@wafelijzer en @Solbol gefeliciteerd geniet van jullie baby's Oehh na deze berichten gaat het kriebelen hier ik wil ook! Maar moet nog even wachten
@Solbol en @wafelijzer Gefeliciteerd meiden! Geniet er maar van! Ik ben zooo ongeduldig aan het worden.. Of mag dat pas vanaf 40 weken? Vannacht viel ik pas in slaap om 4u Hebben jullie dat ook? Ik lig dan klaarwakker aan alles te denken.. wanneer hij zou komen.. of ik alles wel heb.. hoe de bevalling zal gaan
Ben wel benieuwd wie de volgende is Wie nog in 2018 bevalt of 1 Januarie Vandaag nog even naar de prenetal leuke dingen gekocht en lekker veel in de sale. Morgen toch ff de laatste dingen nog halen en dan ga ik beginnen met wassen denk ik.
Ik ben ook erg benieuwd @rijswijkse ik denk zelf dat t 2019 wordt. Maar ik heb ook al dagen harde buiken en voorweeen. blijft afwachten. Lekker shoppen in de sale. En daarna alles wassen. Hier is alles gewassen met zwitsal wasmiddel ruikt t zo lekker al naar baby, maar niets ruikt lekkerder dan je eigen pasgeboren baby
Zooo herkenbaar. Sinds ik gisteren de 37 heb aangetikt en het "mag" voelt alles ineens anders. Wat ik vorige week nog een zwangerschapskwaal zou neomen, denk ik nu.."zou het een voorbode zijn.." Wat een mindf*ck hahahaha Denk maar zo: als het echt gebeurt merk je het echt wel... maar voel me inderdaad ineens ongeduldig Waar is de lijst ergens... ben benieuwd wie er bovenaan staan, gok @meelanor en @Xavv ?
Uitgerekende datum **Januari** 1 januari - Xavv -26 jaar - 1e kindje - verrassing 3 januari: - Blosjes - 38 jaar - 2e kindje - meisje 6 januari: - Olifantje - 30 jaar - 3e kindje - jongen 10 januari: - Doortje1986 - 32 jaar - 1e kindje - meisje 11 januari: - Bien1990 - 28 jaar - 2e kindje - meisje - ing87 - 31 jaar - 2e kindje - jongen 17 januari: - 14 januari - 33 jaar - 2e kindje - meisje 18 januari: - kleineM - 42 jaar - 2e kindje - meisje 22 januari: - veldboeket - 33 jaar - 2e kindje - jongetje 25 januari: - DN2017 - 26 jaar - 1e kindje - jongen 28 januari - suuz09 - 32 jaar - 3e kindje - geheimpje 30 januari: - moppie1992 - 26 jaar - 2e kindje - meisje **Februari** 4 februari: - Meisje93 - 25 jaar - 2e kindje - verrassing 6 februari: - Cindy1977 - 41 jaar - 3e kindje - meisje 13 februari: - Kiekieboe - 27 jaar - 2e kindje - meisje 18 februari: - Rijswijkse - 34 jaar - 2e kindje - jongen 19 februari - rl84 - 34 jaar - 2e kindje - verrassing 20 februari: - Nieuwsgierigbijtje - 34 jaar - 5e kindje - meisje 24 februari: - beebylove - 32 jaar - 2e kindje - meisje
@meelanor jij staat niet eens op de lijst..? Ook 1-1 neem ik aan? @Solbol stond er ook niet op. Staan er nog meiden op die wel al bevallen zijn?
@rijswijkse ik verwacht ook 2019 ergens te bevallen. Alhoewel ik ook veel harde buiken heb en me buik nogsteeds met de dag aan het zakken is.. Hoor trouwens dat de nieuwe mama’s in mijn omgeving allemaal niks door hadden en een paar uur later hun kindje hadden. Ben benieuwd! Ben trouwens al twee weken goed in de wc aan het kijken of ik niet toevallig iets verlies, helaas ook dat kan ik bijna niet meer zien als ik zit @meelanor zullen we de eerste van de gemeente zijn met bevallen in 2019? Of gewoon lekker een paar dagen daarna! Ben benieuwd!
Ik sta als laatste erop haha. Maar ik beval zeker weten eerder mits alles goed blijft gaan ivm mn hernia en hg. Ik zie al af vanaf week 6 en word niet beter en zal het ook niet worden zolang ik zwanger ben
Pfff een hg zwangerschap ik heb daar echt respect voor. Dat is echt bikkelen. Hopelijk verlossen ze je snel... kinderen zijn prachtig maar een hg zwangerschap is echt wel extreem heftig. Heel veel succes met de laatste loodjes.
Hier ook een flink zakkende buik. Gelukkig maar eindelijk weer ruimte om te ademen En ik zit ook nog steeds op mn "snotje" te wachten bij mn zoontjes verloor ik de slijmprop 1 dag voor de bevalling... dus joehoeeee snoootje waar blijf je Ik woon in een kleine gemeente dus t zou zo maar kunnen. maar weet dat er bii de vk praktijk meerdere op ploffen staan
Ja t is heel heftig. Heb ik totaal 4 weken gehad dat ik kon zeggen dat ik me redelijk voelde. Maar het is gewoon keihard terug gekomen. T is elke dag vechten om toch te eten en proberen niet af te vallen. 2 weken geleden waren er 2,5 kg af en nu gelukkig weer 1 bij door een paar redelijke dagen. T is echt even bikkelen, maar komt goed hoor. T idee van dat ik straks een mooi meisje in mn armen heb houd me sterk. De gyn heeft me al gezegd dat als de kleine meid het toe laat om in te leiden vaan we met 37 a 38 weken kijken wat mogelijk is. Dus ik ga gewoon zorgen dat ik met 37 weken afspraak heb en dan gaat ie maar even kijken. Want ja ik ben t wel al behoorlijk zat. En de bevalling van mn zoontje was ook ingeleid en vond het totaal geen vervelende ervaring ondanks heftige rug en been weeën. Maar die had nooit vanzelf gekomen en had toen weinig keus. Had met 35 weken al scheur in mn vliezen toen en hebben de weeën niet door gezet en dan begint t gewoon ook niet meer