Hier nog een!! Voor de tweede keer wakker vannacht.. probeer overdag zoveel mogelijk te doen dat ik moe wordt en hoop door te slapen maar helaas.. ik wordt elke keer wakker omdat ik zo zweet, niet heet maar echt alleen zweten, bha!
Inderdaad! Duim duim Hier voor het eerst in een week een redelijk fatsoenlijke nacht. Maar 2x eruit voor zoon of om te plassen
Dank jullie wel. Weer een rustige nacht gehad, de zenuwen beginnen nu wel te komen of hij komt vandaag nog spontaan ( weinig vertrouwen in) of ik wordt morgen ingeleid. Vanmiddag weer aan de ctg en kijken of het nog nodig is om een ballon te plaatsen. Nu nog ff het huis poetsen (lees mijn man is druk bezig) en alle boodschappen in huis halen en dan zijn w er helemaal klaar voor. Zit nu evers te kijken op SBS6
Hier ook al weken slechte nachten, gemiddeld 4 keer wakker en ben blij als ik meer dan 2 uur achtereen slaap. Alvast wennen voor straks zullen we zeggen Hebben jullie soms ook zo'n last van een onrustig gevoel?
Ik mag echt niet klagen ik slaap elke nacht nog 7 uur moet er alleen een paar keer uit om te plassen maar daarna val ik ook gelijk weer in slaap
@mroz & @Dutchy84 succes! Kwam ook al ff spieken of er toevallig bij een van de 2 al een baby was, maar jullie laten ons lang in spanning hihi
Succes @mroz en @Dutchy84!!!! Hier vanmorgen de versie gehad, pfff wat was dat heftig. Kreeg ook nog een middeltje om de baarmoeder te laten ontspannen, wat ook heel naar was. Maar helaas, de kleine man werkte niet mee. Volgende week gaan ze kijken of die misschien toch nog zelf gedraaid is, maar dat denk ik haast niet. En dan zal er wel een keizersnede worden ingepland.
Net terug uit het ziekenhuis. Ze hebben geen ballon hoeven plaatsen omdat ik 3 centimeter ontsluiting heb en ze heeft weer gestript dus hopelijk komt hij vanavond of vannacht nog vanzelf en anders moet ik mij morgen om 8 uur melden in het ziekenhuis. Ze gaan dan mijn vliezen breken en kijken of het vanzelf op gang komt @ing87 wat jammer dat de versie niet is gelukt
Wat balen dat het niet gelukt is. Ze gaan het dus niet meer opnieuw proberen? @Dutchy84 fijn dat er geen ballonnetje nodig was. Nu heel hard duimen dat het vanavond/vannacht gaat beginnen.
@Meisje93, dat hebben ze niet voorgesteld. Maar ik vond het zo pijnlijk, echt een hel. Dat ik dat zelf ook niet zou willen. Ik lees hier en daar dat er dames zijn die er meerderen hebben gehad, pff begrijp niet hoe jullie dat volhouden. Heb nu nog een heel beurs gevoel in mijn buik.