Laatste 10 weken afteltopic! Deel 3

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Danty88, 3 nov 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. rijswijkse

rijswijkse Fanatiek lid

26 nov 2008
    2.012
    191
    63
    Ja helaas weer nierstenen.
    Dokter is net geweest en gaan overleggen wat ze gaan doen kan moeilijk 8 weken aan het infuus liggen.
    Ze hebben het nu over een buisje naar me nier te plaatsen maar dat is nog niet zeker.
    Iedergeval lig ik tot morgen weer hier

2. mroz

mroz Bekend lid

11 mrt 2014
    515
    438
    63
    NULL
    NULL
    Ze hebben me dit plaatje laten zien. De ballon heeft ervoor gezorgd dat ik van plaatje 1 naar 2 ben gegaan, nu nog naar 3 en dan kunnen ze bij de vliezen.

Bijgevoegde bestanden:

kleineM en meelanor vinden dit leuk.
  3. mroz

mroz Bekend lid

11 mrt 2014
    515
    438
    63
    NULL
    NULL
    Ah nee, wat balen weer! Ik hoop dat ze er iets aan kunnen doen en je snel weer naar huis mag.

4. Meisje93

Meisje93 VIP lid

21 mrt 2015
    32.071
    14.402
    113
    Nee daar zit je al helemaal niet op te wachten.

Aha. Hopelijk gaat die veter goed zijn werk doen!

mroz vindt dit leuk.
  5. meelanor

meelanor Fanatiek lid

29 apr 2012
    1.408
    142
    63
    Alphen, NB
    Bedankt voor t delen mroz dit maakt t wel gelijk duidelijker. Pff hopelijk gaat t allemaal gewoon zelf aan de gang nog vandaag.

Baby mmmmmroooozzzz kom je buiten naar je mama papa en zusje kijken?

@Dutchy84 ook voor jou heel veel aan het duimen dan je ukkie snel komt. Het is dat wel rot weer en lekker warm in die buik maar ukkie moet er toch ook maar een keertje uit om jullie te ontmoeten :)

@rijswijkse he balen.... weeeeeer terug. Opzich goed dat t kan en mag en dat ze je in de gaten houden... maar dit is ook niets... hopelijk snel een duidelijke plan de campagne.

Dutchy84 vindt dit leuk.
  6. mroz

mroz Bekend lid

11 mrt 2014
    515
    438
    63
    NULL
    NULL
    Haha dank voor de aanmoediging ;) Het lijkt net alsof ze wacht tot dr grote zus beter is, die is al sinds dinsdag ziek, of ze wil per se bijzonder zijn en bij de 5% horen die op de uitgerekende datum komt ofzo :p
    Ik hoop echt dat dit werkt, ben doodsbang wat er gaat gebeuren als het niks heeft gedaan.

Blosjes vindt dit leuk.
  7. meelanor

meelanor Fanatiek lid

29 apr 2012
    1.408
    142
    63
    Alphen, NB
    Hier heb ik trouwens een tijdje terug (in week 33) een kinkhoest enting gekregen. Wilde hem niet perse hebben, maar kind van de gastouder heeft kinkhoest dus het heerst in mn directe omgeving en dat kan gevaarlijk voor een newborn.
    Dus na overleg met de huisarts en gyn hebben ze me geadviseerd om me te laten enten.

Echter normaal gesproken zou je milde bijwerkingen moeten hebben... ik val alleen altijd in de categorie... goh tja... dat zien we anders noooooit :cool:

Dus flinke bijwerkingen van gehad... en "normaal" is dat binnen 2 weken over maar er spookt nog steeds wat in mn lichaam... sinds de enting had ik iedere 2 dagen een nieuwe rode pijnlijk licht gezwollen plek op mn handen of voeten. De meeste op mn voeten ennze zijn binnen 2 a 3 dagen weer weg... maar er komen ook tekens nieuwe bij. Verloskundige, huisarts en gyn herkennen t niet als iets gevaarlijks dus ik hoef me geen zorgen te maken. Maar pijnlijke plekken onder je voet zijn natuurlijk niet fijn met lopen.

Dus ik dacht vorige week nadat alles door de dokters gecheckt was... laat ik eens naar de voetreflex therapeut gaan. Die ziet vaker voeten misschien kan die iets voor me betekenen. Dus vorige week vrijdag naar dr toegeweest en ze heeft mn via mn voeten mn lymfen gedraineerd. savonds heeft mn buik flink gerommeld maar de plekken zijn weggebleven :) tot vanochtend :$ weer een pijnlijke rode plek onder mn voet. Dus even contact gehad en straks maar weer even langs voor een voetmassage. Baad t niet dan schaad t vast niet :cool: en wie weet wat t deze keer in gang zet :p:D

8. meelanor

meelanor Fanatiek lid

29 apr 2012
    1.408
    142
    63
    Alphen, NB
    Hihi ik ben zelf op de uitgerekende datum geboren en van de oudste op de uitgerekende datum bevallen. Onze jongste zoon is met 40+1 gekomen. Ben benieuwd wat deze meid doet.

