Zeker is het angstig, het onbekende.Maar je kunt het! (Of wie weet heb je jou kindje al in je armen) heel veel succes! En laat je weten hoe het gegaan is?
Oh moppie, dikke knuffel! Tuurlijk schrik je! Gelukkig ben je op 2 dagen na voldragen! Komt vast goed! Hoe gaat het???
Wat zijn jullie allemaal lief! Ik ben gewoon ontzettend bang voor alles.. dat is nu denk ik ook wel duidelijk hier.. heb vannacht infuus gekregen met antibiotica omdat ik blijkbaar koorts heb en nu is her afwachten wat het bloedonderzoek zegt en dan horen we het wel.. ik ben toch zooooo bang kan het niet eens omschrijven
Ach meisje toch! Wat vervelend! Ik hoop dat ze je snel duidelijkheid kunnen geven. Geef duidelijk aan dat je bang bent! Hopelijk heb je een lieve verpleegster die je kan helpen om rustig te worden. Je kan het aan en het gaat je lukken! Heel veel succes en ik hoop dat je een prachtige bevalling hebt!
Ahh lieverd het komt goed. Echt waar! En koorts is wel even minder, maar op dit moment niet super erg, want dan had je kleine al gehaald geweest. Vraag anders iets om rustig te worden. Oxazepam ofzo. Zover ik weet kan dat 1 malig geen kwaad. Vrees dat de stress slechter voor jou en je kleine is. Het komt goed, echt
Ik word steeds overvallen door zo'n raar gevoel. Steeds alsof ik ergens vreselijk zenuwachtig voor ben. Zo'n gevoel zeg maar. Maar er is helemaal niks aan de hand. Het gebeurt op elk willekeurig moment. Vraag me soms wel af wat het is. En of het misschien ook te maken heeft met rusteloze benen. Heb steeds beweging drang in mn benen. Als ik ze niet beweeg voelt t alsof er miljoen beestjes door mn benen lopen. Ken dit gevoel in mn benen enkel van het afkicken van oxycodon, maar vermoed dat het nu door hormonen is. Misschien dat rare gevoel in mn romp ook of soort adrenaline shot die opeens mn lichaam besluit door te gaan ofzo
@wafelijzer spannend vandaag! Heel veel succes, straks kan je genieten van je twee jongens!! @Solbol jij ook succes en hopen dat de koorts weg zakt. Ze zorgen in het Z-H goed voor je! @Beebylove helaas rusteloze benen hoort er bij maar t is idd wel heel vervelend.. ik heb t vaak later in de avond.. het zenuwachtige gevoel ken ik niet maar ieder persoon is natuurlijk anders.. waarschijnlijk ben je zo gefocust op kleine dingetjes voelen dat je op alles let en ook alles voelt!probeer lekker te gebieten en je focus ergens anders op te zetten
@Solbol jeetje meid wat een zenuwen! Ik snap het ook wel, het is ook allemaal nieuw en onbekend. Probeer anders wat ademhalingsoefeningen te doen en wat ontspannende muziek op te zetten. Wat mij rustig maakt zijn positieve affirmaties over bevallen. Als je die googlet kom je ze vast tegen. Luister daar eens lekker naar. Jouw lijf kan dit. Ze zorgen langs alle kanten goed voor jou en de baby. Je bent veilig.
Ja die benen weet ik idd. Maar opzich probeer ik me juist niet op mn lichaam te focussen, want voel me dan alleen maar ellendiger haha Ach t zal wel niets zijn ook hoor. Maar t is steeds zo'n vaag gevoel als er zo'n vlaag komt
Herkenbaar, zowel de rusteloze benen als het onrustige gevoel. Ik ga dan even wat doen in huis of op bed affirmaties of meditaties luisteren. Of mij concentreren op een rustige kalme ademhaling (4 tellen in, 8 tellen uit)
Wat vervelend dat je zo bang bent @Solbol Maar je bent daar echt in goede handen! @Beebylove vervelend dat je dat zenuwachtige gevoel hebt. Herken het zelf niet, maar kan goed zijn dat het de hormonen zijn.
Ja ik probeer vaak ook even te ontspannen. Lukt alleen niet altijd met een 6 jarige mama aanhangsel om me heen haha
Haha, hier een 9 jarig aanhangsel, dus herkenbaar. Wanneer moet je weer naar verloskundige/gyn? Geef het daar ook even aan, misschien hebben zij nog tips voor je.
Laatste x was de balie al dicht toen ik klaar was. Moet morgen opnieuw bellen voor afspraak want de gyn zit eigenlijk vol komende 2 weken terwijl ik wel moet. En morgen is hij er weer dus dan gingen ze overleggen waar ze me tussen gingen zetten.