en plaatsen van een ballonkatheter en dan zaterdag terug voor het inleiden. @mroz hoe is het met je?
We liggen weer gezellig in het ziekenhuis. Nog zo veel te doen. Als ik zo 8 weken moet doorkomen wordt ik niet vrolijk.
De ballon is er vannacht om 2 uur uit gevallen toen ik naar de wc ging, dus lijkt goed nieuws. Kon alleen daarna echt niet meer slapen, dus ben bekaf. Vanochtend bleek echter dat hoewel ze nog met t hoofd naar beneden ligt en de ballon 2cm ontsluiting heeft veroorzaakt, ze de vliezen toch nog niet kunnen breken. Heb nu een hormoonveter gekregen, die mag er vanavond weer uit en dan morgenochtend weer opnieuw checken. Weer een hele dag en nacht afwachten, wat het mentaal heel zwaar maakt
@mroz heb geen ervaring met inleiding maar de eerste 2 cm zijn er iedergeval al. Probeer zoveel mogelijk te rusten. Heel veel sterkte en hoop dat het snel doorzet
Fijn dat de ctg goed was. Kom maar kleine jongen! Mama heb al lang genoeg op jou gewacht. och nee dat snap ik! Weer last van die niersteen? Ah wat balen dat ze je vliezen niet kunnen breken! Met welke reden precies?
@Dutchy84 @mroz ik vind dit zo vervelend voor jullie. Ik kom iedere keer kijken of er nieuws is. Jullie zitten zelf in de situatie, voor jullie is t nog erger. Ik hoop echt dat jullie je kindjes snel kunnen zien! Veel succes! Zal aan jullie denken!