Op de ud vond ik best bijzonder... maar als ze je een kz beloven en dan weer natuurlijk zou ik ook beetje moeilijk in mn hoofd kunnen verwerken... en wat betrefd je zieke dochter. Hoe gaat t daarmee? Hopelijk is ze snel helemaal fit en jij aan de gang zodat t straks toch fijn op terug kunt kijken :)

9. mroz

mroz Bekend lid

11 mrt 2014
    515
    438
    63
    NULL
    NULL
    Mn dochter is nog steeds helemaal niet fit maar is in goede handen bij opa en oma. Ik mis haar wel vreselijk en vind het moeilijk haar zo uit handen te geven, maar het is niet anders gewoon. Hopelijk voelt ze zich morgen wat beter en zet het bij mij door.

Geniet van je massage, ik hoop dat het iets voor je doet ;)

10. Meisje93

Meisje93 VIP lid

21 mrt 2015
    32.071
    14.402
    113
    @meelanor wat vervelend dat je er bijwerkingen van hebt gekregen. :(
    Voetreflex massage, kan een bevalling op gang helpen. Althans ergens gelezen. Dus wie weet!

@mroz Logisch ook. Niet fijn als je niet zelf voor je dochter kan zorgen.
    Maar gelukkig is ze in goede handen.

mroz vindt dit leuk.
  11. Dutchy84

Dutchy84 Lid

28 mrt 2018
    74
    101
    33
    Vrouw
    Bij mij is het zover als plaatje 2 maar moet dus 3 worden. Ben nu wel veel vies slijm aan het verliezen dus hopelijk is er wat gaande voor de rest merk ik niet veel.

kleineM vindt dit leuk.
  12. kleineM

kleineM Fanatiek lid

7 okt 2014
    3.215
    1.516
    113
    Allemachies dit wordt wel een marathon loper later! Wat een uithoudingsvermogen heeft die kleine (en jij ook)

Dutchy84 vindt dit leuk.
  13. meelanor

meelanor Fanatiek lid

29 apr 2012
    1.408
    142
    63
    Alphen, NB
    Kijk dat is een goed teken! Ik verloor bij beide voor de bevalling slijm en de slijmprop (sorry voor de details ziet er uit als een grote snottebel ) hopelijk gaat t aan de gang

14. mroz

mroz Bekend lid

11 mrt 2014
    515
    438
    63
    NULL
    NULL
    Top, wie weet!
    Hier hetzelfde alleen geen slijmverlies, wel wat krampen dus hopelijk een goed teken voor morgenochtend. Ik heb een slaappil gehad die ik zo kan innemen, dus hopelijk tank ik vannacht even goed bij en kunnen we morgenochtend aan de slag.

Dutchy84 en kleineM vinden dit leuk.
  15. rijswijkse

rijswijkse Fanatiek lid

26 nov 2008
    2.012
    191
    63
    Zet hem op!
    Mooie datum ook 21-12-2018 ;)

mroz vindt dit leuk.
  16. exciting

exciting Fanatiek lid

10 dec 2013
    3.172
    983
    113
    Vrouw
    Friesland
    Sorry dat ik inbreek hier.. Ik vindt het altijd zo te leuk te lezen, die laatste 10 weken.. Ik zag jou berichtjes al eerder. Ik heb bij de eerste zwangerschap ook hydronefrose gehad en ik heb een nefrostomie katheter gehad..waar ze het bij jou over hebben ( dubbel j katheter) wordt vaak als onprettig en pijnlijk ervaren.. Mocht je vragen hebben mag je me altijd een berichtje sturen. Sterkte ermee!!

En voor de rest van de dames .. Pff jullie maken wat mee hoor! Succes met alles en zet hem op!!!

meelanor, rijswijkse en kleineM vinden dit leuk.
  17. rijswijkse

rijswijkse Fanatiek lid

26 nov 2008
    2.012
    191
    63
    stuur je een berichtje
    Had jou oude topic ook al gelezen toevallig via google gevonden.

exciting vindt dit leuk.
  18. rijswijkse

rijswijkse Fanatiek lid

26 nov 2008
    2.012
    191
    63
    nefrostomie katheter heb het even opgezocht en ze willen me die geven.
    Dus via me rug een drain om de urine af te voeren.

19. meelanor

meelanor Fanatiek lid

29 apr 2012
    1.408
    142
    63
    Alphen, NB
    Dus... nog meer nachtbrakers? Kan niet slapen. Kleine is nogal actief. Denk dat ze er niet goed tegen kan als ik onder mn voeten gemasseerd wordt :roflmao::p

20. cdokter

cdokter Bekend lid

14 okt 2014
    573
    160
    43
    NULL
    NULL
    Ja hier ook een nachtbraker
    Veel last van krampen ben al vanaf half 2 wakker net maar naar beneden geweest brood maken

Deel Deze Pagina